Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

... בקליאו שלי, זה אפשרי? מה הסיכוים ומה הסיכונים? חשוב לציין שיש לי ידע טכני, ידיים וכלים לביצוע.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

8 שסתומים ? 16 ?

 

מה זה ידע טכני ?

 

מציע לך להסתכל פעם ,פעמיים ושלוש על מוסכניק מנוסה לפני נסיונות.

עלול לכאוב בכיס.

מאוד.

פורסם

אם יש לך ידע טכני, כלים, הוראות מדוייקות וכסף בצד למקרה שתפשל, לך על זה.

 

 

צריך תמיד לזכור, שבכל טיפול עצמי אין אחריות. אם תפשל, תאלץ לשלם לבעל מקצוע לעשות את העבודה בתוספת ריבית דריבית. (במקרה זה כמה אלפי שקלים אם תטחן את השסתומים).

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

הלו!!! תירגע!!!!! (הרגע- בעברית נכונה)

 

יש כאן מספיק מכונאים חברי הפורום שיתכן ותקבל מהם הצעת מחיר לביצוע לא פחות איכותי ממוסך מורשה, אך פחות בכיס.

קח בחשבון שברנו למינהם במיוחד במודלים היחסית אחרונים , חוץ מטיימינג להתכונן לפולי מנוע , פולי אלטרנטור, משאבת מיים, תומך/תומכי מנוע.

 

אל תעשה לבד!!! (את זה בכל אופן)

 

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

92, והפולים בסדר... העניין הוא שמשהו השתפשף ברצועה עקב הרכבה לקויה של המוסכניק, והיא כבר לא במיטבה, אחרי 9000 ק"מ... והעניין טופל, אבל עדיין יש את עניין הרצועה.

הרכב הוא שמונה שסתומים, מה עוד שכחתי? אהה...

נראה לי זהו.

ואיפה בני ל.? אני צריך גם תגובה ממנו.

בתודה,

דימה.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

הסיכונים הם שתדפוק שסתומים וכו.. הסיכויים מאיפה לי לדעת?

 

אם אתה לא מחליף שום דבר חוץ מהרצועה , מה שאתה צריך לעשות זה להוריד

רצועות אביזרים ע"י שיחרור המותחן, גק מתחת למנוע, פרוק תושבת מנוע (ליד הטיימינג)

תרים קצת את הגק כדי שהטיימינג יהיה לך בזווית נוחה להחלפה.

ויש עוד הרבה מסביב.. נראה לי שבשביל רצועה בלבד לא תשלם יותר מ-400 ש"ח ותוכל

לראות איך עושים את זה, אם תעשה לבד תשתדל לצלם לטובת הכלל.

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם
92, והפולים בסדר... העניין הוא שמשהו השתפשף ברצועה עקב הרכבה לקויה של המוסכניק, והיא כבר לא במיטבה, אחרי 9000 ק"מ... והעניין טופל, אבל עדיין יש את עניין הרצועה.

הרכב הוא שמונה שסתומים, מה עוד שכחתי? אהה...

נראה לי זהו.

ואיפה בני ל.? אני צריך גם תגובה ממנו.

בתודה,

דימה.

שלום.

אני כאן!!!

אל תאשים את המכונאי לגבי שיפשוף הרצועה אתה מיתכון לרצועה של האביזרים נכון?

יש הרבה מקרים ברנו קלאו או אקספרס בנזין שהרצועה יורדת מחריץ אחד ומישתפשפת

לא טוב יתכן ויש בעיה במותח רצועה.

לדעתי הסיכון שאתה לוקח בנסיון להחליף לבד גבוה מידי .

אם אין לך כלים ספציפים של רנו רוב הסיכוים שלא תצליח לפרק את הבסיס תושבת עליונה שהיא גם חלק ממכסה הטימינג. כמו כן למתוח את הרצועה צריך מיומנות ורגש ואני לא יודע מה הנסיון שלך בתחום.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

עשיתי פעם טיימינג לבד לאונו שלי, מתחתי בדיוק לפי ההוראות, וזה נגמר רע מאד. בדיעבד מסתבר שצריך למתוח קצת יותר, כי רצועה חדשה עוד נמתחת קצת בהמשך. אז בסוף זה עלה 1800 שקל, ועוד כמה צרות בהמשך.

×
×
  • תוכן חדש...