Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אח שלי למה לא תנסה את ה

pioneer deh7400mp

אחלה מערכת המון פונקציות

והאמת אני מעדיף אותה על הקנווד :p

 

או מה בנוגע למערכת

JVC KD-LH3100

פורסם
לJVC יש אפשרות להחליף תדרים במכשיר. יצאו כבר דגמים חדשים יותר מה707, ניתן לראותם ב http://www.sounddomain.com

 

לקנווד יש מכשירים בסדר גמור.

 

אבל ביננו איל -

 

יש לך קנווד ו-JVC מה תיקח?

 

 

ראלימן

 

תראה יש פה גם שיקול של טעם, אני לא אוהב איך שהקנוודים נראים אבל בטח יש כאלה שכן. מבחינת איכות ההבדלים מזעריים.

פורסם

טוב...אם לא יקרה שום דבר דראסטי אני אקנה לי את ה707 של jvc. ה3100 הוא יקר מדי בשבילי ולא יפה לדעתי....

 

מקסימום אם לא יצא עם הג'ויסי אני אקנה את הקלריון וזהו...

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם

לפי דעתי אין מה להשוות את ה-alpine cda-9807 עם שאר המכשירים

האלפיין כמה רמות מעל

ואם כבר מדברים אז אני ממליץ על מכשרים של רוקפורד מכשירים סוף הדרך

גיא

064-785544

פורסם

אוקיי...ראיתי עכשיו שיש לי אפשרות לקחת את ה JVC KD-LH2000

האם זה שווה?

או שה 707 יותר טוב?

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם
לפי דעתי אין מה להשוות את ה-alpine cda-9807 עם שאר המכשירים

האלפיין כמה רמות מעל

ואם כבר מדברים אז אני ממליץ על מכשרים של רוקפורד מכשירים סוף הדרך

 

חדש לי שהמכשירים של רוקפורד הם מכשירים סוף הדרך, סה"כ מכשירים סינים (ליתר דיוק מכשירים של יונדאי), באמינות הם לא מצטיינים, די מכוערים .

פורסם
לפי דעתי אין מה להשוות את ה-alpine cda-9807 עם שאר המכשירים

האלפיין כמה רמות מעל

ואם כבר מדברים אז אני ממליץ על מכשרים של רוקפורד מכשירים סוף הדרך

 

חדש לי שהמכשירים של רוקפורד הם מכשירים סוף הדרך, סה"כ מכשירים סינים (ליתר דיוק מכשירים של יונדאי), באמינות הם לא מצטיינים, די מכוערים .

 

מסכים עם כל מילה , זוועה של מכשירים.

Leon Cupra 2009

פורסם

טוב...אני נורא מצטער אבל אני שיניתי את דעתי עוד פעם...

בסוף אני אלך על הjvc kd-lh2000 זה דגם חדש יותר מה707 יש לו מסך 3D

והוא זול יותר ב6$ גם כסף לא :wink:

 

אז זהו...אם למישהו יש חוות דעת על המכשיר או שמע חושב שה707 טוב יותר מוזמן להשאיר הודעה:)

 

זה המכשיר שאני אקנה כנראה:

http://www.crutchfield.com/cgi-bin/S-sglgAqSEgJg/ProdView.asp?s=0&c=3&g=62700&I=257KDLH200&o=m&a=1&cc=01&avf=Y[/url]

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם

לכו לצ'רצ'פילד

 

http://www.crutchfield.com/cgi-bin/S-jpN8fMYJMVA/ProdGroup.asp?c=3&s=0&g=62700&td=1&tn=0&l=&a=&o=p&cc=01&avf=Y

 

 

ותעשו השוואה בין הרבה מכשירים , כל מה שמתחשק לכם ....... ותראו שלקנווד יש יופי של נתונים על

הנייר , יש לו אחוז רעש כמעט הכי נמוך, לאלפיין יש מכשיר עם נתון ממש מדהים של 115 דציבלים שזה

ממש ממש טוב , אבל הקנווד פשוט מתעלה על השאר בקטגוריות רבות , יש לו קליטה טובה ואחוז רעש

נמוך בשילוב עם מגבר יחסית חזק ויציאות רבות , ולא צריך יותר מזה .

 

ההשואה של צ'רצ'פילד מצויינת ואם למישהו יש אתר עם השוואה יותר טוב אני אשמח לקבלו .

אני אישית נוסע עם פיונייר ונהנה מכל רגע אבל אני טס בקרוב לספרד וחוזר עם אחד מאלה :

 

JVC KD-SX990

JVC Arsenal KD-SX9350

Kenwood KDC-MP522

Alpine CDA-9807

JVC KD-LH2000

 

שיש להם את הנתונים הכי טובים ומחירים ברצפה .

התחרות הרצינית היא הקנווד מול האלפיין . השאר הם עוד אופציות טובות .

אם מישהו ימצא לי דגם עם נתונים יותר טובים , חוץ מהאלפיין העצבני . אני אשמח לשקול גם אותו .

 

לכל מערכת יש נתונים ומי שיש לה את הנתונים הכי טובים היא הכי טובה , אתם יכולים להגיד שהיא מכוערת ,שאין

בה דגים קופצים למכוניות מרוץ , אבל מי שיש לה את הנתוני סאונד הכי טובים היא זו שהכי טובה, ואני לא חושב

שניתן להתווכח על זה .

 

בנוסף אם אתם חושבים ש5 דציבלים של רעש זה לא הבדל משמעותי ,אז תחשבו שאתם מגבירים את זה פי 3 או 4

אז כל רעש קטן נהייה רשרוש גדול . וכל ההבדל בין סוני לפיונייר הוא 4 דציבלים ,

ההבדל בין פיונייר לסלריון הוא עוד 5 כאלה ובין סלריון לקנווד ואלפיין יש עוד 5 דציבלים ,

הכי איכויתית היא האלפיין DVA-7996 שיש הפרש של 10דציבלים בינה ובין כל השאר ומובילה על הפיונירים

השונים ב21 דציבלים שלמים שזה המון .

לשם ההשוואה ההבדל בין הרוקפורד הממוצרת לפיוניר הוא 15 דציבלים , אז תחשבו כמה איכות יש לאלפיין הזו.

פורסם

אולי רשמת את זה כבר , אבל אפשר לשאול מה התקציב שלך לרדיו דיסק?

אולי יש אפשרויות יותר טובות, מה גם שבאתר שבדקת המחירים בדר"כ בשמיים

פורסם

אני לא מתכוון לקנות את הרדיו דיסק במחיר של החנות...הבאתי את החנות רק שתראו על איזה דגם אני מדבר...

התקציב שלי זה בערך 190$ ואני אקנה את ה jvc lh200 ב179$

 

אז אני מסודר..כי במחיר הזה אין משהו יותר טוב

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם

אני משתמש בקנווד kdc -mpv622 זהו מכשיר שמיועד לשוק האמריקאי. למרות שהדבר לא מצויין בספר ההדרכה שלו (וגם לא בעמוד ה- specifications של ספר ההדרכה) ניתן לבצע כיול ידני לתדרי הרדיו על ידי לחיצה על כפתורים ואין צורך להחליף בו את שבב התדרים.

 

למכשיר אין כלל דילי בין קבצי mp3 והטעינה של התקליטור מהירה מאוד וכמעט ואיננה מורגשת.


×
×
  • תוכן חדש...