Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם שאלה שענינה אותי

 

למה כאשר מתקינים את המגבר על גביי המושבים האחוריים צריכים לשים פלטת עץ???

 

 

תודה והמשך יום טוב

שאולי

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

לא חייבים לשים פלטת עץ. באוטו עם שטיח מאחורי הכסאות אפשר לחבר על השטיח ישר.

אם מתקינים כמה מגברים,קבל,אקווליזר אז כדאי לשים הכל על הפלטה ואז לחבר את הפלטה לכסאות על מנת לא לעשות חורים לכל הרכיבים בכסאות.

פורסם

או קיי נגיד שאני מתקין מגבר אחד והוא צורך לעשות 4 חורים למושב ואין לי שטיח מאחורי המושב

 

בשביל מה אני צריך לבודד את המגבר מהכסא???

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

בעיקרון אין בעיה להצמיד מגבר למושב מתכתי (היה אצלי בסיאט איביזה ולא היתה שום בעיה).

עדיף לשים משהו שלא תהיה מגע של מושב מתכתי לגוף המגבר.

פורסם

חחחחח בכל זאת עוד לא ענית לי על השאלה

 

"עדיף לשים משהו שלא תהיה מגע של מושב מתכתי לגוף המגבר"

 

את זה גם אני יודע אבל חייבת להיות פה איזה שהוא הסבר רציני למה?

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם
כדי למנוע קצר חשמלי
כל גוף המגבר [ההיטסיק בשמו השני] מוארק ומבודד ואין סיבה שבמגע עם מושבים מאחור עם מתכת יגרם קצר .

 

פלטה זה בעיקר כמו שאמרו פה למצב שיש לך כמה רכיבים מאחור הכוללים בין היתר מס מגברים קבלים ,קרוסים פאסיבים /אקטיבים מונובלוק וחיווט וכו'..מונע חירורים מיותרים והיתרון הבולט שהכל מורכב על פלטה ביחידה אחת ככה שאם יש ברצונך הצורך להעביר לרכב שני אתה עושה זאת בקלות יתר.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

דווקא אני שמעתי משהו אחר - כדי שלא יהיה מצב של הארקה כפולה....יענו הארקה אחת דרך הבורג המקורי ועוד הארקה דרך גוף המגבר וגוף המושב...

פורסם

יצא לי להיתקל במגברים שספחו רעש אלטרנטור מהתקנה כזאת , ואחרי חיבור פלטה לבידוד, הרעש פסק

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

קשה לי להאמין שזאת היתה הבעיה, אשמח אם תציין באלו מגברים נתקלת שאין להם בידוד מינימלי שכזה.

 

ואני גם רוצה לראות איך כשאתה מחבר את המגבר ישירות לפלטה - אתה יכול לנתק את הכבל - שלך והמגבר ממשיך לתפקד, כי זה בשורה התחתונה מה שאתה טוען.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...