מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,502 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 997 צפיות
מגבר Zapco I-Force 4.100 קומפוננט קדמי Zapco Reference 6.5" רדיו דיסק Clarion DXZ776USB כמו כן קיימים סאב 12" פיוניר 305c ורמקולים 6X9 של פיוניר. המערכת של חבר, נאור 0504006464.
הודעה אחרונה מאת Uber Scorpion, -
- 0 תגובות
- 829 צפיות
מכשיר 9886R מכשיר במצב מצוין 3 יציאות RCA USB MP3 WMA למי שלא יודע זה אחד המכשירים המתקדמים של אלפיין מכשיר עבד כ 3 חודשים עדיין באחריות יצרן!!!! אשמח להצעות ולא הצעות מצחיקות כמו 1500 ש"ח כמו שכבר נאמר בפורום !!! תודה מתן
הודעה אחרונה מאת matan888, -
- 2 תגובות
- 806 צפיות
מגבר חדש עוד לא נפתח, הניילון שעוטף את המגבר עדיין נמצא עליו. 4 יציאות. 400 וואט כל יציאה. מחיר: 800 ש"ח. גמיש מעט במחיר. איש קשר: עמרי. פלאפון: 0524656150. איזור: ירושלים. תמונה:
הודעה אחרונה מאת omrishalev, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה מכשיר דאבל דין חדש בקופסא + שלט . חברה סינית , מאוד משוכלל : dvd, mp4, mp4, tv , usb , sd בקיצור הכל ! מסך מגע , חיבור לחיישני חניה , חיוג דרך המסך או השלט , חיבור למצלמת רוורס , ניווט , טלוויזיה כרטיס זיכרון בקיצור כל מה שיכול להיות יש! מסך 7 יורד ( לא נשלף ) . כל היציאות האפשריות למגברים וכניסות אודיו . המחיר הוא 2500 ש"ח למכשיר חדש בקופסא . 0546733627 או 0546288483 לא בהודעה פרטית .
הודעה אחרונה מאת Classic Addition IL, -
- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
קורא את כל הפורמטים כולל DIVX,מסך נגיעה(כל המכשיר נישלט בטאץ') כולל כניסת ועוד הרבה דברים ששחכתי .... יש חיבור לאנטנה של טלויזיה 3 יציאות למגבר,9 פונקציות של אקווליזר, שליטה על הסאב,אפשרות כיוון איכן נימצאים הרמקולים... 1100 שח !
הודעה אחרונה מאת pupsik, -
- 8 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
1)מגבר BOSS 1000 וולט.. דגם BA-2900 2)מגבר LOGIC 800 וולט.. דגם PLX44 3)סאב וופר פיוניר יהלום 600 וולט..300 רמס כולל תיבה.. 4)יש לי 2 תיבות שבניתי תיבה זה 49 ליטר..עשיתי רק שלם ולא עשיתי חור..גודל אפשר ל10' או 12'.. מחירים גמיש ולא יקר. אני גר באזור דרום...אבל בסוף שבוע זה אסע לצפון אזור בחיפה..לכמה ימים.. לדבר איתי בה"פ עד ביום רביעי אחרון... שבוע טוב...
הודעה אחרונה מאת valery, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מגבר לרכב 4 ערוצים של soundstream trx4.880 הדגם האחרון והחזק ביותר שייצא לחברה הובא לארץ מחו"ל ומורכב ברכב רק חודשיים המגבר מוציא 130rms לערוץ ב4 אום ו220 ב2 אום הוזמן בהזמנה מוקדמת ואישית מחו"ל . ולא ניתן להשיג בארץ קישור לעוד נתונים על המגבר. http://www.ryda.com.au/Soundstream-TRX4-880-Tarantula-4-Ch-Amplifier-p/trx4880.htm אפשרות החלפה למגבר 4 ערוצים איכותי ודומה בעוצמתו לסאונדסטרים מחיר-2800 ש"ח 0503873336 הצעות אפשר בפרטי
הודעה אחרונה מאת moshebh, -
מגבר RED BOX
מאת SpyREx- 1 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מגבר 4 ערוצים של חברת רד בוקס, מוצהר 1000 וואט! בפועל הרים סט של קומפ JBL ללא התאמצות. 300 ש"ח גמיש!
הודעה אחרונה מאת SpyREx, -
- 0 תגובות
- 710 צפיות
מונו בן 4 חודשים כמעט ולא פעל היה מורכב על פנל מקורי של רכב עבד על גיין נמוך.. מצב חדש מאודד
הודעה אחרונה מאת avishy, -
- 0 תגובות
- 808 צפיות
9835 למכירה..עקב השתדרגות. נקנה באמצע 2005 היה בשימוש עד היום. מעולם לא עשה בעיות והסאונד..חלומי! מי שמבין יודע! בכל מקרה אני חוזר לארץ ב 7 לאפריל בלילה ככה ש מ ה8 אפשר להתקשר 0543050412 ולבוא לראות בינתיים אפשר לשלוח לי הודעה כאן או באימייל [email protected] מוכן לאפשרות החלפה במגבר 4 ערוצים איכותי.
הודעה אחרונה מאת gilad.adiv, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה אלפיין מדהים! CDA-9887 כבן חודשיים וחצי שלוש. נקנה עקב איבוד הפאנל של האלפיין 9835 שהיה מותקן. כמו כן קיים ברשותי גם הפרוססור אימפרינט שהייה בשימוש 3 פעמים במשך התקופה. הורכב "בין לבין" רק כדי לא הישאר בלי מכשיר עד שאשיג פאנל 9835 בEBAY. קצת נתונים על המכשיר למי שלא מכיר: WMA Playback: Yes Satellite Radio Ready: Yes RMS Power Output: 4x18 Watts Preamp Voltage: 4 volts Subwoofer Preamp Outputs: Yes MP3 playback: Yes Maximum Power: 4x50 Watts HD Radio: Optional DIN: 1 Changer Control: Yes CD Text: Yes Bluetooth: Optional Aux input: Optional Built-in EQ: Yes CD-R/CD-RW Compatible: Yes Remote Control: Yes Detachable Face: Yes Detachabl…
הודעה אחרונה מאת Cabasse, -
Morel MT23
מאת sagiarye- 0 תגובות
- 921 צפיות
לצערי הם לא מתאימים לקרוסים שלי TEMPO אז אני נאלץ להיפרד מהם בצער רב. חדשים מהשקית לא היו בשימוש מעולם מחיר מבוקש: 600 ש"ח. בפרטי.
הודעה אחרונה מאת sagiarye, -
- 0 תגובות
- 771 צפיות
נקנה לפני כשבועיים, ממש חדש! נמכר עקב אי התאמה לתוכנה סנטרה פיוז 120 ש"ח 052-4272799 יוסי
הודעה אחרונה מאת y-namer, -
- 0 תגובות
- 894 צפיות
אז ככה עוזר לחבר למכור את ציוד האודיו שלו , DLS NOBE6.2 - סט קומפוננט חדש חדש לא היה בשימוש הסדרה הגבוהה ביותר של DLS 3000 ש"ח DLS UR36S - סט 3 חלקים מהסדרה הגבוהה של DLS טוויטר אחד עבר תיקון כל שאר הרכיבים חדשים! 3000 ש"ח מגבר מונו JL1000\1 - חדש 3300 ש"ח מגברי הליקס סדרת A A4 - ארבע ערוצים חדש A6 - שישה ערוצים חדש שניהם - 6500 ש"ח הורנים של אימג' דינמיקס 1500 ש"ח פיוניר P9 קומבו - חדש עם אחריות של עוזי רדיו!! 6900 ש"ח לפרטים בפרטי בלבד .
הודעה אחרונה מאת יגאל בנץ, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
MOREL MT-23 חדשים לגמרי
הודעה אחרונה מאת Jozin z bazen, -
- 0 תגובות
- 869 צפיות
חברים, אני מוכר את הHU הקודם והאהוב שלי, פיסת איכות אמיתית, alpine 9855 וכל מילה נוספת מיותרת - מגיע באריזה המקורית עם כל האביזרים וכו', הצעות בפרטי
הודעה אחרונה מאת עתיד, -
- 0 תגובות
- 712 צפיות
במצב תצוגה היה בשימוש פחות מחצי שנה נמכר עקב מכירת הרכב ... מגיע בקופסה המקורית כולל שלט מחיר 1500 לא גמיש נייד באזור חיפה ועפולה
הודעה אחרונה מאת snir699, -
קומפוננט ETON
מאת כושי- 10 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
2 זוגות קומפוננט מתוצרת ETON הגרמנית. (בגדלים 5 ורבע ו-4 ורבע אינץ) עשוי קבלר,מגנט קרמי,chassis עשוי קרבון פיבר נצילות 91 DB טווח תדרים 45-24.000HZ הספק 70 rms watts מחיר לסט 800 ש"ח יש קצת התגמשות למי שייקח את שניהם.
הודעה אחרונה מאת כושי, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חדש,ארוז וסגור. (לי יש משהו שונה ברכב אם מישהו חושש שהשתמשתי בו) מגיע אם תוכנת ניווט שטח+רגילה מקורית מבית NEV&GO מתחבר למסך מקורי ברכב או למסך חיצוני שמוסיפים (יש אפשרות לרכוש ממני מסך 7 אינץ במחיר מוזל למי שקונה את הערכה במחיר של 300 ש"ח) המחיר לערכה(לא כולל המסך)1700 ש"ח. הערכה יכולה להתחבר דרך שקע המצת (יש אפשרות להתקנה קבועה)
הודעה אחרונה מאת כושי, -
JBL GTO 75.4
מאת עתיד- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
טוב חברים, הגיע הזמן להתקדם, אני מוכר את המגבר היקר שלי, שליווה אותי עד עכשיו, בכבוד רב ! המגבר עדיין מותקן ואפשר לבוא להתרשם. מפרט טכני : מגבר 4 ערוצים JBL הספק ב-4 אום 104 RMS לכל ערוץ הגברה ב0.05 THD מוציא בגישור 284 וואט, כלל כניסות HI LEVEL למי שמתחבר למערכת המקורית, (ללא צורך במנחת) חברים לא מדובר פה בזבל סיני, מדובר פה במגבר של חברה מכובדת, בנוי בצורה מסיבית ואיכותית. הצעות מחיר בפרטי תודה
הודעה אחרונה מאת עתיד, -
- 1 תגובות
- 756 צפיות
שלום לכולם למכירה מגבר של החברה פלאנט אודיו שנחשבת היום בין המובילות בתחום הדגם של המגבר הוא VX3004 4 ערוצים חזק מאוד לפרטים נוספים על המגבר http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=130368 המגבר חדש חדש היה בשימוש בקושי חודש במחיר מציאה לפרטים 0547231270 קוראים לי תומר
הודעה אחרונה מאת GT-TURBO, -
- 0 תגובות
- 606 צפיות
רדיו דיסק 534ua boss במצב חדש קורא mp3 יש כניסות usb ו-aux מחיר 350 סופי מאשדוד זמין בטלפון 0528692642
הודעה אחרונה מאת ofir183, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בן שנה וקצת. רוב הזמן עבד עם IPOD. לצערי לא מוצא את הניירת והקופסה . מוכן להיפרד ממנו ב1300 ש"ח. לפנות בפרטי. אני מחיפה. מקס.
הודעה אחרונה מאת mitsugli, -
- 0 תגובות
- 603 צפיות
למכירה רמקולים 5 WAY חדשים בקרטון 0 קמ,חזקים בטירוף, נקנו לפני שבוע ולא הותקנו בעקבות אבחון לא נכון של הרמקולים הקיימים שנתגלו כתקינים לחלוטין, עדיין בשקית, נפתח לבדוק שהכל בפנים, נקנה ב700 נמכר ב650, מחיר בזאפ 730 שח גמיש טיפונת, חבל שסתם ישכבו בארון, לפרטים נוספים 0522485197
הודעה אחרונה מאת amirxt, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני מציע למכירה את שני המגברים שלי: חשוב לציין כי לא עברו התעללות והינם במצב מעולה (ניתן לשמוע ברכב שלי) הציוד מוצע למכירה עקב שידרוג מסיבי מגבר 4 ערוצים Phoenix Gold R8.0:4 איכותי 800 watts Max, Class A/B 4 Channel Amplifier Peak Power Output: 4 ohms: 125 watts x 4 chan. 2 ohms: 200 watts x 4 chan. 4 ohms Bridged: 400 watts x 2 chan. [*]RMS Power Output: 4 ohms: 75 watts x 4 chan. 2 ohms: 125 watts x 4 chan. 4 ohms Bridged: 250 watts x 2 chan. [*]Variable High Pass and Low Pass Crossover (40-400Hz @ 12 dB/octave) [*]Variable Twin "T" bass EQ boost (0 - 15 dB boost @ 45Hz) [*]Blue LED logo illumination [*]Optional neon inse…
הודעה אחרונה מאת roni_n, -
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מוכר את הרדיו דיסק המדהים של clarion dxz855mp המכשיר חדש ולא נעשה בו שימוש כלל... מחיר מבוקש: 2000+ תציעו הצעות קונקרטיות בבקשה, תודה!
הודעה אחרונה מאת yair22, -
- 3 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
למכירה מגבר של ג'נסיס דואל מונו ,170X2 RMS לפי תעודת לידה.מגבר חדש בן חודש,חדש דנדש עם אריזות ,ספרים והכל.ללא נגיעה של שריטה. 3100 שקל
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
- 0 תגובות
- 637 צפיות
דיבורית חדשה לא הייתה בשימוש אין לי צורך בה יש לי כבר דיבורית כזאת המחיר הכי נמוך שלה זה 835 ש"ח מוכר אותה ב 700 ש"ח http://www.romiphone.net/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=40&category_id=22&manufacture_id=14&vmcchk=1&Itemid=30 ליצור קשר בה"פ
הודעה אחרונה מאת george, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הד יוניט של קלריון. דגם DXZ 765, שלוש יציאות RCA במתח 4V, מסך פול מושיין LCD, פנל חשמלי, מעבד 24BIT מגבר של חברת boston acoustics מגדם GT40, ארבע יציאות כל יציאה 50RMS כולל פילטרים HP LP וכו קומפוננט של חברת FOCAL מדגם K2POWER 4" 130KRS הספק: 50W RMS כל הכלים מורכבים באוטו, מוזמנים לבוא ולשמוע. מחיר גמיש אך הגיוני. נמכר עקב מעבר לאיביזה טורבו שאין בה אפשרות לשים את הכלים. קובי. פניות בבקשה בהודעה פרטית, תודה רבה. או 0543037757 אפשר בשבת http://www.focalaustralia.com.au/images/k2_130kr.jpg http://www.magnitola.ru/images/items/boston_GT40.jpg http://i167.photobucket.com/albums/u.../Clarion01.jpg http://i167.photobucket.com/albums/u.../Clario…
הודעה אחרונה מאת kub, -
- 1 תגובות
- 778 צפיות
מונובלוק KENWOOD KAC-9102D 800וואט ב-2אום http://images.kenwood.eu/files/prod/29/24/bda_kac9152.pdf 900 שח קבל SPL 3פראד עם צג דיגיטלי בשימוש כחודשיים 350שח
הודעה אחרונה מאת VitaliGal,
-
מי מחובר 65 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 476 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ofralon
- flytomars
- zaf
- סולל הדרך
- AviorXD
- פינדר
- Be roo
- QV1750
- pooh-bear
- yoni2sh
- guccii800
- נעם101
- spidrman
- 3n
- עדי-אל
- ירחמיאל
- falou
- sperial
- פול-טנק
- VromVrom
- avngas
- Delgado
- NAPOLEON
- guy.a
- ntd
- natco
- dswissa
- hunter22
- amlh
- David32
- axSupreme
- TomerP
- פיזיקאי שימושי
- garicho
- Assafo2
- Aviady001
- לירון .ה.
- Night Driver
- yuvk
- Mr.Hybrid
- omerkot
- Coresh
- david3692
- NickName1
- matan_mil
- גור אדם
- nechmya
- shakedi
- פיטר גריפין
- epiphone
- yossiaviel
- amosbmw
- asix
- meny5
- milser
- צוק
- גולדן191
- ברווז
- AUDIO KING
- nglancer
- Itaiosh
- פריג'י
- Shay Shd Dave
- Mike Lowrey
- Avia
