Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

לאחורנה התחילו לי רעידות בעת החלפת הילוך 3 לרביעי בתיבה האוטומטית, באזור ה 70-80 קמש משהו רועד באוטו, לאחר שניה זה פוסק והנסיעה ממשיכה באופן נורמאלי יש לציין.

המוסכניק אמר לי שזה אחד מהחיישנים בגיר- האם צודק?

אילו עוד סיבות יכולות לגרום לדבר כזה?

פורסם

תראה.

 

בסופר לנסר 95 ישנה מחלה שבטח שמעת עליה שהגיר מתחמם וכתוצאה מכך ישנן תופעות לוואי שפוגמות בגיר.

 

מה שלא יהיה ישנו בפורום כאן מישהו שמתעסק עם גירים בסגולה.

 

תריץ חיפוש ותראה.

בהצלחה אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

לא הייתי מפנה אצבע מאשימה לחיישנים.

אם היתה לך בעיה בחיישנים, אז היא היתה מופיעה תמיד, ולא רק בין הילוך שלישי לרביעי.

כדאי לבדוק אם לא חסר לך שמן גיר (מנוע מונע, גיר ב N), ואם לא חסר, כדאי לפנות למוסך.

פורסם

התושבות גיר כולן שלמות והוחלפו לפני זמן קצר.

לגבי הקירור, יש י רדיאטור חיצוני לגיר.

לגבי חיישן, הגיר שיש לי הוא גיר משופץ ולא המקורי שהייה ברכב, ידוע שלפעמים למחשב של הרכב יש בעייה עם גירים משופצים.

המוסכניק שלי אומר שזה חיישן ושאין בעייה לינסוע עם האוטו (כל זה נאמר כשיש ל ממנו אחריות על הגיר).

אני פשוט שואל מה עוד יכול לגרום לרעידה קלה אני לא יודע אם זה בזמן החלפת הילוך או לפני או אחרי- בסיבובת ה 70 80 קמש מתחילה רעידה קלה שלא מעיטה את הרכב ונמשכת כשנייה קלה.

 

במידה וזה לא בעיית חימום או תושבות מה עוד ניתן לבדוק?

×
×
  • תוכן חדש...