Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איציק הוא לא הזדכה זה העניין הוא שילם סכום אסטרונומי!

 

אני אשאל אותך שאלה פשוטה.

 

אם אני קונה ציריה משופצת לבד והולך למוסך להחליף, גם אז הוא היה לוקח ממני את הישנה?

 

הרי לא קניתי דרכו את המשופצת אז למי הוא יתן את שלי? למשפץ אחר? אז הוא לוקח עבודה למשפץ שאני קניתי ממנו לא?

 

או שהמוסך לא יקח ממני את הישנה? ואז אני שואל למה? כי לא קניתי דרכו את המשופצת? אז זה בעצם סוג של גנבה כי בשני המקרים שילמתי על המשופצת את אותו הסכום רק שבאחר מהם לוקחים לי את הישנה ובמקרה אחר לא.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

קיצר לפני שנוגחים פה בכל בעלי המוסכים צריך להבין את עקרון הפעולה - אגב גם אם הוא "השחיל" את חבר שלך ב5 אלף שקל על ציריה משופצת...זה לא הופך את הישנה לשלו ! מהות השיפוץ זה שהחלק נשאר שם.....

 

כמו גם אם הוא היה קונה ציריה חדשה! ב30 שקל אין למוסך זכות להשאיר את החלק הישן אצלו אפילו אם המחיר מגוחך

 

אבל לא שילמת את אותו הסכון שילמת את הסכום פחות הגולם, זה שמצאת משפץ זול יותר זה עיניין אחר, אבל זה לא קשור.....שאתה שותה קפה בבית קפה אתה לוקח את הכוס הביתה ? למה אבל קנית קפה...אתה לא קנית את הכוס !! חבר שלך לא קנה ציריה הוא רכש שיפוץ ציריה ואין זה משנה בכלל מה הסכום אותו דרש בעל המוסך (וחברך הסכים!!!! לשלם)

פורסם
איציק הוא לא הזדכה זה העניין הוא שילם סכום אסטרונומי!

 

אני אשאל אותך שאלה פשוטה.

 

אם אני קונה ציריה משופצת לבד והולך למוסך להחליף, גם אז הוא היה לוקח ממני את הישנה?

כשאתה קונה ציריה משופצת אתה מחוייב להחזיר למי שקנית את הגולם המקולקל. אתמול בדיוק עשיתי את זה (שמתי גולם ולקחתי משופצת במקום עבור פג'ו 106). בנוסף, זה בדיוק הנוהל שהיה לנו בחנות חלפים שעבדתי בה, על כל חלק משופץ (מסרק, ציריה וכד') היינו חייבים להחזיר גולם למשפץ !

 

הרי לא קניתי דרכו את המשופצת אז למי הוא יתן את שלי? למשפץ אחר? אז הוא לוקח עבודה למשפץ שאני קניתי ממנו לא?

 

או שהמוסך לא יקח ממני את הישנה? ואז אני שואל למה? כי לא קניתי דרכו את המשופצת? אז זה בעצם סוג של גנבה כי בשני המקרים שילמתי על המשופצת את אותו הסכום רק שבאחר מהם לוקחים לי את הישנה ובמקרה אחר לא

קרא את מה שכתבתי מעלה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אז עכשיו תגיד לי למה חייבים להחזיר את הגולם?

 

והאם שיפוץ של הציריה שלי יעלה פחות מלקחת אחת משופצת ולהשאיר את הגולם?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אז עכשיו תגיד לי למה חייבים להחזיר את הגולם?

 

והאם שיפוץ של הציריה שלי יעלה פחות מלקחת אחת משופצת ולהשאיר את הגולם?

תגיד, אתה הבנת מה זה שיפוץ ?

 

בשיפוץ אתה לא נשאר עם גולם - כי לא קנית חלק חדש !!! לקחת את שלך ושיפצת אותו, קאפיש ?

 

המוסך (ליתר דיוק - המשפץ שלו) עושים לך שירות טוב יותר, הם מחזיקים על המדף ציריות מוכנות אחרי שיפוץ והחנות/מוסך מנהלים מעקב מלאי על הציריות שנמכרו ועל הגלמים שצריך להחזיר, כמו אפסנאות בצבא.

 

בנוגע לשאלה השניה שלך, זה אותו הדבר. אם תיקח אחת אחרת או תחכה לזה ששלך תהיה מוכנה עולה אותו הדבר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אתה יודע מה הפתרון לאנשים כמוך ? מי שלא מבין עם הראש - מבין עם הכיס! המוסך היה צריך להוריד את הציריה של חבר שלך, לשלוח אותה לשיפוץ, להשאיר את האוטו על ליפט כל הלילה ואז רק למחרת אחר הצהריים להרכיב לו את הציריה שחזרה משיפוץ.....או אפילו עוד יומיומיים....

 

 

המוסך+המשפץ, עושים לך טובה....ולא משנה באיזה מחיר - אתה הסכמת לו וזה כבר בעיה שלך שיש לו ראש בקיר ולא עשית סקר שוק, כדי שהאוטו לא יחכה שנה שהציריה תחזור הוא מביא גולם ששייך למשפץ, לא לך, לא למוסך, למשפץ!!! כדי שאתה תתעקב כמה שפחות, ומחוייב להחזיר את הגולם למשפץ, אבל מה עושה ישראלי....רוצה לקחת את הגולם של המשפץ לעצמו....

פורסם

החבר שלך לא צריך להזדכות על הציריה,זהו בעל המוסך שמזדכה עליה מול הספק שלו.

 

אם היית הולך לאותו ספק ומבקש ממנו ציריה הוא היה אומר לך או שתשלם סכום מלא(ואז הציריה היית נשארת אצלך) או שתחזיר את הישנה ואז תשלם ככה וככה(והציריה היית נשארת אצלו)-וזה מה שבעל המוסך עשה בשבילך עם תוספת של מספר שקלים בדרך.אם היה בעל המוסך מרכיב ציריה חדשה לגמרי - אז בעל המוסך היה מחוייב להחזיר לחברך את הישנה או לזכות אותו עליה-אבל אתה אומר שהורכבה ציריה משופצת ולכן הציריה נשארה אצל המוכר.

פורסם
עתיד, אם הוא היה שולח את שלו הוא היה משלם שליש מחיר, וזה הפרש ענק.

זה שהמוסך הרוויח עליו פי 7 לא אומר שלא צריך להחזיר את הגולם חזרה למשפץ.

 

להבא שיעשה סקר מחירים ויבדוק כמה עולה ואם כדאי לבצע את העבודה במוסך X או ללכת ל Y.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

טוב אנשים, הפרט ה"קטן" (מבין ה-2) שהיה חסר לכם בכל הסיפור של TOMER הוא שהציריה המדוברת לא שופצה בארץ אלא בחו"ל... והפרט השני הוא שלא מדובר ברכב נפוץ במיוחד (בלשון המעטה).

 

TOMER, באמת "תודה" שטרחת לציין את 2 הפרטים הללו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק אותה הודעה הגיעה אלי לפרטי והוא עדיין טועה....

 

יש מצב טוב מ-א-ו-ד שהחברה בגרמניה מחייבת אותם לשלוח חזרה את החלק....

פורסם
איציק אותה הודעה הגיעה אלי לפרטי והוא עדיין טועה....

 

יש מצב טוב מ-א-ו-ד שהחברה בגרמניה מחייבת אותם לשלוח חזרה את החלק....

לא דיברתי על הגולם עצמו (על זה כבר הסכמנו) - דיברתי על המחיר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
זה בסדר איציק עם היבואן המדובר גם אם השיפוץ היה נעשה בטייבה המחיר לא היה משתנה...

 

:lol:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...