Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רמקולים 6x9


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה רמקולים 6 על 9 מומלצים בתקציב של עד 400 אפשרי גם יד שניה?

יש לציין כי הרמקולים לא יוחוברו למגבר(יחוברו לרדיו דיסק) והם באים בנוסף לסאב וקמפוננט פשוט ניראה לי שחסר לי הצליל מאחורה ולכן אני מעדיף לחבר רמקולים מאחורה .

 

אגב, האם ניתן לחבר את הפיוניר TSA6990S ללא מגבר ואיך הם ישמעו?

 

תודה מראש לעוזרים .

פורסם

למרות שלי אישית אין ניסיון עם 6X9 מאחורה... (מיקמתי זוג רמקולים בינוניים להשלמת הצליל בדלתות האחוריות) הייתי ממליץ לך לקנות יד ראשונה ולא יד שנייה בתווך המחירים של עד 400 שקלים אתה יכול להביא משהו מספק בהחלט!!!

כנס לZAP וחפש לגבי המחירים האלו....

 

אני יכול להמליץ לך אולי על המורל... הם נחמדים אבל לא כולם אוהבים את הצליל שלהם! חשוב לשמוע...

בהצלחה!

פורסם

תודה על העצות, בהיזדמנות הראשונה שתיהיה לי אני ישמע את הג'י בי אל

מישהו יכול לענות לי על החלק השני של השאלה

האם ניתן לחבר את הפיוניר TSA6990S ללא מגבר ואיך הם ישמעו?

פורסם
תודה על העצות, בהיזדמנות הראשונה שתיהיה לי אני ישמע את הג'י בי אל

מישהו יכול לענות לי על החלק השני של השאלה

האם ניתן לחבר את הפיוניר TSA6990S ללא מגבר ואיך הם ישמעו?

לחבר בטח שאפשר.

איזה רדיו דיסק יש לך?

ישמעו זה תלוי באוזן שלך אבל עם מגבר אתה תוכל להגיע לתוצאות יותר טובות ומדויקות

ואני גם כמו חברי הפורם ממליץ על הJBL

פורסם

אני אישית אוד אהבתי את הפיוניר ולי יש אותם אבל כאשר שמעתי אינפיניטי וסרוין וגה אמרתי ואוו ככה שעדיף תבוא למפגש תשמע את מה שהכי נראה לך ונעזור לך להחליט.

למרות שאני בכלל מצטער שהתחלתי עם 6*9 כי זה מיותר והכי חשוב קומפוננט טוב

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם
ג'יביאל 6 על 9

 

CS396

גם אני בדעה!

הם היו מחוברים אצלי כ 3 חודשים בלי מגבר אחר כך חיברתי אותם למגבר ואת האמת למישהו

(כמוני) שלא הכי מבדיל בין כל האיכות הזאת הם ניגנו כמעט אותו דבר וניגנו ממש ממש יפה..

כמובן עם מגבר יותר אבל לא הבדל משמעותי..

ואפילו יש לי זוג אחד למכירה אז אם אתה מעוניין דבר איתי בפרטי!

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

פורסם
הנה עוד מספר דוגמאות שיעניינו אותך :

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=924&CatCode=

 

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=EGS69120W&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=408

 

בתקציב שלך פחות או יותר.

 

תומר.

כשאתה נותן דגמים שנכנסים לתקציב תסביר למה ולמה היית לוקח,סתם לתת מוצרים שנכנסים לתקציב הוא לא צריך כי יש את אתר ZAP ושם אתה נותן עד תקציב מסוים ולא צריך אותנו (הפורום כדי לו לעזור לו בכך)

סליחה שאני עונה כך זה לא משהו אישי פשוט נמאס מהודעות שוליות שבגללן פותח השרשור יכול לקנות משהו שהוא לא יהיה מרוצה ממנו.

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

דבר ראשון תודה על העזרה

לגבי הפיונירים השונים, שמעתי כמה מהם והם נשמעיים די טוב פשוט לא צריך יותר מיזה מאחורה.

לפני שאני יקנה כמובן שאני ישמע את הרמקולים.

אגב מה עדיף בין הג'י בי אל לפיוניר ששאלתי לגביו בתחילת השירשור

ושוב אני מציין שכרגע הם יחוברו רק לרדיו דיסק (בעתיד אולי למגבר).

 

תודה מראש.

פורסם

הJBL לדעתי ולדעת הרבה אנשים נשמעים טוב יותר אבל שוב זה טעם של מישהו לעומת טעם אחר ככה שזה סתמי לרשום מה יותר טוב ככה תשמע לבד ותחליט.

לי יש פיוניר ואחרי שמיעה של רמקולים אחרים הצטערתי ויש אנשים שיאהבו יותר את שלי

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

×
×
  • תוכן חדש...