ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום חברים, אשמח לשמוע חוות דעתכם המקצועית : אני מחפש רכב העונה על הפרמטרים הבאים : * מחיר של 20,000 - 40,000 ש"ח (לא חדש כמובן) * קטן יחסית, קומפקטי ונוח * חסכוני מבחינת צריכת דלק, ועלויות חלפים * אוטומטי - מומלץ, לא קריטי * אמין בקיצור, רכב קטן, חסכוני, אמין ונוח המלצות ? אגב, כנראה ארכוש אותו באחד ממגרשי המכוניות כגון אוטו-סנטר, האם יש עוד מגרשים ? (אני מכיר רק את אוטו סנטר ) ודבר אחרון, מה עלי לדרוש/לבצע מאוטו-סנטר, בעל קניית הרכב ממנו ?
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בתקציב של 120-130K עם התלבטות בין סיאט איביזה/לאון חדשה לבין אודי TT משומשת, שנת 2000 יד 3 מה עדיף?
הודעה אחרונה מאת מצמץ, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני בקרוב חוגג 16! ואני מת לקנות תוםקאר לא בגלל שאני מתלהב וכאלה אני פשוט חייב משהו שיסיע אותי ממקום למקום וזאת נראת לי האפשרות הכי טובה! אז אם אפשר את דעתכם אם כדאי לי בככל אם זה בככל שווה את המחיר?(יד שנייה 40 אלף) ותתנו לי יתררונות וחסרונות 1 תודה רבה!! יניב
הודעה אחרונה מאת yaniv69, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
ההתלבטות היא בין מכונית קומפקטית/משפחתית משנת 96-97, לבין מכונית קטנה משנת 99. האופציות שחשבתי עליהן: סיטרואן קסארה 97-98 סיטרואן סקסו 97-98 יונדאי לנטרה/ אקסנט 96-97 דייהטסו סיריון 99 יונדאי אטוס 99 מה עדיף, כמובן משיקולי נוחות, כדאיות, אמינות, עלות טיפולים וחלפים, חסכון בדלק... בקיצור, הכל! (כמובן מעדיף כמה שיותר חדש...) תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מבחינת אמינות?? צריכת דלק?? עלויות כלליות וכאלה??? אני מחפש רכב והאיביזה היא בתקציב שלי אבל אני צריך אוטו אמין וזול... איך הוא?? נ.ב. אני מדבר על שנתונים של 95' עד 98'.. בדגמים clx של החמש דלתות או הלטינו תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Sygnus, -
-
- 0 תגובות
- 966 צפיות
שלום רב! אבקש לדעת פרטים על מס רכבי שטח. ייתכן וארכוש את אחד מן הדגמים הללו והייתי מעוניין לשאול מי מהם הכי טוב/שווה רכישה: 1.Land Rover -Discovery/FXI 2.Opel Frontera 4X4 3.Toyota 4 runner 4.mitsubishy pajero אבקש לשמוע פרטים על הדגמים הללו רק בטווח השנים 94-96 וכן על אמינותם ,טיפולים,דלק וכן אף הוצאות כגון ביטוחים ותיקונים תודה.
הודעה אחרונה מאת Blade2k, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אוקיי, השאלה שלי היא כזו: האם שווה עכשיו לרכוש רכב (פיאט טיפו, 94, ב11,000 ש"ח, לדוגמא), למצוא אחת שהטסט שלה נגמר בעוד שנה בערך, לבטח אותה ביטוח חובה (כמה זה יצא? 2000 שקל לנהג צעיר + חדש ?), פלוס ביטוח צד ג' (אין לי מושג מה המחירים פה... אם יש לכם מושג, אל תתביישו לכתוב). להנות מהרכב עד הגיוס (להערכתי בערך בנובמבר השנה), ואז בזמן הגיוס לתת אותו לאשתו של אחי, שהיא תשלם על רשיון רכב+ביטוחים ולקחת את האוטו בימי שישי כשאני חוזר מהצבא (שריון...) מה אתם אומרים? נא להתחשב בעובדה שאני אדם דל אמצעים...
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום. האם יש בארץ ניסן אלמרה האצ'בק ?? מופיע במחירונים אבל לא ראיתי מודעות ולא ראיתי על הכביש... תודה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 19 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
חבר טוב שלי רוצה לקנות מכונית מנהלים הוא מתלבט בין אודי A4 1.8 ליטר טורבו לסיטרואן c5 שלוש ליטר, שניהם באותו מחיר, חבר שלי נוטה לאודי בגלל התדמית. האודי יותר ספורטיבית יפה ודינמית, הסיטרואן יותר מפוארת נוחה ומרווחת. מה הייתם לוקחים ולמה?
הודעה אחרונה מאת eyalzo, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מי שמכיר מנסיון או שמועות חוות דעת על רכבים אמריקאים משנות ה 80 כמו אולדסמוביל מנועים V6 או V8 או שברולטים או פונטיאק למשל ראיתי את האוטו הזה ב classiccar http://www.classiccar.co.il/ads/adDetail.asp?cat_id=2&sub_id=1&ad_id=575 כמה הוא צריך לעלות בערך? מאוד מצא חן בעייני אני נורא אוהב מכוניות שלוש דלתות גדולות מסוג זה אנא אימרו לי איזו אהבה דורש רכב זה ומהן התקלות הנפוצות בו ובכלל עצות או חוות דעת מניסיון או מהכרה אצמל אחרים תודה רבה כפיר.
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
-
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
כפי שאתם כבר מבינים התקציב שלי מאוד דל אז אני בוחן את האפשרויות...מה דעתכם על האוטו הנ"ל? איזה דגם הכי טוב? יש לו בעיות נפוצות? אמין? חסכוני בדלק? נוח? חלקים זולים? תהיה לי בעיה למצוא אחת כזאת? בקיצור כל מה שעולה לכם בראש...ואם יש לכם גם אתרים על האוטו הזה יהיה נחמד מאוד דרך אגב איך כותבים אוטוביאנקי באנגלית?
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
איביזה GLX3
מאת shay!- 1 תגובות
- 776 צפיות
מצאתי איביזה דגם GLX שנת 90 3דלתות מנוע 1500 הילוכים המחירון שלה 8,000 עשתה 150 אלף ק"מ בערך....ניראת שמורה לגמריי.. רציתי לדעת כמה כדאי לשלם על אוטו כזה
הודעה אחרונה מאת Discover, -
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום. אני מאמין שרובכם מכר/רכש רכבי יד שנייה. שאלתי היא כזאת. האם ההעברת בעלות קודמת לקבלת הכסף? או להיפך?
הודעה אחרונה מאת Sygnus, -
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום. האם תוכלו לדרג את רשימת הרכבים הבאה ? התקציב שלי הוא 50K-57K. מחפש רכב אוטומטי, 1600, משנת 97 והלאה. חשוב 1.שיהיה אמין 2.מחיר ביטוח לא גבוה מדי 3.נח לנהיגה 4."נאה למראה".. הרי הרשימה: אסטרה אופל סיוויק LS הונדה קורולה XLI טויוטה לאנטיס F מאזדה איביזה STELLA סיאט קסרה SX סיטרואן גולף CL פולקסווגן בורה פולקסווגן תודה.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אני מחפש רכב משומש מהנה לנהיגה... המחיר הוא בין 80 ל110 אלף שקל, שיהיה לא יותר משנתיים על הכביש... אפשרויות לדוגמא, קליאו ספורט, 206 CC אשמח לקבל הצעות
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
-
- 2 תגובות
- 916 צפיות
שלום אנשים, בימים אלה אני מחפש אוטו משפחתי (עד 30,000) ונתקלתי ביונדאי לנטרה, לפי לוי יצחק שנת 96 ידני עולה 27,000 ולא ברור לי אייזה צורה יש לאוטו מכוון שיש סימן החלפת צורה לפני 96 ואחרי 96. אני בטוח שלפני 96 יש את הדגם המרובע ואחרי את העגול. מישהו יודע אייזה צורה לדגם של 96?
הודעה אחרונה מאת -יובל-, -
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מישהו יודע איזה מנוע שני ליטר יש בפיזו 206 CC משהו אמר לי שזה מנוע עם 159 כ"ס לא נראה לי... הוא גם אמר שהוא ממלא רק דלק 98 אוקטן... זה יכול להיות? אגב... כמה צריך להוריד מהמכירון אם אני רוצה לקנות... מחיר מחירון הוא 130 אלף
הודעה אחרונה מאת NadavRally, -
- 1 תגובות
- 972 צפיות
טוב חברה, מצטער על ההודעות הבאמת דביליות שלי, ועכשיו לעיניננו,אני נמצא כרגע בוויכוח עם אבא שלי,הוא מסכים לממן לי אוטו, אבל כמובן,לא יקר... אז אני ישר חשבתי על פורד פיאסטה משנות ה80, אבל מה,אני לא יודע,איך האוטו, זאת אומרת,זול יקר,חלקים ביטוח דלק,והכי חשוב זה האם האוטו אוהב ביקורים על בסיס שבועי במוסך? אז פשוט רציתי לדעת איך האוטו,ועוד דבר,מידע שנמסר לי מאדם בתיכון שלי, שאובר אול,זאת אומרת כול החלקים יעלו אלפיה.נכון לא נכון? אז בבקשה תוכלי לעזור לי,בפעם המי יודע כמה... ואגב לבוגרי הפורום-באמת ישר כוח,אני יודע איך כול ההודעות בסגנון ההודעה הנ"ל,נשמעות ונראות,אבל בכול זאת אתם משקיעים ועוזרים לכול אחד ואחד שבא עם פניה לפורום,באמת ישר כח. בתודה מראש.
הודעה אחרונה מאת יאשה והפיצפוצים, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני מתגייס עוד פחות משלושה (קרבי) חודשים ואני לא יודע אם כדאי לי למכור את הרכב או לשמור אותו. מיותר לציין שאני אוהב את הרכב ואני לא ממש רוצה למכור. אחזקה היא לא שיקול פה, יש לי גב כלכלי. עצות? דניאל
הודעה אחרונה מאת daniel-rsi, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
חברה אני צריך עזרה מימכם אני אוכל תסביכים איזה אוטו ליקנות וחבר שלי סיפר לי על הפורום הזה ואמר לי שמה בטוח יוכלו לעזור לך מבחינת כיוון על איזה אוטו ללכת אני חשבתי בכיוון של ה 205 gti או 106 ראלי שנת 95 או סיטרואן וולקן עכשיו מבחינת דלק אני לא דואג אבל אמינות ועלות של חלפים וביטוח זה החלק היותר מדאיג אותי עכשיו אני את שני הרכבים מכיר פחות או יותר אבל אני עדיין לא יודע איזה מביין השניים הוא יותר טוב ובכלל אם יש לכם עוד רכבים חזקים להציע לי בסביבות המחיר הזה אני הודה לכם מאוד נ.ב לפי מה שמספרים ל gti יש בעיות בהזרקה ו הראלי אמרו לי לא תימצא מכונית כזאת לא מזוינת
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מישהו יודע כמה אפשר למכור מיצובישי סופר לנסר אוטומטית שנת 97 שלמרבה הפלא עשתה סך הכל 39 אלף ק"מ? הכל מקורי באוטו... אם זה מעניין מישהו הרמקולים גם ממש חזקים יחסית למקורי הגלגלים הוחלפו בחדשים והם סגורים עם ברגים מיוחדים למנוע גנבות מגנזיום כמובן אז.... אני חושב שהמחירון הוא 42 אלף משהו כזה אבל אני לא בטוח כמה אפשר למכור?
הודעה אחרונה מאת אייל, -
Clio B SPORT
מאת Coupe- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
האם יש אנשים שהיה להם או מכירים מישהו שיש\היה לו קליאו ספורט (2\2001)? מה דעתכם על הרכב? יש שמועות לגבי תקלות בגיר של הרכב, האם זה נכון או רק שמועות? וכל פרט נוסף שידוע לכם על הרכב גם יעזור.. תודה
הודעה אחרונה מאת עומר, -
שלום לכולם, אני מעוניין לשמוע חוות דעת על הרכב מבחינת נוחות והתנהגות כמובן כמו כן מחפש מבחן דרכים לרכב זה. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
חבר שלי רוצה ליקנות פיאט בראבו SX שנת 96 1.6 ידנית(כמובן).... רציתי לדעת מה אתם חושבים על המכונית?? למישהו היה ניסיון עם הרכב?? איך התנהגות כביש שלה??? תודה לכול העונים...
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום ברשותי מיצובישי סופר לנסר, שנת 94 אוטומטית. הרכב נמצא בבעלות המשפחה קרוב לשנה, ובגדול במשפחה מאוד מרוצים מהרכב, שעשה כ-100,000 ק"מ בלבד, מצבו המכני מעולה, כל המרכב במצב טוב והאוטו לא עשה אפילו בעיה אחת (טפו טפו טפו). אך מה לעשות, עקב אילוצים משפחתיים קיבלתי הוראה - פרסם את האוטו למכירה, וכך עשיתי. לא עברו יומיים ואמי הודיעה לי כי לא נצטרך למכור את האוטו (אני ואמא שלי עוברים לגור בלי האבא - שהוא בעיקרון אמור לקבל חצי מהמכירה של האוטו) כי סבתא שלי תעביר לאבא שלי את החצי שאמור להגיע לאבא שלי (כ-15,000 ש"ח) כאילו היא קונה ממנו את החצי שלו. המצב הכלכלי שלנו עומד להיות פחות טוב ממה שהיה עד כה, וידוע שהאוטו הזה הוא ממש מטחנת דלק. לכן הצעתי לאמי למכור את האוטו, לת…
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
קניתי השבוע רכב מליסינג, אחרי חיפוש ארוך ומתיש. התגלית העיקרית שלי היא שכל חברות הליסינג, כולל "המכובדות" שבהן, מפקיעות מחירים ללא בושה. קודם כל המחירון של יצחק לוי שערורייתי. הוא כמעט ולא מפחית במחיר הרכב, וזאת רק בגלל שהם נותנים הטבה לכאורה בדמות ספר טיפולים ואחריות. זה שטויות!!! רוב הרכבים עדיין באחריות יצרן. כדי להוסיף חטא על פשע, בליסינג של SIXT רצו ממני מחיר מחירון מלא ללא הפחתות בכלל לרכב 2003. המוכר החצוף אמר לי שהרכב באחריות, ובגלל זה הם לא מורידים את ה- 4% מהמחירון בכלל. אתם מבינים? הם עוד תופסים טרמפ על אחריות היצרן. שאלתי אותו מי הפרייר שיקנה כך רכב, אז הוא אמר "ירצו יאכלו, לא ירצו לא יאכלו". הקטע המדהים הוא שהם רוכשים רכבים בהנחה אדירה. ידוע לי אישית …
הודעה אחרונה מאת Herman, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
טוב, אני צריך המלצה בבקשה לרכב קטן, קומפקטי עד 50-55 אלף. דרישות הכרחיות: 1.אוטומט 2.חסכני (בחישוב כולל - עיבוד ערך+דלק+אמינות+סחירות) לא מחפש מכונית ספורטיבית, אלה קומפקטית. אבל שתוכל לסחוב בכייף בעליות (כמו של חיפה למשל...), אוטו לצעירים, ולא למשפחה. אני חשבתי על סגנון ה206. אבל פתוח להצעות. אם יש עוד פרטים דרושים, תשאלו ואני יענה.. תודה
הודעה אחרונה מאת דן-אברהם, -
-
קנייה מליסינג
מאת Blue2-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום שוב לכולם, אני עומד בפני קניית רכב מליסינג (בתקווה לפורד פוקוס). מה חשוב לי לדעת ולבדוק? האם יש דרך לדעת מי נהג במכונית וכמה נהגים? ואיפה יש פרטים על כל חברות הליסינג באזור השרון, איך בודקים אילו מכוניות זמינות אצלם ואילו חברות מומלצות? אשמח לכל פיסת מידע בנושא תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Herman, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אני מעוניין לרכוש רכב משפחתי אוטומטי מרווח בתקציב שלעיל ,איזה רכבים מומלצים בהתייחס לדרישות הבאות: 1 : מרווח במושב האחורי (3 ילדים קטנים עם בוסטרים וכסא בטיחות) 2:נוחות נסיעה (אני 1.90 ) 3 :אמינות 4 :סחירות מדובר ברכב פרטי בודד במשפחה שעלןיןת האחזקה השוטפות מלבד ביטוח וטסט יחולו עלי מהתבוננות במחירון יצחק לוי חשבתי על האפשרויות הבאות: א:וקטרה 2000 -2000 סמק 77000 ב:מזדה 626 שנת 2001 87000 (עדיף על הלאנטיס הרגילה בשביל תוספת 5k ? ) האם ה-626 באמת מרווחת יותר מהלאנטיס או שהיא רק נראית גדולה יותר? ג:אוקטביה -2000 בנזין שנת2001 80000 האם כדאי שמעתי שיש בעיות בגיר האוטומט?
הודעה אחרונה מאת 205cti1.6, -
-
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
משהו מכיר לוחות קנייה ומכירה נוחים באינטרנט (חוץ ממוטוקאר ויצחק לוי)?
הודעה אחרונה מאת Discover,
