Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המקום : בית ספר לשוטרים ליד קרית אתא.

המקרה: ניידת משטרה עם מספר אזרחי 7540616 , מדגם בורה TDI , משתלבת בתנועה.

 

הניידת (לא בתפקיד מיותר לציין), עושה דרכה לכיוון קרית אתא , אנו נכנסים לכביש העירוני, שלט גדול על הגבלת מהירות ל 60, ניידת המשטרה אינה מאיטה, אני בולם מ 90 (יש מלכודות מדי פעם), אך נהג הניידת מאיץ...

לעניות דעתי, 120 זה הערכה אופטימית למהירות שבה הרשה לעצמו נהג הניידת לנסוע, להזכירכם בכביש עירוני המוגבל ל 60 !!!

 

אז כן, המשטרה אשר מיחצנת את נושא המהירות כשטן האוכל בנו, הרודפת אותנו בחורמה תחת כל עץ רענן , אינה מקפידה על נהגה אשר מרשים לעצם לצפצף על החוק..

כנראה שאין חוק כאשר אתה איש חוק....

 

דבר נוסף שתפס את עיני בימים האחרונים הוא ההצפה של משטרת ישראל בכבישים בצפון, לא במקומות הנכונים, אך לפחות אני מברך על הנוכחות המוגברת.

 

ולבסוף , האם גם אתם שמתם לב לניידות החדשות של משטרת התנועה ??

יונדאי טאראקן, וטויוטה לנד קרוזר, מתאים בהחלט לא ??

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום למערכת האתר,

בהמשך להודעה הקודמת, גם אני הייתי עד למספר לא מבוטל של מקרים בהם שוטרים

בניידות ביצעו עבירות תנועה חמורות, החל ממהירות, דרך גניבת נתיבים, ועד אי ציות לרמזור אדום.

לעיתים ניסיתי לשלוח מכתב למפקד משטרת התנועה אך כמובן ללא הועיל (האמת, כלל לא הייתי מופתע).

 

לדעתי, תקשורת מכל סוג שהוא, כולל אתר אינטרנט מוערך כשלכם, הוא כח !!!

כח שלנו הנהגים (הזהירים), להביא לתודעה את כל אותם סוררים אשר מתנהגים בכביש כבשלהם.

 

מציע לבנות עמוד WEB שבו יפורסמו כל אותם מקרים (פרטים, ואם ניתן לצרף תמונה - מה טוב)

בהם שוטרים מבצעים עבירות תנועה.

אפשר להרחיב את היריעה ולפרסם גם מקרים של אזרחים אשר מבצעים עבירות תנועה. יש לי אפילו מספר תמונות של אזרחים עם פלאפון ביד אחת, סיגריה ביד השנייה, ובין לבין מנסים גם לנהוג ברכב.

 

אולי בדרך זו, האתר גם יקבל מקום של כבוד כקישור באתרי אינטרנט מרכזיים ynet,msn,gov, ואולי מישהו סוף סוף ישים לב לעובדה שמספר הנפגעים מתאונות דרכים גבוה ממספר הנפגעים מפיגועי טרור ומלחמות.

 

זו תהיה תרומתכם, בסיוע שלנו כמובן, למלחמה בתאונות הדרכים, ובא לציון גואל.

כולי תקווה שתרימו את הכפפה.

פורסם

איך מצלמים רכב משטרתי מאיץ מ 60 ל 120 בכביש של 60 תמונות.

צריך לנסוע עם מצלמת וידאו בSTANDBY

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם
שלח תלונה למשטרה בצירוף פרטי המיקרה בדואר רשום. תמונות, אם ישנן, יועילו תמיד.
על מה הוא יתלונן? הוא מדד באיזו מהירות השוטר נסע?

פורסם
על מה הוא יתלונן? הוא מדד באיזו מהירות השוטר נסע?

לא. הוא לא מדד. הוא יכול להצהיר שהוא נסע במהירות החוקית והניידת נעלמה לו באופק. לא אתפלא שהיא גם לא אותתה כאשר השתלבה ואם כך, אז גם זאת הוא יכול להצהיר. שיקול דעת ואומדן של אדם בוגר שווי ערך לאלו של שוטר (וגם יצא חרוז). תבין, בגישה שלך, שאין עם מי לדבר, על מה יתלונן וכו', עם גישה זו לא יזוז כלום. במשך כול ההיסטוריה האנושית, דברים "זזו" והשתנו רק לאחר ניג'וסים ועוד ניג'וסים. דוגמאות? היציאה מלבנון, אישור הספורט המוטורי וכו'.

פורסם

הוא יכול להצהיר עוד הרבה דברים אבל ההצהרה הזאת שווה לתחת!

 

כמו שאם תעקוף שוטר שנוסע על 150 ותיעלם לו באופק הוא לא יכול לתת לך דו"ח על מהירות מופרזת אם אין לו וסקאר ברכב

פורסם

אכן, כמו שאופיר אמר וצדק, סקאלת המהירות שברכב אינה אמצעי מדידת מהירות קביל במקרים כאלה.

 

 

כמו ששוטר לא יכול לתת לך דו"ח על סמך זה שהוא נסע במהירות חוקית ואתה עקפת אותו ב"לפחות 50 קמ"ש יותר", כך גם ההיפך.

 

אגב, היה לזה תקדים:

 

לפני מספר חודשים מפכ"ל המשטרה החדש (קראדי) נהג ברכבו (ג'יפ משטרתי), ולפתע עקפה אותו ניידת משטרתית במהירות גבוהה מהמותרת, המפכ"ל רדף אחרי הניידת, עצר אותה, ואותו שוטר ננזף והודח מתפקידו.

המפכ"ל התבסס במקרה זה על סקאלת המכונית שלו (לא היה אמצעי אכיפת מהירות כלשהו).

 

אגב, אותו שוטר היה מפקד מרחב דרום במשטרת התנועה :wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אופיר, תניח לרגע בצד את הציניות. ברור שהוא לא יזכה באף משפט אבל גם לא טענתי שהוא צריך לתבוע.. מצד שני אסור לך לשתוק. אתה מתלונן כאן ולא מתעתד לתבוע. ככול שיתלוננו יותר, כך זה יזוז טוב יותר. דברים מחלחלים! ראה מה מספר Edan88. אי אפשר לשתוק ולבטל את זה בכך שבכול מיקרה זה לא יעזור.

פורסם
אכן, כמו שאופיר אמר וצדק, סקאלת המהירות שברכב אינה אמצעי מדידת מהירות קביל במקרים כאלה.

 

 

כמו ששוטר לא יכול לתת לך דו"ח על סמך זה שהוא נסע במהירות חוקית ואתה עקפת אותו ב"לפחות 50 קמ"ש יותר", כך גם ההיפך.

 

אגב, היה לזה תקדים:

 

לפני מספר חודשים מפכ"ל המשטרה החדש (קראדי) נהג ברכבו (ג'יפ משטרתי), ולפתע עקפה אותו ניידת משטרתית במהירות גבוהה מהמותרת, המפכ"ל רדף אחרי הניידת, עצר אותה, ואותו שוטר ננזף והודח מתפקידו.

המפכ"ל התבסס במקרה זה על סקאלת המכונית שלו (לא היה אמצעי אכיפת מהירות כלשהו).

 

אגב, אותו שוטר היה מפקד מרחב דרום במשטרת התנועה :wink:

תחשוב שהבוס שלך תפס אותך "על חם" אך ההוכחה שלו איננה קבילה בבית המשפט ...

מה היית אתה עושה במקום אותו מפקד ??? שומר על מקום העבודה (מקום דיי מרופד בהיותו מפקד מח.תנועה ) או מביא את הבוס לבית המשפט ??

ביניינו זה היה עניין של יחסי ציבור של המשטרה נאה דורש נאה מקיים

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

אחי אבא שלי שוטר ******אם הוא אחיך ,אז בטח גם אבא שלו שוטר. הוא בטח שאל לפניך. תבדוק שוב.*********

שאלתי אותו הוא אמר שאין מספר משטרתי כזה: 75-406-16 אז תבדוק שוב את הטענות שלך

Mazda 3 2004

פורסם

אם כבר משטרה, אז היום עמדה ניידת אקורד סמויה בקטע עירוני, ישבנו אני וחברים והתחלנו לספור כמה דוחות מהירות היא תצלם, ישבנו שעה וספרנו 30 ומשהו, והיא ישבה שם ארבע שעות..עכשיו אתם מבינים מאיפה הם הביאו את הלנד קרויזרים?

פורסם
אם כבר משטרה, אז היום עמדה ניידת אקורד סמויה בקטע עירוני, ישבנו אני וחברים והתחלנו לספור כמה דוחות מהירות היא תצלם, ישבנו שעה וספרנו 30 ומשהו, והיא ישבה שם ארבע שעות..עכשיו אתם מבינים מאיפה הם הביאו את הלנד קרויזרים?

כן היחידה הזאת נקראת ימ"ר תנועה זה יחידת תנועה סמוייה

Mazda 3 2004


×
×
  • תוכן חדש...