Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אז בשעה טובה ומצלחת רכשתי היום גולף GTI משהו בטול יחסית בלי שיפורים מנוע

האוטו שנת 2000 GOLF GTI

עכשיו אני מעוניין להוסיף פורק לחץ ושעון גדישה וציפ

 

אז הבנתי שיש שני ציפים אחד אבסולוט ואחד של ולקסוואגן אשמח לקבל יותר פרטים על כל אחד מהציפים

מבחינת נתונים הכוונה כמה לחץ גדישה זה נותן כל אחד מהם וכמה תוספת כוח הבנתי שהאבסולוט הוא הורס אתהמנוע

 

בנוסף אם אפשר המלצות על חברות לפורק לחץ מתאים ושעון סוגים חברות מחירים פחות או יותר

 

 

תודה מראש

טל שלום ....

פורסם

טל, אם רק היום רכשת את הרכב, עצתי לך, אל תשפר בינתיים.

 

סע להנאתך באוטו ה"סטנדרטי", למד להכיר אותו, את יכולתיו,מגבלותיו, התנהגות שילדה, יכולת בלימה וכו'.

ביום שתרגיש שאתה מכיר את האוטו כמו את עצמך, ביום שליפני שאתה נכנס לסיבוב לא מוכר, אתה כבר יודע איך האוטו יגיב, ביום שבמצב חרום, עוד לפני שתספיק להגיב, אתה יודע איפה האוטו "יתקל" אותך בתגובות שלו (מנסיון שלי, לוקח בערך שנה וחצי, שנתיים להגיע למערכת יחסים אינטימית שכזאת עם אוטו), אז תתחיל לדבר על שיפורים.

בינתיים, תהנה,

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שלום לך ...

דבר ראשון אני מצטרף להצעה של בגירה - קודם תכיר את האוטו ורק אחר כך תשפר

 

לשאלתך -

יש מספר צי'פים בעולם לצערי בארץ לא כולם זמינים

החברות הידועות בארץ הם :

superchips - ניתן להשיג אצל פרילינג (גדישה עולה ל1 באר בערך )

revo - לדעתי החברה הטובה בעולם גם אותם ניתן להשיג אצל פרילינג (גדישה עולה ל1.2 באר )

upsolut - ניתן להשיג אצל E&A (גדישה עולה ל- 1.3-1.4 באר )

ברמה העקרונית כל הצ'יפים נותנים דומה מאוד אחד לשני

יש כאלה שמעלים את הגדישה יותר מהאחרים (האבסולוט מגיע לגדישה הכי גבוהה מהאחרים)

לא יודע מאיפה שמעת שאבסולוט הורס את המנוע יש המון המון אנשים שנוסעים עם הצי'פ הזה

תקופה ארוכה באמינות

כל הצ'יפים מעלים את ההספק לאזור ה190-200 כ"ס

לא קיים דבר כזה צ'יפ של פולקסווגן

כלל חשוב בצ'יפים - בזמן עשיית הצ'יפ אותו מקום שעושה לך אותו חייב לפתוח את המחשב

ולהלחים את הצ'יפ לכן עליך לוודאות ב6 עיניים שהמחשב נאטם כמו שצריך כי אחרת בשטיפה הראשונה ילך לך המחשב

 

שסתום פריקה -

עקרונית ברכב שלך אין מצערת אלק' לכן כל פורק שתשים יהיה אפקטיבי ויתאים

החברות הידועות בפורקים שלהם הם : greddy ' baily 'forge 'gfb (ה- gfb מתאים גם למצערות אלק' )

 

שעונים - יש המון חברות בשוק חלקם טובות יותר וחלקם טובות פחות

מניסיון אישי שלי automater ן-greddy הם שעונים מעולים

 

מעבר לכך אם תצטרך עזרה בהפנייה לבעלי מקצוע ובהשגת מחירים טובים

אתה מוזמן לפנות אלי בפרטי - אשמח לעזור

 

נ.ב

אתה מוזמן להיכנס לאתר של מועדון vag ישראל לקרוא להיתרשם ולהירשם למועדון

www.vag-club.com

 

רן

פורסם

תודה רבה רבה לך על התשובה באמת תשובה מספקת

אני חושב שאני יקח את ההמלצה שלכם של להתרגל לאוטו ..

 

יש לי עוד שאלה .

האם הגולף יודעה בחוסר אחיזה בגלגלים האחורים או שאולי משהו אצלי לא בסדר כי היא ממש מחליקה

להתחשב בעובדה שיש לי 4 צמיגים חדשים של דאנלופ ??...

 

ועוד שאלה יש מצב שאתה שלוח לי בפרטי מקומום ומחירים סברים לשיפורים שהוזכרו כאן ???

 

 

תודה רבה

טל

פורסם

תבדוק לחצי אוויר, אצלי ב GTI יש SP 9000 מאחורה והאחיזה פשוט מעולה שם.

צריך להיות ממש אגרסיבי וליצור העברות משקל מאוד רציניות בשביל לגרום לאחוריים שלה להרחיב קו.

זה חייב להיות זה!

תודה רבה רבה לך על התשובה באמת תשובה מספקת

אני חושב שאני יקח את ההמלצה שלכם של להתרגל לאוטו ..

 

יש לי עוד שאלה .

האם הגולף יודעה בחוסר אחיזה בגלגלים האחורים או שאולי משהו אצלי לא בסדר כי היא ממש מחליקה

להתחשב בעובדה שיש לי 4 צמיגים חדשים של דאנלופ ??...

 

ועוד שאלה יש מצב שאתה שלוח לי בפרטי מקומום ומחירים סברים לשיפורים שהוזכרו כאן ???

 

 

תודה רבה

טל

SPL - 143.6DB

"

פורסם
תבדוק לחצי אוויר, אצלי ב GTI יש SP 9000 מאחורה והאחיזה פשוט מעולה שם.

צריך להיות ממש אגרסיבי וליצור העברות משקל מאוד רציניות בשביל לגרום לאחוריים שלה להרחיב קו.

זה חייב להיות זה!

כמה לחץ אוויר יש לך מאחורה ????????

×
×
  • תוכן חדש...