Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

במסגרת התקציב שלי החלטתי על שתי מכוניות שאני מעדיף.

 

יש לנסר 93 1500סמ"ק שאני יכול לקנות ממשהו מהמשפחה שאני יודע שהאוטו ללא בעיות לפחות בשנתיים האחרונות. (ושעבר טיפולים בזמן...)

 

או ניופליסיה 99 1600סמ"ק שזה הרכב שאני חושב מתאים לי מבחינת התקציב ואני מעדיף אותו על אחרים.

 

השאלה, מה עדיף לדעתכם? מה המעלות והחסרונות של האחד מול השני.

פורסם

תראה

אני לא מכיר את הלנסר ף חוץ מזה שנראה לי מיושן יחסית

אמנם גם על הפליסיה קשה להגיד שהיא לא מיושנת

אבל אתה מקבל בכלום כסף רכב צעיר ב6 שנים שישרת אותך היטב

אני בעלים של פליסיה 1.6 97 , ואני הייתי עושה את הקנייה שוב (אם היו מבטיחים לי שלא היה הולך לי גיר אחרי 3 חודשים , אבל זה נראה לי מקרה אישי שלי )

לא תמצא במחיר הזה מכונית יותר צעירה

ועם ה1.6 אפשר לחיות טוב מאוד עם הרכב (אני עושה כל יום 30 קילומטר ופעם בשבוע 100-200 קילומטר )

:wink:
פורסם

הייתה לי לנסר דומה (94) והיא הייתה מזוויעה, כבדה מאוד ובעלת תאבון בלתי מוסבר לדלק (האוטו היה תקין וחדש- אני היד הראשונה) לדעתי זה סתם דגם מיושן ולא מוצלח.

על הפליסיה אני שומע רק דברים טובים.... תריץ חיפוש ותיווכח

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

לי יש פליסיה שנת 99 1600 GLX אחלה אוטו גם שתיין לא קטן, לשאלתך הייתי מעדיף את המיצובושי יש לאמא שלי כזאת 1500 אוטומט אחלה רכב, חוץ מגומיות שסתומים שמתיבשות וחלונות חשמל בעיתיים אין לרכב בעיות מיוחדות.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

לקודמי:

 

אז תמכור לו את הפלסיה 99 שלך,ו קנה משהו אחר, אפילו לנסר, וכולם יהיו מרוצים..:wink:

 

בקשר לצריכת דלק, אם אתה צודק, ניתן לטיפול וסידור.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תודה לכל העוזרים.

 

גילי, אני מוכן לקנות ממך את הפליסיה ושתקנה מאחותי את הלנסר :-)

 

המיצובישי אכן ידועים בהיותם זוללי דלק (למיטב ידיעתי גם כשהיו חדשים יחסית...)

את הפליסיה אני לא הכי מכיר ולכן שאלתי (למרות שהבנתי שזאת מכונית לא רעה בכלל)

 

שוב תודה לכולם

פורסם

הניו פליסיה מכונית מצוינת והיא לא אמורה לזלול דלק כלל וכלל, כנראה שיש לו איזושהי בעיה שהוא צריך לסדר.

 

ממליץ על הניו-פליסיה.

VW Jetta 2015 MK something :-)Kia Sportage 2017

פורסם

תבדוק איזה אוטו יותר איכותי ולפי זה תקנה.

 

 

לא קונים שנתון אלא איכות!!!

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

×
×
  • תוכן חדש...