Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוו"ד על תוצאות בדיקה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, הלכתי היום לבדוק סיטרואן סקסו 2001, 1.4, אוטומטית. להלן התוצאות השליליות:

1. מנוע 2. מערכת קירור - רעש מערכת תזמון ושסתומים, נזילות שמן, להחליף רצועת

3. מערכת דלק 4. מערכת הצתה תיזמון לפי הוראת יצרן

 

6. סרן קדמי ומערכת היגוי - לתקן זויות היגוי, שחיקת צמיגים, סטיות הגה

 

8. שילדת מרכב

ליקויים בעלי משמעות נמוכה - תיקון מאחור, הוחלף מכסה תא מטען, הוחלפו חלקי מרכב - פגוש

אחורי, לחיצות בפח, פגושים פגומים

9. מערכת בלמים - צלחות שחוקות

 

10. צמיגים - צמיגים אחוריים פגומים

 

11. מערכת תאורה כולל מצבר - תאריך מצבר 7/04

 

12. העברת כח - שמן כהה, דיסקיות הילוכים שחוקות, רעש וחופש ממערכת הנעה

 

מה דעתכם על הבדיקה?? האם שווה לקנות את הרכב הזה על סמך הבדיקה?? כמה לדעתכם אני צריך לנסות ולהוריד מהמחיר עבור כל ההערות הללו?

 

תודה מראש!

פורסם

הרכב לא טופל בזמן ועבר חיים לא קלים, לא ציינתה כמה הרכב עבר ומאיזה יד.

 

כמו כן הרעש במערכת השסתומים ונזילת שמן הם דברים שחוזרים על עצמם כמעט בכל רכב נבדק (תבדוק את הנושא שמתחתייך) וגם על פי מ"ס רכבים שלקחתי לבדיקה.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

סה"כ בדיקה לא רעה בכלל לברר מדוע יש נזילות

ומדוע השמן שחור,

 

כל השאר דברים נורמלים שבכל בדיקה מוצאים אותם

 

 

שיהיה בהצלחה

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם
הרכב לא טופל בזמן ועבר חיים לא קלים, לא ציינתה כמה הרכב עבר ומאיזה יד.

 

כמו כן הרעש במערכת השסתומים ונזילת שמן הם דברים שחוזרים על עצמם כמעט בכל רכב נבדק (תבדוק את הנושא שמתחתייך) וגם על פי מ"ס רכבים שלקחתי לבדיקה.

 

מה אתה מקשקש?? לא עשה טיפולים בזמן??

הבדיקה ניראת בסדר גמור תבדוק במוסך מורשה בקשר לגיר האוטומט אים יש משהו חריג, וכמובן היסטורית טיפולים של הרכב.

פורסם

תסלחו לי אבל זאת אחת מהתוצאות בדיקה היותר יפות שעלו אי פעם על דפי פורום זה, ועוד מדובר בצרפתייה...

 

הרכב עבר תאונה מאחורה - לפי התיאור לא כל כך קשה ואין פגיעת שאסי. אם אתה ממש ספקן שווה לשלם כמה זוזים לפחח שיעיף מבט יותר מקצועי.

צמיגים - להחליף את כל הארבעה, במיוחד לאור החורף הבא עלינו לטובה. דקה אחרי החלפת הצמיגים ללכת לעשות כיוון פרונט מקצועי.

לגבי שמן תמסורת - מטבעו הוא בצבע אדום כהה. בנוסף סביר להניח שב 5 השנים האחרונות הוא לא הוחלף. יש לבדוק כל כמה זמן יש להחליף שמן תמסורת. לדעתי מדובר בלפחות 60K. שלא יטריד אותך.

 

סה"כ נראה רכב תקין לחלוטין חוץ מהתאונה הקטנה (לכאורה) מאחורה.

 

שווה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
תסלחו לי אבל זאת אחת מהתוצאות בדיקה היותר יפות שעלו אי פעם על דפי פורום זה, ועוד מדובר בצרפתייה...

 

הרכב עבר תאונה מאחורה - לפי התיאור לא כל כך קשה ואין פגיעת שאסי. אם אתה ממש ספקן שווה לשלם כמה זוזים לפחח שיעיף מבט יותר מקצועי.

צמיגים - להחליף את כל הארבעה, במיוחד לאור החורף הבא עלינו לטובה. דקה אחרי החלפת הצמיגים ללכת לעשות כיוון פרונט מקצועי.

לגבי שמן תמסורת - מטבעו הוא בצבע אדום כהה. בנוסף סביר להניח שב 5 השנים האחרונות הוא לא הוחלף. יש לבדוק כל כמה זמן יש להחליף שמן תמסורת. לדעתי מדובר בלפחות 60K. שלא יטריד אותך.

 

סה"כ נראה רכב תקין לחלוטין חוץ מהתאונה הקטנה (לכאורה) מאחורה.

 

שווה.

 

איתמר.

 

i think the same

sound like a nice car with a clean chassis

the only question is the price...

good luck

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

בגדול זה נראה בסדר, הבדיקה מלאה בכסת"חים הרגילים, הייתי לוקח את הרכב לפחח שיסתכל טוב יותר בפגיעה מאחור, כדי להיות בטוח שלא יהיו הפתעות לא נעימות (שלדה) כשתרצה למכור.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מר גל 1

 

רכב שמוחלפים בו כל השמנים והרצועות הוא לפי דעתי כן מטופל בזמן (וודאי שמוחלפים בו גם כל השאר)

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
מר גל 1

 

רכב שמוחלפים בו כל השמנים והרצועות הוא לפי דעתי כן מטופל בזמן (וודאי שמוחלפים בו גם כל השאר)

 

כאשר אתה לוקח רכב לבדיקה יש דברים קבועים שהם רושמים לפעמים גם תלוי בסוג הרכב לדוגמה רכב שהגיר שלו רגיש ישר כותבים שמן שחור מכות בהעברת הילוכים ושמגיעים למוסך מורשה מתברר שהכל תקין והוחלפו השמנים, לכן זה לא אומר כלום אים הרכב מטופל או לא, ודווקא לפי הבדיקה הרכב נראה סביר לגילו ולק"מ שגמע.

×
×
  • תוכן חדש...