Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה

HU:

http://www.tomcar.co.il/index.php?productid=127

 

רמקולים קדמיים..:

http://www.e-net.co.il/product.asp?productid=12817

 

 

רמקולים אחוריים:

http://www.go4it.co.il/Product.asp?Pid=9613&Cat2Cat1ID=5&Cat2ID=8&aff=Zap

 

שומעים חבל לכם על הזמן

כמה שאתם חושבים שהפנסוניק בטח לא משהו

הם פשוט רוצחים..

אני יגיד לכם תאכלס

יש לי רנו קליו בי

פשוט שמיעה מעולה עם כל הסט הזה..!

אני אהבתי..

מה אתם אומרים?

פורסם

לדעתי לא בחרת נכון ברמקולים סט קומפוננט טוב אחד מקדימה היה עושה את העבודה והיית נשאר עם עודף לשיפורים עתידיים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אתה אומר שאתה אוהב את זה ואתה מרוצה... אז מה זה משנה מה נגיד !??!?

 

אם נגיד שזה נשמע טוב, זה יישמע לך פתאום יותר טוב ומקצועי ?

או שאם נגיד לך שזה על הפנים אתה תרוץ להחליף הכל ?

פורסם
אתה אומר שאתה אוהב את זה ואתה מרוצה... אז מה זה משנה מה נגיד !??!?

 

אם נגיד שזה נשמע טוב, זה יישמע לך פתאום יותר טוב ומקצועי ?

או שאם נגיד לך שזה על הפנים אתה תרוץ להחליף הכל ?

אני כולה רציתי לדעת את חוות דעתכם

לא צריך לצאת על בן אדם ככה סתם ..

אני שאלתי מה אתם אומרים על הרמקולים

ואם הם שווים את הכסף?

לא רוצה לענות

על תענה!!!

פורסם

אז ככה... תחליף כותרת מהסיבה שהמנהל הראשון שיראה את זה ינעל את השרשור.

ואחלה רכיבים תתחדש. זה נכון שאם תחליט לשדרג בהמשך זה יהיה קצת יותר יקר אבל אם אתה נשאר עם זה ואתה מרוצה ככה הכי טוב

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...