Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למרות שאני מסכים ב100% שההשקעה בראלי הזאת גדולה, אולי אפילו גדולה מדי, אני ממש לא מסכים עם הרעיון הכללי.

...

אף אחד לא אמר ששיפורי רכב הם עסק כלכלי. אם אתה מחפש את הרווח וההפסד, כנראה שאתה לא בעסק הנכון. מה שכן, אם בסוף היום הוא יעלה על הראלי, יקפוץ לאיזה הר ויתגרזן בכיף בסיבובים, כנראה שזה היה שווה את זה.

אף אחד לא ניסה לומר שהעסק כלכלי ולא משתלם, אין ספק שאחד הדברים הכיפיים שעוד נותרו לנו לעשות הוא להשקיע סכומים נאים ומכובדים בתחביב שכולנו כאן בגללו (רכב / נהיגה) - ולהנות מכל רגע בעשיית הדברים.

העניין הוא יותר פשוט ואני אחזור עליו (למרות שהוא כבר הוזכר פעם אחת בשירשור הזה): מהיכרות שלי עם ליאור (יצא לנו להתראות גם באירועים חברתיים כך שההיכרות שלי עם ליאור היא לא וירטואלית בלבד) לדעתי האישית האוטו הזה לא עונה על דרישות האיכות אליהן הוא היה מצפה - ובמחיר אותו הוא עומד לשלם, ניתן להשיג צרפתיה טובה יותר.

מה שכן, הוא בהחלט אוהב את האוטו וזה אחלה דבר. היסודית בה נעשה כל דבר גם כן ראויה לשבח.

 

הנקודה אליה חתרתי היא שבסכום הכסף הזה הוא יכול לקנות משהו איכותי יותר, עם פוטנציאל ויכולות טובות מאוד (שוב, לדעתי) כרכב יום-יומי.

 

בנוגע להשקעה ברכב הספציפי הזה - הייתי נשאר עם הסט-אפ המקורי מבחינת מתלים (אחד הדברים שלא הייתי מוותר עליו בצרפתיה הוא המתלים המקוריים של פג'ו-סיטרואן), משפר/מחזק את המוטות המייצבים לטובת רכינה מתונה יותר, מיישר קו מבחינה מכאנית - ולא מתעסק בקוסמטיקה למעט פגמים קריטיים שדורשים פחחות וצבע.

מכל הבחינות, ותקרא לי OLD FASHION (איש איש וטעמו), אני מעדיף את האוטו היום-יומי שלי על סט-אפ מקורי.

בכל הנוגע לאוטו הספציפי הזה; הוא מציע המון יכולת דינאמית על סט-אפ מקורי ובמחיר מצחיק להחריד. לא הייתי נוגע בו עד שלא הייתי ממצא אותו עם תומו (וגם אז - לא בטוח שהייתי משנה אותו כל כך מהר... הכל תלוי כמובן בדרישות הנהג).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ליאור, נראה לי שיותר זול לייבא 106GTI ייבוא אישי מצרפת, עם כל התוספות שאתה מתכנן...

 

אני חושב שכדאי שתצא לנוח קצת בהוואי אחרי שירות הקבע, וכשתחזור , תמצא 306GTI-6 ,

(רצוי לא הכסופה שהיתה לצוקרמן.)

ותמכור את רכבך השמור מאוד , לאיזה ילד מתלהב - ב10 מעל המחירון.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
ליאור, נראה לי שיותר זול לייבא 106GTI ייבוא אישי מצרפת, עם כל התוספות שאתה מתכנן...

 

אני חושב שכדאי שתצא לנוח קצת בהוואי אחרי שירות הקבע, וכשתחזור , תמצא 306GTI-6 ,

(רצוי לא הכסופה שהיתה לצוקרמן.)

ותמכור את רכבך השמור מאוד , לאיזה ילד מתלהב - ב10 מעל המחירון.

ואם אתה מחפש איכות אז קח איזה בימר, אפילו E30 או 318 IS ותשפר אותה, התוצאה הסופית תהיה לא פחות מעניינת ולא פחות חשוב, איכותית.
פורסם
למה אתה כ"כ אוהב את הראלי?
אני אוהב את הראלי...

1. בגלל שהיא מכונית כיפית לנהיגה עם התנהגות מצוינת

2. בגלל שהיא שלי

3. בגלל שאני משקיע בה, זה חלק מהעניין, זה כמו בייבי

 

נכון שהיא לא חזקה - זה לא מפריע לי במיוחד, כי אני לא חושב שאני מנצל את הכוח שלה בלאו הכי.

נכון שהיא לא מאובזרת - אבל חוץ ממזגן שלא מתקלקל כל יומיים אין לי דרישות מיוחדות.

נכון שהיא לא בנויה בצורה איכותית - ונכון שאני מנסה לתקן את זה כל הזמן, אבל זה לא נובע מחוסר הבנה אלא מפדנטיות.

 

עד כמה אתה מוכן לוותר על הזמן שלך ועל הרבה הרבה עצבים בשביל בניית טורבו כמו בן אדם? על תיקונים? על כיוונים?

לא רוצה בכלל טורבו כרגע, לא יודע איך הגענו לנושא. אמרתי שאני מתקין טורבו? אני לא מעוניין בתוספות כוח משמעותית, ואני לא מעוניין להשקיע חודשים! לכן אני לא ממיר ל-16v ולא שם מגדש.

 

צנרת פליטה - אני מעוניין להחליף את כל הצנרת פליטה (כי הדוד האחורי כבר התפרק והוחלף, האמצעי בדרך למות, והממיר הקטליטי מעיק על הרכב) - הגיוני או לא?

 

סעפת פליטה - כנראה אחד השיפורים החשובים בראלי, יקר אמנם, אבל לדעתי זה הצוואר בקבוק הכי גדול פה.

לגבי ענייני היניקה - אני מוכן לוותר על סעפת היניקה ועל הראם-אייר.

 

ישור קו - לא מוכן לוותר. זה א'-ב' אצלי שהרכב יהיה במצב תקין.

 

פחחות - נכון שאני יכול לתקן ב-2500 ש"ח את הדפיקות בפח ואולי אפילו לצבוע את הגג, אבל אני מעדיף להשקיע אפילו כפול כסף ולקבל רכב שנראה כמו חדש. מספיק יש לי הבדלי צבע, אני לא רוצה אוטו שנראה כמו זברה.

 

אף אחד לא אמר ששיפורי רכב הם עסק כלכלי. אם אתה מחפש את הרווח וההפסד, כנראה שאתה לא בעסק הנכון.
כל כך נכון.

אני לא חושב על עלות מול תועלת כאן. ברור לי שכל השקעה שאני שם בקושי תחזור אלי חזרה. ככה זה כשיש לך תחביב. בכסף שהוצאתי על הראלי הייתי יכול לקנות ראלי נוספת. אז מה?

 

מהיכרות שלי עם ליאור (יצא לנו להתראות גם באירועים חברתיים כך שההיכרות שלי עם ליאור היא לא וירטואלית בלבד) לדעתי האישית האוטו הזה לא עונה על דרישות האיכות אליהן הוא היה מצפה - ובמחיר אותו הוא עומד לשלם, ניתן להשיג צרפתיה טובה יותר.

אני לא מסכים איתך איציק...

שום דבר לא עונה לדרישות האיכות שלי.

אני פדנט ואין מה לעשות. אני מבטיח לך שגם עם בימר או עם 306 אני אמצא הרבה על מה להתלונן.

אני לא מתבעס מאיכות הבניה של האוטו - זה דבר שידעתי בוודאות כשקניתי את האוטו.

אני מעדיף רכב "מתפרק" כזה שאני אוכל להתגלח עליו, לפרק אותו, ללמוד אותו, ולעשות עליו פרוייקטים, מאשר 306 או בימר שכל חלק חילוף שלהם עולה פי 2 או 4.

106 הוא רכב פשוט בכל המובנים, ויש לזה גם יתרונות.

 

הנקודה אליה חתרתי היא שבסכום הכסף הזה הוא יכול לקנות משהו איכותי יותר, עם פוטנציאל ויכולות טובות מאוד (שוב, לדעתי) כרכב יום-יומי.

אני לא חושב של-106 יש בעיה כלשהי בתור רכב יומיומי. הוא משרת אותי היטב.

הוא לא איכותי? נכון. מה שאפשר לסדר מסדרים. מה שלא - חיים איתו.

קרא לי משוגע - אני אקח 106 ראלי על סובארו לגאסי בכל יום נתון, אפילו שהמגזן שלי מקרטע, החלונות מקרקשים והגג דהוי :wink:

 

אגב, אני באמת שוקל לשמור על סטאפ מקורי של הבולמים, ז"א להחליף לבולמים מקוריים.

 

מכל הבחינות, ותקרא לי OLD FASHION (איש איש וטעמו), אני מעדיף את האוטו היום-יומי שלי על סט-אפ מקורי.
לא מסכים, אין שום רע בשיפור רכב יומיומי, כל עוד לא מדובר על הגזמה שהופכת את הרכב ללא-שמיש :twisted:

 

אני חושב שכדאי שתצא לנוח קצת בהוואי אחרי שירות הקבע, וכשתחזור , תמצא 306GTI-6

ואם אתה מחפש איכות אז קח איזה בימר, אפילו E30 או 318 IS ותשפר אותה, התוצאה הסופית תהיה לא פחות מעניינת ולא פחות חשוב, איכותית.
סיימתי את שירות הקבע. עכשיו היי-טק :-)

אני אגיד שוב. אין לי שום רצון להחליף ל-306GTI-6 או בימר או כל רכב טוב יותר.

אני מאוד אוהב את הרכב שלי ואני נהנה ממנו!

אז מה אם אני כל הזמן מנסה לתקן ולשפר אותו, זה חלק מהפאן וחלק מהטירוף שלי, זה לא אומר שאני מתוסכל או לא מרוצה מהרכב - האם אי פעם אמרתי דבר כזה, שכולכם פתאום מציעים לי להחליף רכב?

 

בבקשה תפסיקו עם ההצעות הלא רלוונטיות (להחליף רכב?! השתגעתם?)

ותגידו לדעתך איזה שיפורים\טיפולים אני צריך לבצע, ועל אילו לוותר...

- - -------[Fireball]------ - -

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון לגבי עניין המצבר שהוזכר מוקדם יותר.

 

הבעיה הייתה מפל מתח כתוצאה משאר אביזרים ברכב. היא נפתרה באמצעות התקנת ריליי (שמפעיל את הסטרטר בהזנה ישירה מהמצבר).

מאז הרכב מתניע כמו נימר, לא מפתיע בהתחשב בעובדה שזה סטרטר חדש בן חצי שנה.

 

ללא שום קשר, המצבר שלי שבק חיים בוקר אחד, והוחלף למצבר 50Ah של שנפ (המצברים הקטנים והחמודים). היו לי חששות מסויימות להסתפק ב-50Ah בלבד, אך מסתבר שהמבצר דוחף מעולה את כל האביזרים שיש לי ברכב, כולל את האינברטר, המגבר וכו'.

לפחות התושבת נקיה ודנדשה מאז הניקוי שעשיתי שם...

 

איציק, מה יהיה? גם מצבר חדש, גם סטרטר חדש, גם ריליי... לא יהיה לך למי להתניע :twisted:

 

Anyhow - אני נוטש את השרשור הזה ולהבא אפתח שרשור נפרד לכל נושא.

אני חושב שאני דוחף לכאן יותר מדי נושאים, ולכן הם לא זוכים לתשומת לב הראויה, ובכלל קשה להבין מה אני רוצה (אבל זה לא חדש :wink:)

 

תודה רבה לכל העוזרים!

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

שלום ליאור ,

 

 

הייתי באותה נקודה כמוך ואני יכול להגיד לך שאחרי 3-4 שנים עם רכב דומה זה פשוט לא שווה את זה .

 

כמה שאני מתגעגע עכשיו לביצועים שלה , לחדות שלה וכו' אני ממש לא מתגעגע לאיכות הגרועה מהיסוד ומשלל הבעיות הקבועות .

 

עדיף לחסוך כסף ולקנות רכב אמין .

 

* כבר בשנה הבאה אני מתכנן על MX5 משומשת .... הנא/עה אחורית , 2 ליטר , ידנית , גג פתוח - יפנית !!!!!! -מהנדס אמיתי תכנן את הרכב , לא מישל הצרפתי שתכנן את הרכב בזמן אכילת בגט - וככה האיכות של הרכב גם נראת , כמו בגט .

 

 

תחשוב שבכסף שתשקיע בה היית יכול מזמן לקנות 106GTI .

פורסם

לא נורא,

זאת עדיין המכונית הבאה שלי , בשאיפה :) .

 

אני כל כך מתגעגע לרכב ספורטיבי , אבל רכב צרפתי אני לא יקנה יותר לעולם , בשום סיכוי , אף פעם אי פעם ... אפילו לא בליסינג ... כלום .

 

מרררד ( חרא בצרפתית ) .

פורסם

זה גם יקרה ביום מן הימים.

אני אחליף למיאטה, אימפרזה טורבו, בימר או משהו דומה...

 

כרגע יש לי את ה-106 שנה וקצת, ואין לי שום כוונה להחליף אותה בזמן הקרוב.

אני לא חושב שמיציתי אותה.

- - -------[Fireball]------ - -

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

זהו, נשברתי.

אני לא יכול עם הגג הדהוי! :evil:

 

החלטתי לצבוע את הראלי שלי, הכל כולל הכל, ואפילו לעשות החלקות לסמלים.

יש לכם המלצות על פחחים ברמה גבוהה באיזור המרכז?

 

 

ועוד שאלה קטנה ולא קשורה:

מישהו יודע איזה מין הכנות צריך במערכת החשמל של הרכב בכדי להתקין מחשב ברכב? (להלן: CarPC)

 

תודה מראש,

- - -------[Fireball]------ - -


×
×
  • תוכן חדש...