Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רכשתי רמקולים פיוניר(6*9) 350W ויש לי קדמיים אורגינליים..

עכשיו שומעים סבבה ומאוד חזק אבל הבעיה היא שנגיד המקסימום ווליום בHU הוא 55 אז ב-48 בערך הוא מתחיל לזייף השאלה היא אם אני ישים מגבר הוא ימשיך לזייף או שזה הרמקולים?

יש לי רדיו דיסק של פיוניר דגם DEH-P6300R תודה לעוזרים ואם לשים מגבר אז איזה?

2 ערוצים?ל-6*9?

מה כדי לשים מקדימה?רמקולים רגילים של פיוניר או משהוא 5.25"?אין לי תקציב לקומפוננט

ורמקולים של פיוניר 5.25 עולים 150-200 ש"ח בזאפ או 4" זה כבר לא משנה

איזה מידה יש לרנו מגאן 2000 מקדימה?

ועוד שאלונת אחרונה..זה משנה אם אני יקנה מגבר פשוט או מוכר שיהיה 100RMS*2?

סליחה על ריבוי השאלות ותודה על העזרה..שי.

פורסם

אחי גם לי לשים 6X9 (אותו דגם כמו שלך בדיוק) היה הצעד הראשון. ובאמת הרמקולים בחצי ווליום כבר זייפו ואיך ששמתי מגבר פשוט יחסית (RBL REDBOX1400) שמעו פשוט עולם אחר.

אז כן אחי תביא איזה מגבר חביב. אם אתה צריך עזרה בבחירה גם תשאל בפורום

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם

לי יש גם 6X9 פיוניר מחוברים למגבר סופר סאונד עם סאב של סאונד סטורם . הקדמיים זה פיוניר 160 וואט והד יוניט שלי זה פיוניר דולפינים 7650 שמיעה חבל על הזמן ואני מאוד מבסוט

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

אם אתה שם מגבר אז השמיע תיהיה יותר איכותית אם פחות עויוות בוליום גבוה.

 

אם אתה כבר קונה מגבר עדיף 4יציאות,הוא יהיה מחובר גם ל6*9 וגם לקומפוננט.

מקדימה ממליץ אל הפולס יד שניה זה יעלו לך בסביבות ה 300-350(שווה לאסוף עוד 100שח)

 

 

 

ליאור

פורסם

אם תרצה אני מוכר רמקולים לייטניג אודיו 6.5. הם הרבה יותר איכותיים מהפיוניר אז פנה אליי אם אתה מעוניין

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

×
×
  • תוכן חדש...