ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,537 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, אני חדש פה, אשמח אם תעזרו לי בהתלבטות בקניית רכב חדש, המחיר אותו דבר בערך (ניסאן אלמרה סדאן 1800 והונדה סיוויק סדאן-הדגם עם הסאנרוף שבמבצע עכשיו) הנקודה הכי חשובה מבחינתי היא האמינות, האם יש הבדל בין הסיוויק הטורקית לסיוויק היפנית? ומצד שני מדוע האלמרה שקיבלה מקום ראשון בדירוג האמינות (יחד עם הסיוויק) לא מצליחה במכירות? כמובן חשובה גם הבטיחות (זה רכב למשפחה) ושמירת הערך (בהתחשב בנ"ל)
הודעה אחרונה מאת מצמץ, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 942 צפיות
שלום ברצוני לרכוש אוטו ישן וזול... מצאתי רנו 11 נפח מנוע 1600 שנת 88 מבפנים היא נראת חדשה...מבחוץ היא בכלל לא יפה..מלאה מכות קטנות... הבן אדם אומר שאין שום בעייה באוטו והאוטו נראה לי סבבה ולא רועש... הוא מוכן למכור לי אותה עם טסט חודשיים ועם ביטוח חובה עוד 5 חודשים במחיר של 2500 שקל... אפשר להוריד ל 2000 האוטו הילוכים (5 הילוכים) מה דעתכם ? מה הניסיון שלכם עם רנו מהשנתונים הללו? והאים רנו היא כמו סיטרואן ופיזו שדומות? ואם כן איזה רנו דומה למה תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 40 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
אז ככה, עומד אני בצומת דרכים בחיי, בקרוב אחליף את הלנטרה שלי, הבחור שמחזיק את הארנק אמר שיש לו שתי הצעות, אחת הונדה סיביק קופה ESI מנוע VETEC (לא זוכר נפח) שנת 95 אוטומטית. ומצד שני פיג'ו 306 קבריולט (לא יודע שנה או גיר) שניהן במצב בסדר בלי תאונות שלדה למניהן. אני יודע שזה קשה ככה לזרוק באוויר (לפחות עד שיהיו לי פרטים נוספים) אבל בנתיים, מה לדעתכם יותר טוב? והאם ההתנהגות של ה306 קבריו' שונה בהרבה מה306 הרגילה בגלל הבדלי המשקל והשלדה? מחכה לתשובה.
הודעה אחרונה מאת edan82, -
- 7 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שכן שלי מוכר, האוטו במצב מדהים כמו חדש. עבר לא קצת - 100K. והוא מבקש פחות מהמחירון. אבל השאלה שלי היא , איך האוטו בכללי ? אם מישהו מכיר אותו טוב ... תודה
הודעה אחרונה מאת RS6, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
חבר שלי קונה אוטו, והוא מצא ניסאן אלמרה, 2001, 1600. העיניין הוא שיש לה 20K על השעון. מעורר חשד? שווה בדיקה? מה אתם בכלל אומרים על האוטו הנ"ל? האם יש אופציות יותר טובות באותו המחיר ? (60K אם זכרוני אינו מטעני... או שמא זה 70 ?! לוי המניאק... ) תודה !
הודעה אחרונה מאת Bull, -
-
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ברווזים בניוטרל גודשים את הדרך לעבודה כל יום. צפים להם לאיטם במורד נחל הפקקים המיותר העומד איתן כל השנה. ואחרי מצב רוח פיוטי כזה אפתח בבוקר טוב. אני וחברתי מחפשים לנו רכב. (היא רוצה רכב, אני רוצה לישון) מחשבות תקציב נעות סביב ה 20K (זוג צעיר בכל זאת). רצוי רכב אמין, לא "קופסא" כהגדרתה (מכוניות קטנות וכו, למה יש לי הרגשה שאני פותח פה תיבת פאנדורה?). בין האופציות שראיתי בעיתון היו: יונדאי אקסנט עד מודל 95. יונדאי לנטרה עד 96. פיז'ו 306 סדאן. כולם פורסמו בעיתון תחת מחיר המחירון. אני לא כל כך מכיר את שוק הרכב ואני לא יודע מה המשמעות של רכב חברה או כמה מורידים בכלל. מצאתי יונדאי לנטרה 96 מחברה אבל הם רוצים 1000 תחת המחירון, וראית…
הודעה אחרונה מאת tygger, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מעוניין בייעוץ על רכב מסוג אאודי 80 גרסת קופה מנוע 1800 . איך הוא בכללי , האם הוא אוטו בעייתי ? האם החלפים שלו זהים לאאודי 80 רגילה ? איך הוא מבחינת חשמל , גיר וחלודה ? ושאלה קצת שלא קשורה האם ב.מ.וו 318 מאותו מודל יש לה התנהגות ואחיזה כמו האאודי ?
הודעה אחרונה מאת msigal, -
- 0 תגובות
- 946 צפיות
שלום לכם אני אוהב אמריקאיות , עכשיו אני עומד לקנות פונטיאק le-6000 ואני לא ממש מכיר את האוטו אז מי שיוכל מניסיונו לתת לי חוות דעת על האוטו כמו חסרונות ויתרונות אני ישמח מאוד . נ.ב אני ישמח אם בחסרונות לא יהיה רשום צריכת דלק גבוהה וכל הדברים שברורים מאליו וגם אם יהיה אפשר לצרף תמונה אני ישמח .תודה מראש , ליאור .
הודעה אחרונה מאת mercedes - 300d, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
נסעתי איתה מגדרה עד נתניה ולהלן רשמיי. נתחיל בנוחות נסיעה - הרכב מאד נוח ושקט ומפנק. מהבחינה הזאת - אין בעיה. מנוע - שקט מאד, ממש מפתיע. האצות בהחלט טובות והגיוניות, יציאות מרמזורים בהחלט מרשימות, אם כי במהירות גבוהה יש תחושה מסויימת של היעדר מספיק כח. בסל"ד נמוך, יש בהחלט מספיק כח וזמינותו טובה. עיצוב - לדעתי מאד יפה ועולה בהחלט על עיצוב האלמרה ולדעתי גם הטויוטה. באנגלית אומרים sleek. אני לא יודע איך לתרגם לעברית. פחות יפה מהמזדה. בגלל היות הדגם שטוח יחסית, מראה בוצ'י וספורטיבי. נקודות רעות: הופתעתי לרעה מהבלמים. נקודה זו עלתה גם במבחן הרכב שבוצע ב ynet ולפי סוכן המכירות, החברה עשתה תיקון. לדעתי - לא מורגש שום תיקון והבלמים מרגישים מוזר. יש בלימה אבל מל…
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
יש לי עוד חודש וחצי לטסט ואני שוב מתלבט בין 2 מכוניות. האם לקנות לנסר ידנית 1500 GLX 92 בסביבות ה14 אלף ש"ח או לחפש עבודה, לקבל עוד עזרה מאבא ואני לא יודע איך להשיג עוד 3 4 אלף ש"ח ולקנות פונטו 1100 (לא משנה לי כ"כ הדגם הספציפי ) ב17 18 אלף מקסימום ? איזו עדיפה מבחינת נוחות ביצועים טיפולים אמינות ובכלל איזו עדיפה בסך הכל? (צריך לזכור שהפונטו ב18 אלף היא הדגם הכי פשוט לעומת הלנסר GLX ) תודה, יוסי.
הודעה אחרונה מאת mcyossi, -
-
- 0 תגובות
- 908 צפיות
אבי היקר רוצה לקנות משפחתית 1600 אוט' בתקציב של עד 30 אלף. מצאתי במקרה מגאן 1.6 אוט' שנת 96 והיא נראית לי יותר מעניינת מהיפניות למיניהן. השאלה היא איך השנתון הזה..ידועות בעיות כלשהן? איך הגיר?נורמלי?. המחירון שלה 36 ורוצים עליה 30. עוד אפשרות לא יפנית: אופל אסטרה. בנוסף לזה, האפשרויות שנראות לי הן: סופר לנסר, אפלאוז, 323, בלנו, לנטרה ואולי גם סיויק. מה אומרים?
הודעה אחרונה מאת אליה, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מדובר על רכב אמין (חסר תקלות), מודל חדיש, משפחתי (כאילו 4 דלתות) מדובר על אחי אשתו ותינוק מודל 2004 , בטיחותי, אוטומטי ,לא ספורטיבי ... לא שותה דלק..... חסכוני מילה נכונה להגיד...... השמח לקבל הצעות בנושא... עשיתי חיפוש והוא מצא לי 3335 ממצאים שאין להם קשר לשאלה שלי... אז בבקשה.... תודה מראש ובכבוד רב ברק ג.
הודעה אחרונה מאת BigMan, -
- 41 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
אהלן... לפני כחודשיים ביקשתי פה יעוץ לרכישת רכב ספורטיבי באיזור ה 40 אלף... בסוף לא קניתי כלום (לקח זמן למכור את הרכב שלי...), אבל כל עקבה לטובה!!! התקציב היום נמתח לאיזור ה 50-60 אלף שקל... הדרישות זה רכב מושלם!!! אבל אני אהייה קצת יותר ספציפי, רכב עם מנוע חזק יחסית, התנהגות ספורטיבית, נראה טוב, לא קטן (כלומר בטיחותי...), אמין, ולא ספרטני מידי... ואל תציעו לי 306 GTI, כי הייתי על סף רכישה של אחת (התאהבתי באוטו...), אבל נסוגתי אחרי שדיברתי עם רועי צוקרמן, ואחרי שדיברנו עם מנהל מוסך פיז'ו והוא אמר לנו להתרחק מהרכב הזה!!! כל הצעה תתקבל בברכה...
הודעה אחרונה מאת Moshe_P, -
- 42 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
להזכירכם: מכרתי עכשיו פיז'ו 206 XS בשווי 54 אלף, מגבלת הסכום שלי היא 80 אלף ש"ח ולא פרוטה יותר, אני לא מת על מכוניות קטנות. חשוב לי(לא לפי סדר) : מהירות, נוחות, איבזור, ידני, מהנה, יפה, לא ישן מדי, אחזקה זולה (יחסית למכוניות ספורטיביות יקרות), אמרתי כבר מהירות ?! ומנוע לא גדול מדי גג 2 ליטר עם אפשרות למוגדש. האופציות שעלו במוחי(כן לפי סדר) : קבוצה ראשונה : גולף GTI, פולו GTI, גולף VR6, אודי A3 1.8T, סיאט איביזה טורבו. קבוצה שנייה : פונטו HGT, רנו קליאו B ספורט. קבוצה שלישית : אלפא 156, וולו S40 T4, פאסאט 1.8T. תנו את חוות דעתכם על המכוניות הנ"ל אני אשמח לשמוע עוד הצעות וביקורות. תודה, דניאל.
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום... חברה שלי תהיה זקוקה לרכב בקרוב... ומאחר ואני לא ממש מבין בתקציבים האלה אני פונה אליכם... הקריטריונים שבנושא (בטוח, אמין, אוטומטי) הם היחידים שחשובים, בסעיף הרצוי אני רק אוסיף "משהו שיראה חמוד" אם אפשר, אה ורצוי גם רכב קטן ושנתון כמה שיותר גבוה כמובן. אז מה כדאי לחפש ??? אם יש הצעות עם חריגות קלות מהתקציב(גג 2K) אפשר להציע אותן גם. תודה! ינון.
הודעה אחרונה מאת Inoni, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מה אתם חושבים על האוטו מבחינת אמינות ומבחינת רכב ספורט? תודה מראש. יוני.
הודעה אחרונה מאת יוני05, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, כפי ששמתם לב אני חדש פה... רציתי להתייעץ איתכם על רכישת אוטו לנהג מתחיל, הדגש על ספורטיביות ומראה, התקציב נע סביב 30K. אגב, יש רצון וכוונה עם הזמן להוסיף לאוטו קיטים,שיפורים וכו...' כמה שהתקציב יאפשר בעתיד, וכמה שנכנס חזק יותר לתחום. תודה לכולכם על העזרה.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, מה דעתכם על פולו ידני, 97 נפח 1.6. חשוב לי מאוד עלות האחזקה והאמינות של האוטו. המחיר שלו הוא בערך 33... הייתם ממליצים על משהו אחר?
הודעה אחרונה מאת toM\\\, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חבר שלי רצה לרכוש מאזדה 3 שבוע שעבר, כשקיבל הצעת מחיר, בסוכנות מאזדה בת"א, נדהם לגלות כי תנאי התשלום הם מזומן בלבד !!! מלוא הסכום לפני שחרור הרכב, מזומן בלבד ! מישהו נתקל בקשיחות שכזו ?!
הודעה אחרונה מאת Chevy 57, -
קורסה 95???
מאת g3- 1 תגובות
- 820 צפיות
מה דעתכם?? ראיתי רכב 105,000 ק"מ, ידני ללא ח"ח, 1400 סמ"ק. הרכב נוסע טוב ונראה טוב. האם יש לקורסה בעיות מיוחדות ? האם רכב נח לאחזקה ואמין??
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני רוצה להחליף את הסיטרואן zx שברשותי למאזדה 323 מאותה שנה (93).. ראיתי למכירה מאזדה glx ידנית כמו שאני מחפש עם 240000 ק"מ.. האוטו נראה ממש שמור, והוא כמעט ולא עבר בעלות בין אנשים.. אני גם מכיר את הנהג ויודע שהוא לא אחד שיקרע לרכב את הצורה.. השאלה שלי אליכם זה האם כדאי לשקול את הקניה? אני מפחד כעיקרון משיפוץ מנוע קרוב או הוצאות כספיות רבות בעקבות ה-ק"מ הגדול.. *חשובה לי גם דעתכם לגבי צריכת דלק ואמינות-אלא הדברים שאני מחפש באמת!! בתודה, אמיר..
הודעה אחרונה מאת kompy, -
היתיעצות לגבי פולו! 1 2 3
מאת yaniv69- 32 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום רציתי לדעת אם אתם יכולים לעלות נתונים של שלושת הרכבים הבאים פולו דגם 2002 1.4 נפח מנוע פולו קלאסיק פולו gti איזה דגם הכי אמין נוח וכדאי בסכום שלו??? אח שלי מחפש דגם ספורטיבי והוא ממש מת על הצורה של 1.4 !(למרות שהוא לא כל כך ספורטיבי)
הודעה אחרונה מאת toM\\\, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
היום היה היום!!! קמתי לי ב-7 בבוקר (הפעם האחרונה שקמתי כל כך מוקדם היתה כשהייתי בצבא או כשמישהי בעטה בי מתוך שינה... ) עצבני אך טוב לב ויצאתי לקחת לבדיקה 106 XSI מודל 95' יד רביעית עם 150K ק"מ. ראיתי מודעה בלוח נענע ונסעתי עד לוד כדי לראות את האוטו, ואפילו נסעתי כמה ימים אח"כ עוד פעם עם אחי, כי היה נדמה לי שסוף סוף מצאתי את "האחת". לא רק אני. גם אחי התלהב ממנה ואמר שזהו זה, לקחת לבדיקה. אז לקחתי... סה"כ האוטו עבר גבולי מינוס, וזה רק עושה את העסק יותר עצוב... השסי היתה נקיה, אבל הבעיה העיקרית היא שהמנוע (למרות שהוא עדיין עובד וסבבה) מתחיל להתעייף. יש חדירה של קומפרסיה למים (יכול להיות פקונג ראש או בעיה אחרת בראש) והקומפרסיה בצילינדרים לא אחידה (רינגים א…
הודעה אחרונה מאת דודון, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יושבים בבית וחושבים על רכב לאימא,דיזל ,אוטומט,נאה ,אמין ושאימא תוכל לצאת לעקיפה מבלי להתחרט! עלות הרכב היא עד75,000 שח
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
ראיתי קליאו 95, יש שלישית, 94000 ק"מ. מה אתם אומרים? הבעלים אומרים שלרכב יש קצת נזילות שמן, אבל זה רגיל בקליאו?? הרכב נראה טוב, הוא רוצה 2500 פחות מהמחירון - אמר שהוא הבין שלא יקבל מחירון,היום, זה לא קצת חשוד, במיוחד שהרכב כביכול - ק"מ נמוך ונראה טוב, יש רדיו דיסק וכ'ו?? מחכה לחוות דעתכם, תודה וחג ט"ו בשבט שמח וטעים
הודעה אחרונה מאת daniel-rsi, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ערב טוב לכולם, הפנו אותי לכאן מYNET ככה שאני מגלה פה בעצם עולם חדש.. העניין הוא כזה: יש לי הזדמנות לקנות 306XSI, והייתי מעוניין מאד לשמוע את דעת חברי הפורום המכובדים בדבר נקודות כשל ותורפה שצריך לשים אליהם לב במיוחד ברכב (שנת 96 דרך אגב עם 140k ק"מ, אחרי טיימינג, מטופל עם ספר מלא לטענת המוכר). אני רוצה לקחת את הרכב לבדיקה מקיפה ביום שישי, עם דגש מיוחד על בדיקת שילדה ופרונט. איפה אפשר למצוא מקום אמין שיבדוק לי את הכל כמו שצריך באזור ת"א? אולי אחד מהשניים שביד אליהו? האם יידעו לספר לי על בעיות שילדה והיקף הבעיות (אם יהיו)? האם יידעו לספר לי על מצב הגיר (לשם העניין � למישהו יש מושג כמה עולה גיר מורכב כזה?)? שאלה נוספת לאור נבירה בהיסטוריה של הפו…
הודעה אחרונה מאת drinkit, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום בחיפושי אחר רכב מצאתי פורד מונדאו שנת 95 עם 130K יד 1 ערכתי חיפוש בפורום והבנתי שהגיר דורש שיפוץ לקראת 140K. רציתי לדעת כמה זה אמור לעלות? מחר אבא שלי לוקח את הרכב לבדיקה ורציתי לדעת על מה לשים דגש בבדיקה. בנוסף, אשמח לקבל דעה כללית על הרכב. תודה, יובל
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם. מי מכיר את הרכב הזה - טויוטה יאריס 1,000 סמ"ק החצי אוטומט. אני יודע שהרכב חלש, אני יודע שיש 1,300 משנה מתקדמת; השאלה שלי היא רק לגבי הגיר החצי אוטומט, ובעיקר האם הגיר אמין ? או שמא מדובר באפיזודה חולפת כמו של האיזי של רנו... תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 1 תגובות
- 927 צפיות
טוב, כמו שתמיד אתם מבקשים, סדר העדיפויות: 1. ספורטיבי. 2. מהיר בקו ישר. 3. חסכוני.. 4. שיהיה מאובזר - פול אוטומט, מזגן, מערכת.... ונחזור למציאות: סוזוקי סוויפט, מנוע 1000, שנת 86. נראית די טוב, מתניעה די בקלות (סוויטש וקצת גז - לא יודע אם זה אומר הרבה...). מחיר מבוקש - 3 וטיפה. טסט ל-8 חודשים. שווה??
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
יש למישהו דעה למה לקנות\ לא לקנות אותה ? אני יודע שDJO קנה כזאת רציתי לדעת איך האוטו הזה ... תודה דניאל. עריכה : **שניתי את השנה 98-99 **
הודעה אחרונה מאת DJO, -
-
מי מחובר 46 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 364 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Camaro 92
- מ.צ
- gpro
- DanielGangsta
- David32
- Zorly
- Itzik-b
- PYA
- menir1
- garicho
- orsh99
- צוק
- amosbmw
- Shay Shd Dave
- Ronenbb
- ברווז
- om2
- לירון .ה.
- itaysamurai
- shlomiko
- גור אדם
- fatboy1340
- Tal7
- gpm11
- QV1750
- davemustaine87
- ldti
- lanosforce
- `Infinity
- Igalz
- RedLabel
- שמוליק 88
- Pavlik
- Avia
- פריג'י
- BRAVO_SX
- עודדון
- SlowRide
- Assafo2
- natco
- פונציק
- guy.a
- אליה
- SurfHigh
- meir_gi
- Coresh
