Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה שלי היא מתי מחליפים שמן ופילטר גיר ? הלכתי לצמפיון ולא רצו להחליף לי שמן ופילטר בטענה שאם הם יחליפו אז הגיר יתחיל להחליק ואז גם להתקלל אז שאלתי מתי מחליפים?? והם אמרו לי שזאת מערכת סגורה ולא מחליפים!!! הגיוני?? (האוטו עומד על בערך 145000 ק"מ ולא זכור לי פעם אחרונה שהחליפו!!!)

פורסם

הם צודקים במאה אחוז.

 

שמן גיר לא מחליפים רק מוספים אם יש צורך.

אני עשיתי טעות שהחלפתי שמן גיר בקאווליר קופה למרות שהוא עבד מצויין

בקיצור החלפתי שמן ופילטר אחרי חודשיים נדפקו לי 2 חיישנים בגיר שהם אחראים על האברת הילוחים

שזה לא זול עולה בערך 2000 שקל אם העבודה.

אבל מצאתי מישהו שעשה לי את זה בלי חשבונית ב 1000 שקל מזומן.

בקיצו על תיכנס לזה אם הוא מעביר בסדר אם לא תבדוק כמות השמן אם חסר תוסיף ככה תחסוך פי 20 מהסכום

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם

האם יש הסבר טכני מוצק לכך שהם לא רוצים להחליף שמן גיר ?

או אולי פשוט הם מפחדים שתבוא אליהם בעתיד עם תלונות שהגיר לא תקין ותאשים אותם ?

 

אשמח לשמוע חוות דעת של אנשים נוספים.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...