Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. אפשר לדעת מדוע הביטוח כזה מטורף? זה רכב פוזה של קשישים, לא?! :shock:

 

2. ביקשתי רשמים מניסיון אישי... גם אני קראתי את המבחו בין ה GTA ל TT...

 

3. לגבי עלויות אחזקה... אין אף מידע?

רון

פורסם
1. אפשר לדעת מדוע הביטוח כזה מטורף? זה רכב פוזה של קשישים, לא?! :shock:

 

2. ביקשתי רשמים מניסיון אישי... גם אני קראתי את המבחו בין ה GTA ל TT...

 

3. לגבי עלויות אחזקה... אין אף מידע?

 

הביטוח לא כזה מטורף כמו שאתם חושבים לגרסא הסגורה

תנסה לקבל הצעות מחיר על ביטוח TT הגרסא הסגורה ותתפלא שהמחיר

לנהג ללא תביעות בשלוש שנים האחרונות יהיה זול יחסי.

 

TT הובאה לארץ החל משנת 2000 , יש בארץ עוד 2 ביבוא אישי משנת 99.

המחירון שלהם יורד לאט לאט , וכיום המחירון של ה TT 2000 הנעה קדמית

קץ בסביבות ה 135-140 אלף , כמובן לפני הורדה בקניה - אפשר להגיע לרכב ב

120K שווה!.

 

בכל מקרה כמו שאמרו קודמי לא הרכב הספורטיבי , אבל לחובב המראה והכח

הרכב הוא התגשמות חלום.

פורסם

3. לגבי עלויות אחזקה... אין אף מידע?

 

בהשוואה ל-GTA, תוריד את התשלום החודשי למוסך.

 

 

 

 

 

 

 

 

:twisted:

 

יצאה מפגרת ביותר! :evil:

×
×
  • תוכן חדש...