Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גזיבו למרפסת פתוחה


פוסטים מומלצים

פורסם

אני שוכר דירה בקומה 3, בעל הדירה הוא היחידי שבנה מרפסת אז מעלי אין כלום .

חשבתי לשים גזיבו בגודל 2 על 3 ולעשות ככה.

2 רגליים שקרובות למעקה מברזל לקשור עם חוט ברזל.

ו2 רגליים שקרובות לחלון שאני יוצא ממנו לקשור מהרגלית למטה לעץ מתחת.

 

האם לדעתכם זה תקין ויכול להחזיק? 

הרוחות לא כאלה חזקות האמת כי הם מגיעות מצד שני של הבניין פעם ב... יש קצת רוחות מהצד של המרפסת.

Screenshot_20260614_211635_Edge.jpg

פורסם

לדעתי לא יחזיק יותר מדי וזה לא קשור לאופן הקשירה של הרגליים,

כל הדבר הזה עדין לגמרי אז גם תקבע את הרגליים בבטון זה לא מה שיחזיק.

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

פורסם

פרגולה, אבל אני רק מניח שאם חשבת על גזיבו כנראה שזה לא הכיוון.

העלות שלה לעומת גזיבו תתחיל בפי-15 לפחות עבור פרגולה פשוטה והרחק צפונה..

אלא אם כן בעל הדירה יהיה מוכן להשקיע.

 

עוד חלופה אפשרית (עם קצת התפשרות בנוגע למראה) היא 'פרגולה' מפנל מבודד שיכולה לעלות 50% מפרגולה מעץ\אלומיניום. 

 

 

 

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

פורסם

*סיפור שלא קשור לנושא השרשור.

 

לפני כמה שנים, עבר לבניין הסמוך לבניין שבה נמצאת דירתו של אבא שלי שוכר חדש.

גם אבא שלי, וגם השוכר גרים בדירות הגג. הבניין של  השוכר נמוך בקומה מהבניין שבו מתגורר אבא. שתי הדירות עם נוף פתוח מערבה, וחשוף לרוחות מהים בהתאם.

השכן התקין במרפסת הגג שלו גזיבו מתקפל גדול, מיד לאחר שעבר לשם, בקיץ.

אבא שלי פגש אותו ברחוב אחרי כמה ימים, והזהיר אותו שיש רוחות והגזיבו לא יחזיק. 

-"קשרתי אותו טוב", היתה התשובה. "אל תדאג".

עברו כמה חודשים והגיע הסתיו.  באה רוח, והגזיבו התרומם באוויר, הצליח להתגבר על הפרש הקומה, ונחת במרפסת של אבי, על שולחן פטיו ותיק מזכוכית של "הביטאט", שכבר לא מיוצר, אבל עלה במקור כמו אוטו קטן, וריסק אותו.

לשוכר הצעיר והחביב לא היה ביטוח לנזקי צד שלישי לדירה.

 

 

 

  • מבאס 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אם היית כותב "אין רוח אף פעם המקום חנוק לגמרי" - אז אולי אפשר להחליק את זה.

ברגע שיש קצת רוח, יש פוטנציאל למשבים עזים / פרצי רוח - אפילו רק השנה כבר ראיתי הכול, ועוד בירושלים, לא בחוף.

 

לא מומלץ אלא אם כן אתה קושר ברמה שתחזיק הוריקאן.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני שעה, natco כתב:

ונחת במרפסת של אבי, על שולחן פטיו ותיק מזכוכית של "הביטאט", שכבר לא מיוצר

זה בכלל חכם לשים שולחן כזה במרפסת, זה לא נשבר במצב שיורד ברד? בטח זכוכית עבה ממש.

פורסם

עובדתית- שרד איזה 30 שנה עד שחולל ע"י הגזיבו המעופף😂. אבל האמת שאני בדיוק בימים אלו אוכל סרט דומה. 

לפני רכישת רכב עם "גג פנורמי", אני תוהה מה יהיה במטח הברד הבא. אם זה הצליח להשאיר סימנים יפים על הגג של השברולט שבחתימה, למה שזה לא יסדוק זכוכית של 6-8 מ"מ? (וביררתי-זה לא מכוסה בביטוח שמשות סטנדרטי)

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

 

לפני 7 שעות, natco כתב:

למה שזה לא יסדוק זכוכית של 6-8 מ"מ? (וביררתי-זה לא מכוסה בביטוח שמשות סטנדרטי)

תתקין גזיבו על הרכב 😆

 

לפני 10 שעות, natco כתב:

עברו כמה חודשים והגיע הסתיו.  באה רוח, והגזיבו התרומם באוויר,

האמת, מפתיע אותי שהחזיק כמה חודשים

 

לפני 12 שעות, Krip כתב:

ההתלבטות שלי זה בין גזיבו לבין שמשיה

מבחינת התעופפות, דווקא שמשיה עדיפה על גזיבו בגלל שהיא נפתחת/נסגרת (במידה ותקפיד לסגור אותה כשיש קצת רוחות)  ובימים של רוחות חזקות אתה יכול גם לפרק אותה ולהשכיב אותה בקלות ליתר בטחון

  • מצחיק 1

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

פורסם
לפני 18 שעות, natco כתב:

*סיפור שלא קשור לנושא השרשור.

 

לפני כמה שנים, עבר לבניין הסמוך לבניין שבה נמצאת דירתו של אבא שלי שוכר חדש.

גם אבא שלי, וגם השוכר גרים בדירות הגג. הבניין של  השוכר נמוך בקומה מהבניין שבו מתגורר אבא. שתי הדירות עם נוף פתוח מערבה, וחשוף לרוחות מהים בהתאם.

השכן התקין במרפסת הגג שלו גזיבו מתקפל גדול, מיד לאחר שעבר לשם, בקיץ.

אבא שלי פגש אותו ברחוב אחרי כמה ימים, והזהיר אותו שיש רוחות והגזיבו לא יחזיק. 

-"קשרתי אותו טוב", היתה התשובה. "אל תדאג".

עברו כמה חודשים והגיע הסתיו.  באה רוח, והגזיבו התרומם באוויר, הצליח להתגבר על הפרש הקומה, ונחת במרפסת של אבי, על שולחן פטיו ותיק מזכוכית של "הביטאט", שכבר לא מיוצר, אבל עלה במקור כמו אוטו קטן, וריסק אותו.

לשוכר הצעיר והחביב לא היה ביטוח לנזקי צד שלישי לדירה.

 

 

 

יצא בזול. יכול היה לעוף למטה ולהרוג מישהו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 18 שעות, natco כתב:

*סיפור שלא קשור לנושא השרשור.

 

לפני כמה שנים, עבר לבניין הסמוך לבניין שבה נמצאת דירתו של אבא שלי שוכר חדש.

גם אבא שלי, וגם השוכר גרים בדירות הגג. הבניין של  השוכר נמוך בקומה מהבניין שבו מתגורר אבא. שתי הדירות עם נוף פתוח מערבה, וחשוף לרוחות מהים בהתאם.

השכן התקין במרפסת הגג שלו גזיבו מתקפל גדול, מיד לאחר שעבר לשם, בקיץ.

אבא שלי פגש אותו ברחוב אחרי כמה ימים, והזהיר אותו שיש רוחות והגזיבו לא יחזיק. 

-"קשרתי אותו טוב", היתה התשובה. "אל תדאג".

עברו כמה חודשים והגיע הסתיו.  באה רוח, והגזיבו התרומם באוויר, הצליח להתגבר על הפרש הקומה, ונחת במרפסת של אבי, על שולחן פטיו ותיק מזכוכית של "הביטאט", שכבר לא מיוצר, אבל עלה במקור כמו אוטו קטן, וריסק אותו.

לשוכר הצעיר והחביב לא היה ביטוח לנזקי צד שלישי לדירה.

 

 

 

חחח תודה על הסיפור, כן ירדתי מהרעיון של הגזיבו

 

חשבתי לשים 2  עמודי ברזל בגובה 2.5 מטר לקשור אותם עם חוט ברזל למעקה ברזל ואז לקדוח 2 חורים בקיר להכניס בורג טבעת ואז לשים רשת הצללה ולמתוח הכל חזק.

 

מה דעתכם?

זה גם יצא זול ביחס לרעיונות אחרים

 

פורסם

דירה שכורה - טווח קצר, צריך אישור של בעל הדירה - קנה שמשיה עם בסיס ממולא מים ושולחן עם חור באמצע - פשוט, זול ועובר לדירה הבאה.

 

בימים סוערים להכניס את השמשיה הביתה, אולי להפוך את השולחן כדי שלא יתפוס את הרוח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 17 שעות, Krip כתב:

חשבתי לשים 2  עמודי ברזל בגובה 2.5 מטר לקשור אותם עם חוט ברזל למעקה ברזל ואז לקדוח 2 חורים בקיר להכניס בורג טבעת ואז לשים רשת הצללה ולמתוח הכל חזק.

נראה לי שאתה קצת ממעיט בכוח של הרוח.
בורגי עיגון טבעת לקיר זה עוד הגיוני (תלוי ברוחב רשת הצל, בכול מקרה הייתי שם יותר משניים)

לעגן שני מוטות ברזל עם חוט ברזל כשיש לך ליטרלי מפרש קשור אליהם זה אפילו לא מדגדג לרוח טיפה חזקה וזה לגמרי סכנת נפשות אם מישהו יקבל את אחד מהעמודים לראש.

ראיתי דברים הרבה הרבה יותר רציניים נתלשים ברוחות ערות.

 

כפי שאתה עצמך הצעת וכמו ש-sperial כתב, במקרה שלא תרצה להשקיע בפרגולה, נראה ששמשיה ניידת היא הפתרון האידיאלי.

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

×
×
  • תוכן חדש...