Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1.6 הוא מנוע של גולף הנמצא בפליסיה 1.6 האם לדעתכם אפשרי להכניס טורבו למנוע הזה?

front :kicker ks65.2 HU:jvc 810

woofer:soundstream r12sq 600rms

amp:hifonics titan 4ch, mono: solidaudio f10d

פורסם

אני חושב שווה לך לוותר.

עדיף לקחת חלקים מהמנוע של הרנו 5 שהרסת, נאמר, זוג בוכנות, להדביק אותן עם דבק מגע למנוע של הסקודה, ייתכן ותצטרך התאמות של תא המנוע - שייכנס באורך.

ותראה שחצי מהכ"ס של הרנו יעבור לך לסקודה, ככה יהיה לך שיפור עצום במומנט בנמוכים, ובגבוהים יהיה לך מטוס קטן.

אבל תקפיד להשתמש בדבק איכותי - שלא ינזל לך נוזל קירור.

כמו כן, שים לב לא להדק את הבנדים שמחזיקים את התלתלים יותר מידי - שכן פעולה כזו תביא לשיחקה מוגברת של הקראנקשאפט.

 

לדעתי - אם כבר יש לך מנוע של רנו 5, כל הסיפור לא יעלה לך יותר מ-500 עד 1000 שקל.

באותה מידה אבל אל תשכח להשקיע בחוץ של הרכב - ניאונים, לדים סגולים מהבהבים או טינט סגול לחלונות - יהיה לך רכב פיצוץ.

 

רק בעיה אחת - לפני טסט אולי יהיה לך בעיות, כי אתה הופך רכב 4 בוכנות ל-6, אבל אם פשוט תרכיב את הדבק עם תיק-תקים, תוכל לנתק את שתי הבוכנות הנוספות לפני טסט - וככה תעבור אותו בשלום וחוקי

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

נסיך, למה אתה הורס לו את האשליות ? אפשר לעשות את זה בקלות! זה חוקי ונעשה המון בארץ וגם בחו"ל.

 

 

שים לב איך :

 

1. גש לאחורי הפליסיה

2. פתח את הבגאז'

3. שים בתוכו טורבו שפירקת מאימפרזה מושבתת

4. יש לך טורבו בפליסיה!

 

:razz:

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
אני חושב שווה לך לוותר.

עדיף לקחת חלקים מהמנוע של הרנו 5 שהרסת, נאמר, זוג בוכנות, להדביק אותן עם דבק מגע למנוע של הסקודה, ייתכן ותצטרך התאמות של תא המנוע - שייכנס באורך.

ותראה שחצי מהכ"ס של הרנו יעבור לך לסקודה, ככה יהיה לך שיפור עצום במומנט בנמוכים, ובגבוהים יהיה לך מטוס קטן.

אבל תקפיד להשתמש בדבק איכותי - שלא ינזל לך נוזל קירור.

כמו כן, שים לב לא להדק את הבנדים שמחזיקים את התלתלים יותר מידי - שכן פעולה כזו תביא לשיחקה מוגברת של הקראנקשאפט.

 

לדעתי - אם כבר יש לך מנוע של רנו 5, כל הסיפור לא יעלה לך יותר מ-500 עד 1000 שקל.

באותה מידה אבל אל תשכח להשקיע בחוץ של הרכב - ניאונים, לדים סגולים מהבהבים או טינט סגול לחלונות - יהיה לך רכב פיצוץ.

 

רק בעיה אחת - לפני טסט אולי יהיה לך בעיות, כי אתה הופך רכב 4 בוכנות ל-6, אבל אם פשוט תרכיב את הדבק עם תיק-תקים, תוכל לנתק את שתי הבוכנות הנוספות לפני טסט - וככה תעבור אותו בשלום וחוקי

 

 

רון.

אדיר!!!!!!!!!

נחנקתי מהשתייה..........

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

מנוע ה1.6 למיטב ידיעתי הוא של פולו ולא של גולף

 

אבל למה אתם צוחקים עליו? כל אוטו אפשר לשפר..

אפילו מלאדה ראיתי פעם שעשו רכב מירוצים -(אני רציני.)

פורסם

לא צוחק עליו - צוחק מהתגובה של נסיך.

מה שהם מתכוונים זה שזה לא כדאי כלכלית בלשון המעטה,

ודבילי וערסי אם להגיב בבוטות...

גם ככה האוטו מתפרק - מה יקרה עם תשים עליו טורבו?

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

אפשרי לבנות על המנוע הזה טורבו, , כשהייתה לי פולו עם מנוע זהה ,שלחתי בקשה להצעת מחיר לחברה גרמנית שמגדישה מנועי vag , הם החזירו לי מכתב מפורט ובו פירוט המכלולים שיוחלפו , בכמה יעלה ההספק (דובר על העלאת הספק ל-150 כ"ס מהמנוע המקורי בן 75 כ"ס בלחץ גדישה של 0.8 באר)

כמובן שהפרוייקט נעשה רק בגרמניה , אבל זה אפשרי , לא מכיר אנשים מקצועיים בארץ שבונים או בנו טורבו על מנוע כזה אבל זה בהחלט אפשרי (ויקר מאוד)

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

תגבה לכל היורדים על סקודה...

 

תצחקו תצחקו אבל אל תשכחו שבשנת 94 סקודה פיבוריט 1.3 לקחה את זכיית הראלי עד 2.0 ליטר.

למי שלא מאמין שיכנס לאתר סקודה וישים לב.

והשאלתי בצ'מפיון מוטורס על המנוע וזה של גולף 1.6 .

front :kicker ks65.2 HU:jvc 810

woofer:soundstream r12sq 600rms

amp:hifonics titan 4ch, mono: solidaudio f10d

פורסם

במחיר שיעלה לך להתקין טורבו... תוכל לקנות רכב מוגדש אחר! שלא לדבר שזה גם יהיה הרבה יותר בטוח בשבילך...

בשביל להרכיב טורבו על מנוע רגיל שלא נבנה במיוחד בשביל זה אתה צריך להחליף חצי מחלקיו של המנוע כדי שיעמדו בלחץ המטורף שהטורבו יעשה בפנים ככה שתצטרך בעצם גם לקנות טורבו גם להחליף חצי מנוע (ואני לא בטוח שיש חלקים מיוחדים המיועדים לעומסי גדישה למנוע מהסוג הזה) וגם לשלם לאיזה חאפר שירכיב לך את זה ככה שזה יכול להשאיר אותך בלי רכב בכלל.

ויש גם את עניין משרד הרישוי שבטח נורא ישמח (או שלא!) להעביר את הרכב החדש טסט...

 

אתה בטוח שאתה רוצה להיכנס לכאב ראש הזה???

ובכלל הפליסיה 1.6 יש מספיק כוח האוטו יחסית טס... מה אתה צריך טורבו בכלל???

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...