Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מלא עשן לבן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יוצא לי מלא עשן לבן...

והאוטו בקושי בקושי מגיב ללחיצת גז...

פשוט אי אפשר להמשיך לנסוע....

מה זה אומר? מה הפתרון?

אונו 94 מנווע 1000 הזרקה.!

פורסם

אחי.. אם יוצא לך עשן לבן.. ואם אתה אומר שזה עוד הרבה... זה בעיה..

בגלל בלאי של האוטו הוא אוכל לך שמן .. תבדוק במצב של השמן... אם אתה צריך להוסיף כל הזמן..

במידה וכן.. אני לא חושב שיש פתרון פשוט כ"כ ..

פורסם

אולי יש איזה בעיה במע' הדלק או משהו שלא מגיע דלק בצורה נכונה וטובה..

יענו התערובת לא בסדר..

אני מציע לך ללכת למוסך ולברר לגבי זה...

פורסם

תבדוק אם לא נכנס לך דלק באיזושהיא צורה אקרובטית לאגן שמן.

זאת בכל מקרה הייתה הבעיה אצלי כשהייתה התופעה...

La Bellezza Non Basta

פורסם

עשן לבן/כחול=שריפת שמן.

שמן אשר חודר לתא השריפה עקב בלאי בטבעות בוכנה/גומיות שסתומים נשרף ונפלט בצורת עשן לבן/כחול.

לתיקון המצב יש לוודא מהיכן בדיוק נובעת השריפה(טבעות או גומיות), ולתקן בהתאם.

גש למוסך לאבחון וצפה לגרוע מכל-אובר-אול או הח' מנוע.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
יוצא לי מלא עשן לבן...

והאוטו בקושי בקושי מגיב ללחיצת גז...

פשוט אי אפשר להמשיך לנסוע....

מה זה אומר? מה הפתרון?

אונו 94 מנווע 1000 הזרקה.!

כנראה גומיות שסתומים :mm_mad:
פורסם

היי

עשן לבן ברכב המדובר קרי-דלק שלא נשרף -מזרקים במצב של פתיחה מקסימלית

[על פי התאור שלך].

יש לבדוק קודי תקלות במחשב ניהול המנוע..

קימת תופעה ברכבים הללו של מחשב תקול-או חישן טמפ המים .

הבט מתחת למכסה המנוע מתחת לצינור המים היכן שהוא מתחבר למנוע[טרמוסטט]

מתחת לצינור חישן כחול [בדרך כלל]בעל שני חוטים-בדוק חיווט ,תקינות המחבר וזהוא

השאר ניתן יהיה לגלות באמצעות מכשיר 4 גזים.

להת

איל

פורסם
היי

עשן לבן ברכב המדובר קרי-דלק שלא נשרף -מזרקים במצב של פתיחה מקסימלית

[על פי התאור שלך].

יש לבדוק קודי תקלות במחשב ניהול המנוע..

קימת תופעה ברכבים הללו של מחשב תקול-או חישן טמפ המים .

הבט מתחת למכסה המנוע מתחת לצינור המים היכן שהוא מתחבר למנוע[טרמוסטט]

מתחת לצינור חישן כחול [בדרך כלל]בעל שני חוטים-בדוק חיווט ,תקינות המחבר וזהוא

השאר ניתן יהיה לגלות באמצעות מכשיר 4 גזים.

להת

איל

 

שלום אייל וברוך בואך לפורום :mm_yeah:

 

אתה בטוח לגבי העשן הלבן ?

עד כמה שלי ידוע תערובת עשירה ודלק שלא נשרף גורם לעשן שחור ולא לבן

עשן לבן מרמז במקרה הטוב על החלפת גומיות שסתומים ובמקרה הפחות טוב על הצורך בהחלפת רינגים או שיפוץ מנוע.

 

יש לי בשבילך אתגר נחמד, נשמור אותו להרצאה היום.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

היי

כעיקרון עשן לבן מסמן בעיות מכניות אך בעת שטיפת צילנדר -מזרקים פתוחים

נוצר מצב של חדירת דלק לאגן השמן שריפת השמן והדלק תגרום לחוסר סחיבה.

רכב נוסע בקושי..

בדיקה שכזו קלה ומהירה ובמידה ויפסל ש..זמן הזרקה תקין חישן טמפ תקין אין קודי תקלה -יש לפנות לצד מכני של גומיות שסתומים וכו .

הכו -כולל את כל מה שבאמת הזכרת

 

שמח שתגיע למפגש ואתגרים גם לזה נתכונן

להת איל

פורסם

נראה לי שהבוכנות בחרו להן אפיפיור חדש :)

 

שתי עובדות בנוסף לעשן לבן שנראה לי אף אחד לא שם לב עליהם:

1. אוטו לא זז.

2. זה קרה פתאום.

 

גומיות השסתומים שחוכות לא צריכות לגרום לירידה כ"כ חזקה בביצועים.

רינגים כן - אבל בד"כ רינגים לא הולכים בבת אחד.

 

נשאר דבר אחד: יכול להיות שהעשן יותר אפור מאשר לבן?

 

תבדוק מפלס שמן/מים וגם שמן במים/מים בשמן (תחפש מיונז מגעיל על מדיד שמן/פקק מילוי שמן/ברדיאטור). אם רכב איבד הרבה מים/שמן או אם יש מיונז נ"ל - אתה מסתכל על אתם (פאקונג) ראש במקרה הטוב.

 

P.

×
×
  • תוכן חדש...