Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום

מדובר בשברולט קרוז 2016 האצ'בק LT טורבו

המנוע רועד (מקרטע) מעל 100 קמ"ש כשהאוטו בהאצה ולא בגלל בעיה קשורה לבלמים או צמיגים אלא בגלל המנוע כשהמנוע מאיץ

 

מה זה הדבר הזה? אודה מאוד לעונים

 

* כמה דבר כזה עולה לתקן? 

עריכה אחרונה על ידי Antsel
פורסם (נערך)

איך אתה בטוח שלא קשור לצמיגים? עשית איזון צמיגים?? 

אולי תושבת מנוע אבל לא בטוח

 

אם לא עשית איזון

תזכור שקשה להאיץ מ 100 קמ"ש ומעלה

בגלל החיכוך עם האוויר

 

קל להאיץ יותר מ 70 ל 100 מאשר 100 ל 130

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם
לפני 2 דקות, גולדן191 כתב:

איך אתה בטוח שלא קשור לצמיגים? עשית איזון צמיגים?? 

אולי תושבת מנוע אבל לא בטוח

 

אם לא עשית איזון

תזכור שקשה להאיץ מ 100 קמ"ש ומעלה

בגלל החיכוך עם האוויר

 

קל להאיץ יותר מ 70 ל 100 מאשר 100 ל 130

היי

עשיתי כיוון פרונט לא ממזמן 

מדובר במשהו מכאני לפי מה שאבא שלי אומר לי השאלה מה זה

פורסם
לפני 19 דקות, Antsel כתב:

המנוע רועד (מקרטע) מעל 100 קמ"ש כשהאוטו בהאצה

האם הסל"ד מתנהג כרגיל? עד לאותה נקודה ומעל? 

האם יש הבדל בין האצה מתונה להאצה ב"קיק דאון"? 

האם לאחר ההאצה (נגיד לכ-120) ועזיבת הגז, הרעידות מפסיקות? מה אם משלבים זמנית לניוטרל? 

אם ממשיכים להאיץ, האם התופעה נפסקת מעל מהירות מסויימת (בלי לחטוף דו"ח 😉)? 

האם נדלקת/מהבהבת נורת מנוע כשזה קורה? 

 

פורסם

@Tom_22

 

האם הסל"ד מתנהג כרגיל? עד לאותה נקודה ומעל? כן

 

האם יש הבדל בין האצה מתונה להאצה ב"קיק דאון"?  לא

 

האם לאחר ההאצה (נגיד לכ-120) ועזיבת הגז, הרעידות מפסיקות? מה אם משלבים זמנית לניוטרל? עזיבת הגז- מפסיק רעידות

 

אם ממשיכים להאיץ, האם התופעה נפסקת מעל מהירות מסויימת (בלי לחטוף דו"ח 😉)?  לא ידוע, כנראה שלא

 

האם נדלקת/מהבהבת נורת מנוע כשזה קורה? לא 

 

פורסם (נערך)

איזון ל-4 הגלגלים, ואחר כך אם ימשיך לבדוק ציריות וכאלה

תלך מהקל לכבד.. וגם כמובן מהזול ליקר..

אגב, הכי מנסיון שיש... וידעתי שזה זה.. כי ראיתי יצאת צדיק שהם עשו בכוונה גלגל לא מאוזן שבועיים לפני המקרה שהיה לי

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם

גלגלים לא היו מפסיקים לרעוד ברגע שעוזבים את הגז והרכב מעל המהירות בה הרעידות התחילו. 

 

לי דווקא הכיוון של ציריות נשמע יותר הגיוני. אבל משאיר מקום למנוסים ממני להוסיף או לתקן. 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

כמה שאמר טום, צרייות רוב הסיכויים.

 

 

אם זה היה מנוע, הרעידות היו מופיעות גם בהאצה באותו עומס וסל"ד במהירות יותר נמוכה. 

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...