Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שואל על הנושא לאחר שהרצתי חיפוש ולא מצאתי תשובה מספקת.

שאלתי שאלה זו בעבר אבל גיליו של פרט חדש אוליי תשנה את התשובה, אם לא, עמכם הסליחה.

 

הגיע הזמן להחליף שמן לאוטו, ניגשתי למוסך שבו אני מטפל באוטו בדר"כ ושאלתי כמה יעלה להחליף שמן+ פילטר שמן ועבודה והבחור אמר שבערך 300-350 שקל.

 

לפי מיטב ידיעתי רב המוסכים עושים את זה בתוספת החלפת פלאגים, פילטר דלק, ועוד כמה דברים תמורת אותו סכום מרשרשים.

 

לבסוף החלטתי לעשות את זה לבד ולהעזר במורה שלי לנהיגה לשעבר שהוא בעברו היה גם מנהל מוסך.

 

רציתי שתמליצו לי על שמן מאיכות טובה ופילטר, אני לא יכול להגיד באיזו צמיגות כי אין לי ספר רכב.

הרכב המדובר אאודי 80 שנת 86 אוטומט עם מנוע 1600 של שנת 87 מסדרה RN.

 

הסכום שאני מוכן להשקיע קרוב ל200 שקל.

 

והאם אתם בכל זאת לא לחסוך ולשלם למוסכניק שיעשה את שלו?

פורסם

אני רואה שאף אחד לא מתיחס...

בכל אופן חשבתי על עוד כמה פרטים שיעזרו לכם לתת לי עצה טובה יותר.

האוטו עובר בשבוע כ-100 ק"מ, 95% מהזמן אני לא עובר את ה60,(יש הגבלה בקטעה הכביש בו אני נוסע כל יום בגלל ריבוי הולכי רגל בו, קטע הכביש בין טבריה לצומת צמח).

טמפ' המנוע לרוב לא עולה על 80C.

פורסם

לדעתי מיותר 10w40 הצמיגות של 20w50 צריכה להספיק.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

תגדיר מנוע לא שחוק.

שלי עבר 340K

ולפי מיטב ידיעתי כל רכיבי המנוע מקוריים פרט לפלאגים אוליי רצועות אטמים וגם נאמר ע"י הבעלים הקודמים כי ביום בו הוחלפו האטמים לראש מנוע הוחלפו טבעות בוכנה.

אני לא יכול לדעת אם האוטו עבר את כל הטיפולים בזמן ובאיכות מעולים, בגלל שלפי אופי הבעלים הקודמים.

ואוליי מישהו גם יוכל להמליץ על חברה של שמן, ואוליי גם להזכיר טווח מחירים?

פורסם

לא מעשן, בטח שלא חלש,לא מתקתק.

בנושא לחץ שמן וקומפרסיה אני לא יכול לתת תשובה ודאית.

אבל נראה לי שאם כוח לא חסר ואין בעיות אחרות אז לחץ השמן והקומפרסיה בסדר גמור.

אבל הידע שלי בנושא לא גדול כך שתקנו אותי אם אני טועה.

×
×
  • תוכן חדש...