מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,502 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
במצב מעולה כולל שלט אפשרות החלפה על jvc avx33 בלבד מחיר 2000 גמיש לרציניים בה"פ
הודעה אחרונה מאת the pawer of spl, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מצב מצויין נמכר עקב חוסר שימוש.. יושב כמה חודשים בארון בגלל שאין רכב דגם OCTANE R 5:04 80X4 ב4 אום 250X2 ב2אום ללא שריטה עובד מצויין .. אפשר כמובן לנסות לפני הקניה בפרטי.
הודעה אחרונה מאת avihai_r, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אז החלטתי למכור את המגבר שלי רוקפורד BD1001 מצב מצויין מגבר חזק מאוד ללא שום שריטה כולל שלט באס! מוציא קרוב ל1200 RMS ב2 אום! הוא יושב בארון ללא שימוש כמה חודשים.. אין לי רכב כרגע ניתן תבדוק לנסות מה שתרצו 0526-955-912 יוסי
הודעה אחרונה מאת avihai_r, -
- 0 תגובות
- 712 צפיות
למכירה מגבר 4ערוצים של חברת SPL חדש עם אחריות לשנה. פותח אצלי קומפוננט וסאב בלי בעיה ביכלל מגבר חזק ואיכותי. מחיר מציאה450שקלים. מגבר מונו בלוק חברתSPL חדש באריזה 150 RMS עם אחריות לשנה450שקלים. קומפוננט אוריון 6.5 50RMS חדשים עם אחריות לשנה 300שקלים. 0526664084 יש עוד דברים חדשים באריזה.
הודעה אחרונה מאת orturbo, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה מגבר של פייז RS4,מגבר 4 ערוצים גרמני 100X4 ,מגבר חזק מאד.שמור ברמה קנאית ביותר ,ישנה אריזה וכולל ספרות.בערך בן שנה וקצת,נראה חדש לגמרי ללא שריטות וכו'.מתחייב על גיר שלדה ומנוע. המחיר המבוקש 1650.תמורה אדירה לסכום כזה של כסף אני מראשון
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
- 0 תגובות
- 645 צפיות
למכירה קורס אובר של אודיו קונטרול 4 יציאות קניתי אותו לפני חצי שנה ב1499 שקל רוצה עליו 700. הקרוס ימכר בלי הצמת חשמל שלו (שבטעות נמכרה עם האוטו..) 0546973908 חיים
הודעה אחרונה מאת G.T.O, -
מגבר 2 ערוצים
מאת dany- 3 תגובות
- 930 צפיות
מגבר 2 ערוצים: http://www.sasbazooka.com/products/mobile/Amplifiers-C5/EL-Series-S52/EL260---EL-Series-2-x-60-watt-amplifier-P71 בקושי עבד,כחצי שנה שוכב בבית,אחריות פגה תוקף רק לפני חודשיים. 300 שקל,לא גמיש ביכלל. איזור המרכז,פניות בה"פ.
הודעה אחרונה מאת dany, -
- 0 תגובות
- 934 צפיות
הרמקול הוא מהדורה מוגבלת ל 60 שנה ל JBL דגם:JBL T696 150 וואט RMS ,רמקול מעולה נמצא אצלי באוטו כ5 חודשים אפשר לבוא ולשמוע. 0543519002-מקס מחיר מבוקש 1400 שקל.
הודעה אחרונה מאת maxkushnir, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מדובר על מגבר 2 ערוצים של חברת phoenix gold האמריקאית,המגבר נרכש בארה"ב הוא עובד כרגע כחצי שנה. המגבר נמצא במצב מעולה והוא מעולם לא תוקן או נפתח וכו', המגבר לא עבר התעללות מכל סוג שהיא והוא מגביר סט של מורל מדגם הייבריד אוביישן. הנה המפרט של המגבר: דגם: ryval 1502 class AB 2 channel 2x150 @4 ohms 2x225 @2 ohms brigged @ 4ohms: 1x500 הנתונים הנ"ל הם לא נתוני פיק אלא וואט rms נקי. זה הנתון פיק של המגבר: 1000wattsx1 channel LED power and protection indicators Remote Monitoring Display (RMD) Port 2/1 channel operation Speaker-level input Preamp RCA outputs Extruded aluminum heat sink 3 Position crossover configuration switch Switcha…
הודעה אחרונה מאת ice_man, -
- 0 תגובות
- 549 צפיות
רדיו טייפ פשוט לתפעול של חברת JVC כולל את הצ'נג'ר המקורי שלו. עובד, הכל תקין. הצ'נג'ר כולל 10 דיסקים. בנוסף יש לי רמקולים בגודל 6.5 של קנווד. במצב מעולה, עובדים, תקינים לגמרי. מוכר עקב חוסר שימוש! מחיר ממש מצחיק! כל הציוד תקין לחלוטין. רמקולים + צ'נג'ר: 200 ש"ח רמקולים: 50 ש"ח 0542200226. סם. במידה ואני לא זמין השאירו הודעה ואני אחזור אליכם.
הודעה אחרונה מאת samc, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רמקולים קוקסיאלים מעולים בגודל 6.5 אינץ. נמכרים עקב מעבר לחו"ל. http://www.hertzaudiovideo.com/schedaProdotto_en.asp?id=4&idcat=9&idprod=28&numid=2&numcat=3&numprod=3 500 שקל במצב חדששש יש אחריות עד פבואר 2010. לשלוח הודעה לפרטי למעוניינים.
הודעה אחרונה מאת drakon, -
- 0 תגובות
- 610 צפיות
למכירה מגבר של CRUNCH דגם:PZI 250.2 2 2 ערוצים אצלי חצי שנה לא עבר תיקונים שלא נעלים חדש שמור מה שהמגבר הגביר זה סאב של ID 250 RNS 400 שקל לא גמיש ולא יורד שקל! לרציניים בלבד!!! צור קשר: 0504372425 שי
הודעה אחרונה מאת שי ברזילי, -
- 0 תגובות
- 542 צפיות
למכירה סט קומפוננט של חברת SPL דגם בינוני שלהם. שווה פחות או יותר כמו הטמפו של מוראל. סט משובח נמכר בחנות ב650ש"ח. אני רוצה עליו 350 ש"ח בלבד. חדש בקופסה לא נפתח ולא הותקן מעולם. סט חמוד מאוד לאוהבי המוזיקה גבוהה,וגם איכות לא חסר בכלל. תמורה מצויינת למחיר הנמוך. ה"פ או 0508892684 רועי. מורכב מ: וופר טוויטר קרוסאובר פאסיבי.
הודעה אחרונה מאת roeiav, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הרדיו דיסק היה בשימוש חודש אחד בלבד חיבור ישיר ל(משמש גם כנגן)IPOD/IPHONE שליטה מלאה דרך המכשיר הספק: 50X4 יציאות למגבר: 3 יציאות RCA תומך בפורמט: MP3 WMA AAC CDDA משמש כדיבוריתBlueTooth כניסתAUX פאנל חשמלי מעבד : DAC 24 Bit קוראMP3 קוראCDR CDRW CD TEXT קורא תיקיות (MP3WMA) קורא אינפורמציתID3 TAG קרוס אובר מובנה HPFLPF מעגל תיקון השעיית זמן כלול (DSP מובנה)
הודעה אחרונה מאת בוריס א, -
- 0 תגובות
- 552 צפיות
מגבר עוצמתי נורא חזק וגדול .. דגם -Lightning Audio S5.700 5 ערוצים מרים 2 זוגות רמקולים ו-2 סאבים בכיף 1100 איתי 0523672996 גמיש מעט !
הודעה אחרונה מאת co_udi, -
- 0 תגובות
- 767 צפיות
למכירה מגבר Infinity 475A מגבר מעולה 4 ערוצים -1100 ש"ח מונובלוק JBL 300.1 במחיר 1000 ש"ח סאב Infinity Kappa Box מחיר:1000 ש"ח קבל לא זכור לי בדיוק מאיזו חברה-350 ש"ח 0543519002 -מקס
הודעה אחרונה מאת maxkushnir, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אתמול רכשתי אותו והרכיבו לי אותו באוטו....מגבר מדהיםםם 2 ערוצים שלו רק בשימוש על hertz mille 150rms ואני חייב לציין שהוא פשוט מנצל אותם יופי !! למה אני מוכר אם הוא כ"כ טוב אתם שואלים ? החלטתי להישאר רק עם זוג קומפוננט מקדימה בלי לשים רמקולים מאחורה , לכן אני עובר למגבר 2 ערוצים ... יש לי את האריזה שלו וכל המסביב , חדש אין מה להוסיף. מחיר בטלפון : 0545512177 , ניר
הודעה אחרונה מאת pozailov, -
- 0 תגובות
- 619 צפיות
מגבר של power acoustic 300 watt 2 ערוצים עובד מצוין. הוא לא מורכב כרגע ברכב כי השתדרגתי. 250 ש"ח ורמקולים power acoustic 6X9 450watt מצויינים . 300 ש"ח מי שיבוא יקנה אותם יחד נעשה מחיר גמיש בעניין.
הודעה אחרונה מאת roeys123, -
- 2 תגובות
- 935 צפיות
אבא שלי החליט להשתדרג ומוכר את הHU שלו. הרדיו דיסק בעל שני פנלים מתהפכים אחד הדגמים הגבוהים ביותר של SONY ברמה גבוהה. 3 יציאות למגבר,פילטר HI PASS\LOW PASS , פריאמפ 4V ליציאה ועוד המון. הדגם הוא 8805X נדיר בארץ. המכשיר קורא MP3\WMA , קורא את כל סוגי הדיסקים. ישנה בעיה ודיסקים צרובים פשוטים לא נקראים , כנראה בגלל שהעינית מלולכת. פרטים : Active Black Panel faceplate blue button lighting fluorescent display spectrum analyzer plays CDs, CD-Rs, and CD-RWs (including discs loaded with MP3 files) SSIR-EXA tuner 18 FM/12 AM presets seek tuning BBE MP — improves the sound of your compressed music Dynamic Soundstage Organizer EQ7 (7-band equa…
הודעה אחרונה מאת STAS-S, -
- 1 תגובות
- 775 צפיות
למכירה סאב 8" IMAGE DYNAMICS שני סלילים בתיבה אטומה, מתאימה גם לג'יפים וטנדרים. במצב חדש!!!! (נמכר עקב מעבר לקיקר סולובריק) מחיר : 500 ש"ח גמיש ערן 0523-345396
הודעה אחרונה מאת jozi, -
- 2 תגובות
- 849 צפיות
HIFONICS BXI1608D, המגבר חדש עדין בקופסה ולא היה בשימוש אף פעם, זהו מונובלוק מאוד מאוד חזק ומאוד איכותי לסאבים רצינים וחזקים, מספק: 550RMS ב4 אום 1100RMS ב2 אום 1600RMS ב1 אום המגבר במחיר מציאה!!! של 2100 ש"ח, עולה בחנויות באזור ה3000 ש"ח. מי שמעונין שיצור איתי קשר ב: 054-2169789, אלעד.
הודעה אחרונה מאת kalman, -
- 0 תגובות
- 548 צפיות
למכירה סאב CLIF DESIGNS הספק של 300RMS ,גודל 10" כולל תיבה מקורית, במצב מצוין מחיר 600 0544-992-995
הודעה אחרונה מאת RFTeam, -
Clarion 675 USB
מאת dt50r- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למכירה כחדשה באריזה, הייתה בשימוש של שבועיים בודדים, אפילו השלט לא יצא מהשקית שלו. רדיודיסק ברמה כמובן קורא הכל והכי חשוב יש לו USB. הרדיודיסק עובד עם תצוגות וכל שאר הפיצ'יפקעס. כמובן שהפאנל חשמלי. http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=77 מחיר:1000 NIS 0546340991 קורן.
הודעה אחרונה מאת dt50r, -
- 0 תגובות
- 820 צפיות
המגבר של JBL שמור מאוד! בקושי היה בשימוש, ניראה לי שהוא עדיין באחריות - 900 שקל ולא שקל פחות! לגבי היחידת ראש של פיוניר היא יותר משוכללת ממה שרשום, היא עברה "שיפוץ" והלוח שלה הוחלף ל8650 שיותר טוב ותומך בקרוס 3WAY - 1000 שקל ולא שקל פחות! אין בעייה להתקשר בכל שעות היממה העיקר שיהיו שעות שפויות בטלפון 0523977922. אני גר באיזור ירושליים ומשרת בלוד, מי שרוצה שיקפוץ לבסיס בימי חול =].
הודעה אחרונה מאת MCLM, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למכירה מגבר 4 ערוצים מבית AUDISON במצב חדש בקושי היה בשימוש ועבד כול חייב באקטיבי על סט של ההיבריד. מגבר בעל סאונד חם קריספי ואיכותי. בה"פ או בטל 0545319126 אדי
הודעה אחרונה מאת Eddy, -
- 0 תגובות
- 766 צפיות
טוויטרים חדשים בקרטון לא שומשו מעולם 1200 שקל גמיש מורל לימיטייד אדישין מהדורה מוגבלת באריזה, שומשו תקופה קצרה יש את כול האבירים הנלווים, הסט הוא שני חלקים מחיר 4000 גמיש אודיו קונטרול מטריקס 6 ליין דרייבר שומש גם כן תקופה קצרה וחזר לאריזתו המקורית מחיר 800 גמיש 0547379780 שלומי נמצא באשדוד
הודעה אחרונה מאת x-ent, -
- 0 תגובות
- 588 צפיות
למכירה מגבר 4ערוצים חברתSPL חדש עבד רק שבוע ופורק עקב מכירת הרכב. הפעיל קומפוננטים+סאב. למגבר יש אחריות לשנה. ומגיע באריזה המקורית שלו כמו חדש. 0526664084 420שקלים.
הודעה אחרונה מאת orturbo, -
- 0 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
למכירה רדיו דיסק ממדגם clarion 785 עם כניסת usb כולל כבל מתאם לאייפוד מדובר במכשיר איכותי מאוד 24 bit קורא mp3 במצב חדש! היה בשימוש חמישה חודשים וכולל אחריות לעוד שבעה חודשים . כרגע יושב ארוז בתוך הקרטון שלו ומחכה לקונה . אני מבקש בעבורו 1600 כולל הכבל אייפוד שלא מגיע איתו ואני קניתי אותו בנפרד . 0545583885 אביאור
הודעה אחרונה מאת avior 2.0, -
- 6 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
מחירי מציאה! מוכר חלקים עקב צריכה כספית במחירים מצחיקים. clarion DXZ855mp מסך טאצ' 3.5 אינץ מכשיר ברמה הגבוהה של קלריון המכשיר שמור כחדש , בשימוש שנה וחצי. למכשיר קופסא מקורית לפנאל ושלט מקורי. בחנות עולה קרוב ל- 3000 אלף. מחיר 1000 ש"ח סאב FOCAL 30A1- בשימוש שנה וקצת - מצב טוב כולל תיבה, שמור Subwoofer 300mm (12 Voice Coil 50mm (2"), 4 layer Magnet 145mm (5-11/16 Max. power handling 500W Nom. power handling …
הודעה אחרונה מאת xent, -
- 0 תגובות
- 724 צפיות
מונו בלוק היפוניקס טיטן 1000 RMS עבד לא קשה מידי, חצי שנה +- 1500 שח סט הרץ אנרג' (כתום) עבד כחצי שנה ללא הגברה - 850 שח סט JBL חדש בלי חוכמות חדש בקופסא 45 RMS סט חמוד לא למגבר- 700 שח אני ישי והמספר שלי 054-5889939 אני לא ממש גמיש אבל בחור חביב!
הודעה אחרונה מאת ~ Ishay ~,
-
מי מחובר 71 משתמשים רשומים, 15 אנונימיים, 496 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Golf_91
- david3692
- Itzik-b
- Pavlik
- Lexicon
- Amitbak
- matan_mil
- danbr
- gadik6
- Gosser1860
- PASHUT
- gpro
- Rongaflugen
- יובל .מ.
- yahaga
- shaymolcho
- chrono
- elibaba
- לב טוב
- pasat04
- mcshmupi
- hunter22
- במבליק
- SlowRide
- malcishua
- sperial
- AviorXD
- Night Driver
- TomerP
- mikyl
- ברווז
- zvigolden
- אלפרד חיות
- amlh
- BRAVO_SX
- אהרן ג
- Jeka88
- רפי לין
- עדי-אל
- ArikB
- axSupreme
- פינדר
- אלעדית
- Seriesone
- amosbmw
- נעם101
- zvit
- EliC25
- פינקו
- ronrobin
- Shay Shd Dave
- ניקו פ.
- RK
- אריק b
- flytomars
- גולדן191
- Fazer
- osheri
- שחר 1
- מיץ פטל
- לירון .ה.
- shilo_v
- itaimoto
- chezik
- דוד495
- DJI
- Roy142
- פיזיקאי שימושי
- srool
- KipodYam
- blackpolo
