Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

באיזה מהתאריכים הבאים אתם מעונינים לערוך מפגש ?  

62 הצבעות

  1. 1. באיזה מהתאריכים הבאים אתם מעונינים לערוך מפגש ?

    • 18.2.06
      13
    • 25.02.06
      23
    • 4.03.06
      18
    • 11.03.06
      8


פוסטים מומלצים

פורסם

אולי פעם אחת נארגן מפגש גדול ומשותף?

בואו ונחליט על מועד ומיקום

 

מועד:

אני מציע ביום שישי ב1-2 (לשומרי השבת בפורום)

או שבת באותן שעות (אם להרבה יש בעיה עם העבודה)

 

מיקום (אם מישהו מכיר מקום שומם שניתן להגיע עם רכב רגיל שיציע )

-מתחם איקאה

-החניון של מועדון החממה בוויתקין(מקום מצויין דרך עפר ,קילומטרים מכל נפש חיה)

ובכלל חניונים של מועדונים בשרון הם אדירים אז אם את מכירים תציעו

-שפיים(לא מכיר את התנועה של האנשים שם )

גם חניות של סופרמרקטים הם אדירות

ובכלליות כל מקום עם משטח חניה גדול

יאללה תרימו את הכפפה ונארגן מפגש מכובד

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני בעד, אכן רעיון מכובד וראוי, למפגש משותף איפשהו בין היעדים.

 

 

בברכה

דני מחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

מתחם איקאה/פולג נראה לי טוב...

השאלה אם לא נסולק משם בבושת פנים ועם הזנב בין הרגליים...

 

וויתקין זה אמנם רחוק מכל נפש חיה... אבל כל הערסים של חדרה יכולים לקפוץ לביקור.

 

לדעתי... חוף הקשתות יהיה מושלם.

שי.

פורסם

וויתקין זה אמנם רחוק מכל נפש חיה... אבל כל הערסים של חדרה יכולים לקפוץ לביקור.

 

 

שי.

שקול מילותיך....

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
שקול מילותיך....

אל תקח קשה... אני גר בחדרה.. ואני מכיר את האוכלוסייה מקרוב.

אני לא מדבר על חברי הפורום... אני מדבר על אורחים בלתי רצויים.

בברכה, שי.

פורסם

תומך[ואם כבר עושים כזה מפגש אני תומך בלעשות על האש או ללכת משם כולם למקום טוב לסדר את הבטן כמו שצריך...]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
תומך[ואם כבר עושים כזה מפגש אני תומך בלעשות על האש או ללכת משם כולם למקום טוב לסדר את הבטן כמו שצריך...]
רעיון מעולה צריך לחפש שם מקום ליד לאכול ומי שרוצה שיביא כסף ונלך לאכול

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
רעיון מעולה צריך לחפש שם מקום ליד לאכול ומי שרוצה שיביא כסף ונלך לאכול

למה להביא כסף ולמה צריך מסעדה?

 

שכל אחד יביא מנגל בשר נעשה על האש ככה יהיה יותר סבבה

 

במקום לשבת במסעדה

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם

אז מה נעשה מפגש אודיו-על האש בחוף הקשתות-סגור?

אם כן, אז חייבים ליפול על יום שבת שלא יהיה קפוא... שיהיה קצת שמש כי כידוע זה ממש אבל ממש ממש על החוף.

בברכה, שי.

פורסם
גם חברים בפורום שלא מוכרים לציבור מוזמנים? ;)
לא!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סתם...בטח שמוזמנים... אני לא חושב שמישהו יכול להגיד לך לא להגיע למפגש.

אלא אם כן אתה רואה את עצמך כמטרד ממש רציני...:-P

בברכה, שי.


×
×
  • תוכן חדש...