Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW סדרה 5 שנת 96.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

50 אלף.

בבדיקה במוסך אמרו לו שהאוטו כמו חדש, אין סדקים בסרן האחורי אפילו[?- אני לא ממש מבין במושגים האלו].

האם האוטו נוח? מרווח? מפנק? חזק? מומלץ?

 

 

אבא שלי קונה שכחתי לציין.

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם

כפי שבן אמר ב96' נמכרו ה520 וה525 שהיו שייכות לדור הקודם(E34),ה523 וה528 היו מהדור ה"חדש".(E39)

אם מדובר בדור החדש אז הרכב הוא לא פחות מ"מושלם".

קחו בחשבון ביטוח מאוד מאוד יקר,צריכת דלק די גבוהה ואחזקה יקרה.

מה הנתונים של האוטו?(יד וקילומטרז' כי בדר"כ הרכבים הללו עוברים הרבה ידיים)

באיזה מוסך בוצעה הבדיקה והאם זה מוסך שמתמחה ברכבים הנ"ל?

פורסם

סלון על גלגלים.

 

שווה כל שקל, 50000 לבמוו בת 10 ממש מעט!!

 

אם מדובר במנוע 2000 סוחב לא רע, מנוע 6 צילינדרים 150 כ"ס 4.78 בסיס גלגלים,220 קמ"ש 9.7 מ- 0ל- 100 1500 ק"ג.

 

525 מנוע 2.5 189 כ"ס 8.9 ס- 100 232 קמ"ש 1600 ק"ג.

 

אם ידועות לכן ההשלכות הכלכליות של רכישת במוו אז לכו על זה!!

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

אם ידועות לכן ההשלכות הכלכליות של רכישת במוו אז לכו על זה!!

 

אורן

אשמח לקבל פרשנות על המשפט הזה

תודה.

פיאט 127, ממתינה עוד 4 שנים להפוך לאספנות.

פורסם
התכוונת בפקודה...
*************************************

לא דווקא לא בפקודה.

כן, בחרתי כינוי משעשע, מין הומור שכזה, כנראה שזה אסור.

לא אני לא דן חלוץ ולא מתיימר להיות, סתם כינוי מצחיק, לא יותר.

שמי, אם זה כל כך חשוב, הוא דני קורניצקי.

*************************************

עכשיו ברצינות, מה הן "ההשלכות הכלכליות" של קניית BMW בת עשר, לעומת מקבילה אירופאית או יפאנית מאותה הקטגוריה ומאותה קבוצת גיל?

יש ממה לפחד?

פיאט 127, ממתינה עוד 4 שנים להפוך לאספנות.

פורסם

אין מה לפחד, יש מה לשים מצלמות אבטחה סביב האוטו. הג'אנטים שלו יפים.

 

שמר, עכשיו, אחרי שהרמטכ"ל הגיע, נראה אותך לובש את דמות הרס"ר...

dirty old man

need love too

פורסם

 

יש ממה לפחד?

בב.מ.וו הדבר שהכי מפריע הוא הביטוח המאוד גבוה.

האחזקה לא זולה,אבל בוא לא נשכח שמדובר ברכב סאלון מפואר,אז על פינוקים צריך לשלם ככה זה בחיים.

פורסם
אשמח לקבל פרשנות על המשפט הזה

תודה.

פשוט מאוד!!

מן הסתם ביטוח מקיף יקר.

חלקים יקרים ביחס למכוניות אחרות.

חיישן תקול עולה הרבה

אין מה לעשות כשתגיע למסך עם הבמוו הכל יעלה יקר מכיוון שהחישוב הוא פשוט.

שילמת-לכן תשלם, לא משנה כמה האוטו עולה!!

גם אצלי בוולבו 740 ישנה שנת 88 ישנם חלקים עם מחירים בשמיים מכיוון שאותם חלקים מתאימים גם לדגמים חדשים ויקרים יותר.

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

*************************************

עכשיו ברצינות, מה הן "ההשלכות הכלכליות" של קניית BMW בת עשר, לעומת מקבילה אירופאית או יפאנית מאותה הקטגוריה ומאותה קבוצת גיל?

יש ממה לפחד?[/quote]

 

אתה לא באמת משווה רכב יפני בן 10 לבמוו בת 10 ????

ובטח שאין יפנית מאותה קטגוריה....

אין מה לפחד פשוט צריכים לקחת בחשבון שעל הנאות משלמים ולא ייתכן שליסוע בבמוו סדרה 5 מהנה כמו מזדה קסודוס לדוגמה!!

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

תענוג של אוטו...

 

BMW יודעת להחזיר אהבה שמטפלים בה יפה....

 

טיפולים בזמן ובדר"כ האוטו בסדר

 

מה שכן שהוא נכנס למוסך זה עולה הרבה כסף.

 

ששון

m3forever

×
×
  • תוכן חדש...