Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למניעת הווצרות חשמל סטטי.

בברכה - רפי לין :-)

רפי, תודה על התשובה המהירה (6 דקות).

אני יקשה טיפה - למה החשמל סטטי עלול לגרום? קורוזיה?

גם המשולשים והמתלים מורכבים על גומיות שחוצצים בינם לבין המרכב, כך שאינם מקבלים הארקה (או שאני טועה?)

No worries 8)

פורסם
רפי, תודה על התשובה המהירה (6 דקות).

אני יקשה טיפה - למה החשמל סטטי עלול לגרום? קורוזיה?

גם המשולשים והמתלים מורכבים על גומיות שחוצצים בינם לבין המרכב, כך שאינם מקבלים הארקה (או שאני טועה?)

מטען סטטי יכול לגרום להפרעה בקליטה,ובמקרים קיצוניים,להפרעה במחשב.

המשולשים מקבלים הארקה דרך הבולג"נט.ובמיקום הם רחוקים יחסית מהמחשב.

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

דוד, ראשית תודה על התשובה. אני יודע שאני נודניק... אבל זה מסקרן, בוא נמשיך -

 

המסרק, המשולשים והמתלים מבודדים מהרכב ע"י גומיות, כלומר שבכל המכללים הללו אין הארקה, אלא אם

המסרק מקבל ההארקה ואז באמת כמו שאמרת גם המתלים והמשולשים יקבלו הארקה דרך תפוחי ההגה.

 

עכשיו השאלה שמטרידה אותי, מדובר ברכבים שנת 82 ו-83, כך שאין מחשב רכב,

הדבר היחידי שקרוב זאת הצתה אלקטרונית. לא יכלו להשאיר את החלקים הללו לא מאורקים?

 

שוב, אני יודע שאני נודניק ואתם בטח מקללים אותי עכשיו :smile: , אבל כבר אמרו רבותינו "אין הביישן למד, ואין בני ל. מקלל".

No worries 8)

פורסם

הווצרות חשמל סטטי עלולה לגרום ל"רעשים" פרזיטיים ברדיו, הן במכוניתך והן במכוניות לידך, ולהפריע לקליטת טלביזיה ורדיו בבתים שכנים לכן היצרנים הקפדנים האריקו את תיבת ההגה שבה חלקי מתכת נעים המסוגלים, אולי, לייצר חשמל סטטי שגם מתפרק וכו'. גם חוטי ההצתה של מכוניות הנם מסוככים ובעלי התנגדות גבוהה למניעת "רעשים" פרזיטיים המשפיעים על רדיו, קשר, טלויזיה ועוד. בעבר חוטי ההצתה היו מנחושת עם התנגדות אפסית.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
דוד, ראשית תודה על התשובה. אני יודע שאני נודניק... אבל זה מסקרן, בוא נמשיך -

 

המסרק, המשולשים והמתלים מבודדים מהרכב ע"י גומיות, כלומר שבכל המכללים הללו אין הארקה, אלא אם

המסרק מקבל ההארקה ואז באמת כמו שאמרת גם המתלים והמשולשים יקבלו הארקה דרך תפוחי ההגה.

 

עכשיו השאלה שמטרידה אותי, מדובר ברכבים שנת 82 ו-83, כך שאין מחשב רכב,

הדבר היחידי שקרוב זאת הצתה אלקטרונית. לא יכלו להשאיר את החלקים הללו לא מאורקים?

 

שוב, אני יודע שאני נודניק ואתם בטח מקללים אותי עכשיו :smile: , אבל כבר אמרו רבותינו "אין הביישן למד, ואין בני ל. מקלל".

בא לי לענות לך רק בגלל השורה האחרונה.

 

אתה לא חייב הארקה,מה שעלול לקרות,זה מה שכתב רפי לין.

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...