Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש חוות דעת והמלצות על 205 GTI.

האם שווה להתחיל לנהוג ברכב כזה?

 

 

ועוד המלצות לרכב ספורט עד 15-20 אלף יענו בשמחה...

פורסם

האם כדאי להתחיל לנהוג ברכב הזה?

מאוד נדלקתי על האוטו הזה והמחיר שלו סביר...אבל נאמר לי שהחלקים שלו נהרסים מהר והם יקרים..

וגם שהצריכת דלק שלו גדולה.

על צריכת הדלק אני לא מסתכל כי זה רכב ספורט .אבל שאר הדברים? בקיצור שווה להתחיל איתו?

 

ואם לא אז תנו לי המלצות לרכב ספורט...עד 20 אלף ..

פורסם

עוד משהו קטן..

אם אני יקנה תרכב הזה מה אתם ממליצים לעשות בבדיקה? האם לבדוק רק שילדה ולוותר על בדיקה מקיפה? או לעשות בדיקה מקיפה בכל זאת.

פורסם

1. הרכב מהנה מאוד ולא ממש סלחן לטעיות בנהיגה, כך שאם זה הרכב הראשון שלך לא הייתי מנסה להגיע איתו למגבלות.

 

2. המחיר שלו לא סביר. אם הוא מוזנח הוא זול לקניה, אבל התחזוקה שלו תהיה יקרה.

אם הוא לא מוזנח הוא לא למכירה.

 

3. לגבי צריכת דלק, כבר כתבתי פעם - אם זה השיקול העיקרי, אז ה-1.1 ג'וניור עדיפה בהרבה.

בנסיעה רגועה ביום שליו הוא צורך כ-1:10 במצב אופטימלי (דודה נוהגת בזמן שהיא מוקפת ב-4 ניידות מסביבה).

 

4. "החלקים שלו לא נהרסים", אבל לרכב משנתון כזה יש בלאי שצריך לטפל בו.

 

5. בבדיקה של רכב כזה חשוב להקפיד על סעיף השלדה והסטוריית התאונות.

אם הרכב לא שמור במיוחד, סביר שדו"ח בדיקה של מכון יראה לפחות כמו כל דוח סטנדרטי של רכב בן 12-15 שנים, אם לא גרוע מזה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מבחינת נהיגה וסלחנות אין בעיה אני לא מטורף אני יודע לנהוג נכון..אני אוהב את הריגושים וכל זה אבל לא מנסה להתאבד.

מבחינת מחיר לרכב מוזנח גם אם הרכב הינו מוזנח אני אחד שמאוד דואג לרכב שלו ואפילו אם הוא היה מוזנח אנצלי הוא לאיהיה כזה..הוא יעשה הכל בזמן ויטופח.

הבנתי שהוא שותה דלק..זה לא יהיה כלכך בעיה נסתדר עם זה.

מבחינת חלקים חשבתי לקנות בנוסף לרכב עוד פזו 205 רגילה או GTI לחלקים במידה ויקרה משהו {זה בעתיד הרחוק}.

לסיכום אני מאוד אוהב את הרכב הזה נדלקתי עליו .וגם קיבלתי המלצות חמות עליו..ככה שאני דיי סגור עליו

אבל אני מעוניין לשמוע עוד עצות לרכבי ספורט אולי יהיה משהו יותר שווה שימשוך לי תעין

פורסם

העצות הללו די מתאימות לכל רכב ספורטיבי, בתקציב הזה ומהשנתונים האלו.

 

אל תחשוב שב-20K ש"ח אתה מוצא מכונית ספורטיבית תקינה לחלוטין, בת 15 בלי בעיות ועם אחריות ל-3 שנים, גם אם זה מושך תעין. (תעין = את ה:shock2: ).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
אל תחשוב שב-20K ש"ח אתה מוצא מכונית ספורטיבית תקינה לחלוטין, בת 15 בלי בעיות ועם אחריות ל-3 שנים, גם אם זה מושך תעין.

ברור שלא...אבל מבחינת תיקון והכל אני מסודר.

פורסם
עוד משהו קטנטן....

הביטוח של הרכב יקר???

ברוב המקרים חברות הביטוח לא מסכימות לבטח לך את הרכב הזה!!! או שמסכימות אבל במחיר מטורף... :(

פורסם

 

 

ברוב המקרים חברות הביטוח לא מסכימות לבטח לך את הרכב הזה!!! או שמסכימות אבל במחיר מטורף... :sad:

 

אפשר הסבר מדוע?

×
×
  • תוכן חדש...