Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייבוא מנוע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, האם אפשרי לייבא באופן חוקי מנוע שלא נמכר בארץ?

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

מיצטרף לשאלה....ועוד שאלה אולי יש מישהו בארץ שיכול להביא מנוע מי חוץ לארץ(אני צריך/רוצה

מי USA)

 

 

 

NEON.

Honda accord h22a manual

Honda civic powered by ???

פורסם

מה זה באופן חוקי ?

 

יש כמה קוזי בארץ , די בקומבינה , אבל יש.

 

חובה לעשות את התהליך דרך יבואן מורשה. אי אפשר לייבא לבד - העסק דורש אישורים וכו' .

פורסם

היה באיביי מנוע 605 טורבו חדש ב 8,000 ש"ח. אפשר היה אולי לדבר עם איזה יבואן שישלחו את המנוע אליו, או משהו.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

fizban

יש לי חבר שאבא שלו מוסכניק וגם בן מוסכניק בניסאן בנתניה.

אבא שלו ייבא לו מנוע מחול של 605 טורבו ל 306 xsi של הבן שלו.

אבא שלו מומחה רוסי ברמה גבוה מאוד הרכיב את כל הצמה של המחשב הכול לבד בלי חשמלאי כלום.

עכשיו הילד נוסע בקדישות של 0.9 שזה 200 כוח נוסע יפה מאוד.

הם אתה מעוניין אני ישלח אותך המוסכניק הזה.

אם אני לא טועה כל המנוע אם הצמה מחשב הכל עלה לו מיבוא איזה 7 אלף שקל

מיכאל.

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם

טוב זה אומר עם אני רוצה ליביא מנוע לניאון......אני צריך לבקש מייבואן של קרייזלר? או מי מישהו אחר?ספרו מימי בדיוק:) בבקשהה

המנוע שאני רוצה הוא....DOHC 2.0L 150HP (מי ניאון RT)

 

 

 

 

NEON.

Honda accord h22a manual

Honda civic powered by ???

פורסם
מה זה באופן חוקי ?

 

יש כמה קוזי בארץ , די בקומבינה , אבל יש.

 

חובה לעשות את התהליך דרך יבואן מורשה. אי אפשר לייבא לבד - העסק דורש אישורים וכו' .

למה קוזי?

בכל אופן, אני בטוח שישנה עוד דרך חוץ מייבואני המנועים, המחירים שלהם מאוד יקרים, לא מספםיק שהמנוע גם ככה יקר.

בנוסף לזה, האם היבואן (יבואן המנועים) מתחייב על מצב מסוים לפני שמביאים את המנוע? כלומר, האם אני יכול לתבוע אותו אם הגיע מנוע לא במצב שהובטח לי בהתחלה.

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
fizban

יש לי חבר שאבא שלו מוסכניק וגם בן מוסכניק בניסאן בנתניה.

אבא שלו ייבא לו מנוע מחול של 605 טורבו ל 306 xsi של הבן שלו.

אבא שלו מומחה רוסי ברמה גבוה מאוד הרכיב את כל הצמה של המחשב הכול לבד בלי חשמלאי כלום.

עכשיו הילד נוסע בקדישות של 0.9 שזה 200 כוח נוסע יפה מאוד.

הם אתה מעוניין אני ישלח אותך המוסכניק הזה.

אם אני לא טועה כל המנוע אם הצמה מחשב הכל עלה לו מיבוא איזה 7 אלף שקל

מיכאל.

 

אתה בטוח שהוא עובד במוסך של ניסן ולא במוסך צמוד קטן יותר?? כי ניראה לי אני יודע על מי אתה מדבר....ובמקרה הפיג'ו כסופה?

פורסם

מאיזה ארצות מייבאים את המנועים בדרך כלל?

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
בגלל שפתאום הופיעה לך סיירה בחתימה ובדיוק אתה שואל.....
צחקתי :-)

אם תשים לב, אז גם בסמלון שלי יש cossie

יום טוב

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
אתה בטוח שהוא עובד במוסך של ניסן ולא במוסך צמוד קטן יותר?? כי ניראה לי אני יודע על מי אתה מדבר....ובמקרה הפיג'ו כסופה?

הבן שלו עובד בניסאן

ואבא שלו עובד במוסך שלו ליד ניסאן מוסך קטן לא משהו מיוחד אבל המקצעיות שם ממש ברמה

וכן הפיזו שלו כסופה

מיכאל.

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...