Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי על הכביש המון מכוניות שליד הסמל שלהם מאחורה יש מדבקת\סמל קטן כזה של כריש.

עד היום לא הבנתי מה זה, יש את זה בעיקר על אודי טי טי.

מישהו יודע מה זה ? ואיפה אפשר להשיג את זה ???

 

תודה מראש

 

מתן

פורסם

ראיתי על הכביש המון מכוניות שליד הסמל שלהם מאחורה יש מדבקת\סמל קטן כזה של כריש.

עד היום לא הבנתי מה זה, יש את זה בעיקר על אודי טי טי.

מישהו יודע מה זה ? ואיפה אפשר להשיג את זה ???

 

תודה מראש

 

מתןאין לי מושג על מה אתה מדבר...

צלם את זה ושתף אותנו.

פורסם

זה מה שקורה שאנשים לא יודעים מה קורה בשאר העולם.

בארה"ב תראו הרבה מכוניות עם דג מאחור.

נראה בדיוק כמו הקריש המדובר.

 

הדג הוא סמל לישו.

אייל

פורסם

אויש די כבר עם התגובות האלה , נהיה מפחיד לשאול שאלות פה בפורום :? .

 

 

ולשואל השאלה :

 

האם אתה מהצפון?

כי אם כן יכול להיות שזה המדבקה של סדנת השיפורים "שארק קאר" בנהריה .

שחר.

פורסם
אויש די כבר עם התגובות האלה , נהיה מפחיד לשאול שאלות פה בפורום :? .

 

 

מי שמפחיד אותו מוזמן בהחלט לא לשאול את השאלות המפגרות.

×
×
  • תוכן חדש...