Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד לקוח מרוצה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו יצא יותר מבריק מאשר הביאו לי אותו מהחברה ממשי ראי!

לא האמנתי מה שהווקס הזה יכול לעשות לאוטו והכל בזכות מלך הווקס(אוראל).

 

 

 

:-)

אם הצלחתי להבריק את האונו שלי עם ווקס של טרטל אז תאמין לי שגם מאזדה 3 תבריק מברק..

הצבע של האוטו שלי לפני הווקס היה על הפנים! הבדלי צבע, סימנים על כל האוטו, הצבע המקורי הוא אדום, לפני הווקס הוא היה ורוד!! עכשיו הוא חזר לאדום והצבע מבריק.

 

עומדת ליד האונו שלי אונו אחרת, של השכנים, גם כן אדומה. תאמינו לי מייד מזהים איזה רכב עבר ווקס ואיזה לא..

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אהלן,

 

אין טעם בפתיחת ת'רד חדש, אז.........

אתמול ביקרו אצלי שתי מכוניות לווקס.

 

1. הבימר המדהימה של חברנו לפורום - sbmw.

2. המזדה 3 הדנדשה של חברנו לפורום - CooperS.

 

שמחתי לארח אתכם ואת Caveman (שעזר עם הווקסיה! גדעון, תודה רבה!) בביתי ובחנייתי :wink:

וכמובן ששמחתי להבריק לכם את המכוניות.

 

ניתן לתמונות לדבר :wink:

1.jpg

3.jpg

5.jpg

10.jpg

11.jpg

7.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ווקס סודי!!

 

לא אומרים, ולא אומרים, נהנהנהנה, :|

סתם, קארפלן mate.

אוראל, יא זבלון, אני רואה שפספסת נקודה.

:shock:

סתםםםםםםם, מושלמות, גם האוטו של טל וגם של שמוליק.

שמוליק- יש לך אוטו פצצה.

ואני ממש אוהב את הצבע של המאזדה, צבע ממש יפה, לא יצא לי לראות כזה צבע במאזדה.

פורסם

E-S-L,

 

הבמוו קיבלה קארפלאן טפלון (עולה 65 ש"ח באוטודיפו):

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=32764

 

 

המזדה קיבלה קארפלאן לצבע מטאלי (עולה 30 ש"ח באוטודיפו):

http://www.otopol.com/uye/carplan/0107.jpg

 

(הבקבוק הירוק).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אתה לא יודע שאסור לבצע ווקס לרכבי ליסינג על פי אמנת ג'נבה?

 

כמה זה לרכב דרך אגב? :-D

1. תגיד את זה לבעלים המאושרים :wink:

 

2. :lol:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
E-S-L,

 

הבמוו קיבלה קארפלאן טפלון (עולה 65 ש"ח באוטודיפו):

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=32764

 

 

המזדה קיבלה קארפלאן לצבע מטאלי (עולה 30 ש"ח באוטודיפו):

http://www.otopol.com/uye/carplan/0107.jpg

 

(הבקבוק הירוק).

תודה

תודה

 

:lol:

 

אם כבר אני קונה אז עדיף לקנות את הטפלון שעולה 65 ש"ח ?

 

או שגם המטאלי הרגיל מספיק

 

הרכב הוא LANTIS F 98

 

הצבע הוא כחול אך נוטה יותר לשחור.

 

מטאלי כמובן.

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם
תודה

תודה

 

:lol:

 

אם כבר אני קונה אז עדיף לקנות את הטפלון שעולה 65 ש"ח ?

 

או שגם המטאלי הרגיל מספיק

 

הרכב הוא LANTIS F 98

 

הצבע הוא כחול אך נוטה יותר לשחור.

 

מטאלי כמובן.

קנה מהר, לפני שהנטייה תהיה לכיוון צבע יסוד :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...