מה שהשתנה בעקבות המעבר לפילטר פתוח זה:
1. רעש נחמד בסל"ד גבוהה (אבל לא זו הייתה המטרה)
2. הגיר מחליף הילוכים קצת אחרת. הוא מושך אותם טיפה יותר. למשל אם במהלך הנסיעה בהילוך מסויים אני לוחץ יותר על הגז, אני יודע שאמור להיות Kick Down, וזה לא קורה. כלומר, ההילוך נמשך עוד ועוד והסל"ד לא כל כך עולה, המהירות עולה לאט. ורק אם אני נותן לחיצה על הגז עד הרצפה זה עושה Kick Down.
זה לא קורה עם הפילטר הרגיל.
3. ציפיתי שצריכת הדלק תרד, אך זה לא קרה.
4. מה שכן, זה שבאותם סל"דים הרכב נוסע קצת יותר מהר עם הפילטר הפתוח. קצת. 2500סל"ד - 100קמ"ש, 3000סל"ד - 120 קמ"ש ואף טיפה יותר.