Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לאחרונה חלה בעיה מאוד מוזרה בהתנעה של דייהטסו שרייד שנת 90 1300 סמ"ק

בבוקר כשמניעים את האותו צריך להשאיר את הסוויץ' הרבה זמן כדי שזה יתניע וצריך כל פעם לנסות עד שזה יתניע אבל אחרי שמצליחים להתניע מכבים ת'אוטו ומנסים שוב להתניע זה מתניע בשניה אחת.

רק בבוקר זה קורה בדר"כ , בקיצור אחרי שהצלחת להתניע תכבה ת'אוטו ותנסה להתניע זה יתניע מהר מאוד.

מה יכול להיות המקור לבעיה וכמה יעלה בערך לתקן דבר כזה??

 

תודה לעוזרים!

פורסם

מאחר ואני לא נוהג ברכב אין בידי כרגע את המידע הזה. בלי קשר לזה מה יכול להיות המקור לבעיה?!?!

פורסם

לפני ההנעה , לחץ על דוושת הגז עד הסוף פעם אחת-פעמיים ותעזוב, אח"כ נסה להניע עם חצי צוק.

 

חזור ודווח מה קורה.

פורסם

"פמפום" הדוושה לפני ההנעה יכול לעזור, אך מה זה יעזור אם הוא ימשוך חצי צ'וק?

 

בצורה כזו הוא בכל מקרה יניע בקלות, עקב העובדה שהוא יקבל כמות אדירה של בנזין לתערובת.

 

ברכבים בעלי צ'וק ידני, מניעים עם רבע צ'וק לערך.

פורסם

"בצורה כזו הוא בכל מקרה יניע בקלות" = זו בדיוק המטרה של פותח השירשור.

 

קודם כל פימפום על הגז , לחיצה אחת או שתים , יעזור ועוד איך יעזור, למשל ברכב שלי , קרבורטור עם צוק אוטומטי, אם אני לא לוחץ עד הסוף פעם אחת ואח"כ מניע, אלה ישר מסובב את המפתח, הרכב לא יניע , לחיצה אחת על הגז עד הסוף, הרכב מניע בנגיעה.

 

בצוק אוטומטי רצוי ללחוץ על הגז עד הסוף לפני ההנעה, לגבי צוק ידני , זה גם עוזר.

 

לגבי הצוק, כל רכב זה משהו אחר, בדייהטסו שרייד שקניתי לפני שנה בערך, מתיי שקניתי אותה , כל הנעה הייתי חייב למשוך צוק עד הסוף ורק אז היה מניע, אחרי יישור קו כולל , חצי צוק,

לחיצה אחת עד הסוף ,והרכב מניע כמו גדול.

 

לפותח השירשור:

נסה מחר שהרכב קר , לחץ על הגז פעם-פעמיים עד הסוף, תעזוב את הגז, תמשוך חצי צוק ונסה להניע .

 

דווח אם מניע מכה ראשונה או לא.

פורסם

אין צורך לפמפם, משיכת הצוק עד לשלושת רבעי ממהלכו, תוך כדי לחיצה קלה על דוושת התאוצה בשרייד, אמורה לגרום להתנעה קלה בבוקר, ובמנוע קר, ובכל מזג אוויר, במכה הראשונה!!

במידה והרכב לא מניע כך, יש לשקול ולתקן את הדברים הבאים מן הקל לכבד: פלטינות +כבל פלגים חוטי הצתה , וניקוי קרבורטור!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

VOLVO כתב,"ברכבים בעלי צ'וק ידני, מניעים עם רבע צ'וק לערך."

 

לא נכון.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

דוד, אני אומנם לא בעל כמות ידע כמו שלך, אבל -

אני כן יודע שבוולוו 240 שלי, מניעים בעזרת רבע צ'וק והרכב מניע כמו גדול במכה ראשונה.

פורסם
דוד, אני אומנם לא בעל כמות ידע כמו שלך, אבל -

אני כן יודע שבוולוו 240 שלי, מניעים בעזרת רבע צ'וק והרכב מניע כמו גדול במכה ראשונה.

וולוו זה לא דיהטסו שרייד, וזאת עם כל הכבוד לוולוו!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
וולוו זה לא דיהטסו שרייד, וזאת עם כל הכבוד לוולוו!

בברכה

צביקה

קיבלתי והחכמתי.

 

וזאת לאחר שהייתי בטוח שצורת ההנעה היא זהה בכל הרכבים.

פורסם
קיבלתי והחכמתי.

 

וזאת לאחר שהייתי בטוח שצורת ההנעה היא זהה בכל הרכבים.

בהחלט לא!

ברוב דגמי וולוו הישנים, הקרבורטור הנפוץ היה סטרומברג CD 175, הקרבורטור העובד על עיקרון

של תת לחץ, ולכן פימפום לפני הדלקת הרכב לא עושה כלום, לכן וולוו ללא משיכת צוק במנוע קר לא יניע!

להבדיל מדיהטסו שרייד, שכל לחיצה על דוושת התאוצה, מפעילה משאבת תאוצה, המתיזה קילוח של דלק לסעפת היניקה, וכך ניתן להניע שרייד גם ללא צוק, אך עם קשיים רבים , ולכן מומלץ וחובה להניע עם צוק!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

יש אכן להתייחס ברצינות לנושא הצ'וק והקרבורטור, אך לא להתעלם מאפשרות שאם ההצתה שם עדיין עם פלטינות וקבל (אני לא זוכר בוודאות) אז יש כנראה גם למערכת ההצתה מעגל של הנעת בוקר הידוע בכינויו ל"חשמלאים של פעם" בשם "נגד מתקצר"

 

יתכן ומע' ההצתה פועלת על מתח נמוך בכ15-30 אחוז ממתח הרכב, ורק בזמן התנעה מקבלת קיצור (מעקף) לנגד ובזמן הסטרטר בלבד מקבלת מתח מלא. יש להתייחס לנקודה זו, ואופן בדיקת המערכת ותקינותה, לצערי אינה מוכרת לכלל החשמלאים.

 

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...