Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תומר -

 

למרות שאני מסכים איתך על העובדה שהניסוח הנוכחי של החוק הוא פשוט נוראי בכל הקשור לספורט מוטורי בגירסאות היותר עממיות שלו אני מבין את התסכול של כל נהגי הראלי והאנשים שמעורבים בהבאת החוק לדיון במסגרת ממשלתית.

 

האמת מבאסת לפעמים אבל בתכלס הם פשוט לא חייבים לאף אחד כלום וצודקים לגמרי מנקודת הראות הצרה שלהם (אני לא אומר צרה כדי להקניט, זאת פשוט האמת) שמנסה לנער מהם כל מיני טפילים שמנסים להדחף לתוך הגדרת החוק כאילו שכחו אותם.

לא שכחו אותם סתם.

 

הם אותם אילו שלא עשו כלום בהתחלה, לא השקיעו מכספם או ממרצם כדי להביא את הרכבת הזאת לאן שהיא נמצאת היום ונזכרו רק עכשיו לקפוץ עליה... מנקודת מבטם של נהגי הראלי החבר'ה האלה מעצבנים כי הם מעכבים להם את החוק שלהם.

 

אז איפה טעינו, אתה שואל.

אין טעות.

במדינת ישראל הכל עובד עקום בכל מקרה, ואותם אילו שאולי מעלים בך רגשות של לקחו לי אכלו לי שתו לי הם גם אלו שיביאו את החוק לאישור.

או אז, מבטיחים לך המעורבים, ניתן יהיה להכניס בחוק תיקונים ותוספות ביתר קלות כי כבר יש חוק קיים.

להגיד לך שאני מאמין לכל אותן ההבטחות? אני לא מאמין, ההרגשה שלי שחלק מתוך אותן ההבטחות והאמירות המדוברות הן במטרה להוריד טפילים מהגב (בין אם בצדק ובין אם לא), אבל - גם לאותם הטפילים יהיה יותר קל להעביר את התיקונים שלהם מתי שיהיה חוק שריר וקיים, ועל זה אין ויכוח.

 

משקיעים יהיו כל עוד יהיה מדובר במשהו שיביא להם רווחים.

כל אותם תלושים מהמציאות שמדברים על זה שספונסרים יישלמו להם כדי לבנות מכוניות ולנהוג הם קצת בעננים לעניות דעתי, את אלו שבאמת ייקבלו כסף כדי לעסוק בדבר אפשר יהיה לספור על כמה ידיים בודדות אם בכלל...

 

וזה הזמן להכניס לראש משהו טוב טוב - ספורט מוטורי כעיקרון הוא אכן ספורט יקר!

מי שחושב שהנה מגיע החוק שהופך את הספורט המוטורי לחוקי וזול טועה ובענק!

החוק רק ייקר את הספורט המוטורי בגלל העובדה שאז ייצטרכו הנהגים לעמוד בתקני בטיחות גבוהים ובסטנדרטים בינלאומיים מחמירים.

 

החוק המוצע הוא חוק למי שמוכן לקחת מחוייבות, לא נאה למישהו, שיילמד בדרך הקשה איך לבנות קבוצות לחץ ציבוריות.

 

מישהו ניסה פעם לקבוע עובדות בשטח?

לעבור על החוקים האוסרים הקיימים באופן קבוע עד שיהפכו לדבר שבשגרה? לא.

אפילו סתם תערוכת מכוניות פשוטה עם מכוניות משופרות אין מי שיוציא לפועל (ע"ע התערוכה שבוטלה בכרמיאל), ולמה זה?

לעומת כל אותם החבר'ה שבוכים על החוק, אני דווקא כן שמעתי על נהגי ראלי שהחרימו להם את המכוניות, שנתקלו במשטרה באופן חזיתי, שהתיקים שלהם נמצאים בבתי משפט וכו'...

 

שאלתם את עצמכם פעם למה? מה ההבדל?

התשובה פשוטה -

 

מחוייבות ואהבה לספורט, אהבה אמיתית.

 

מוטי.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אלון אני לא אגיד את הסיבות שלי לחשיבה שלי, אבל הדג מסריח מהראש.

 

יש סיכוי שלמכוניות שנוסעות ביום יום על הכבישים בארץ ובסוף שבוע הבעלים שלה ירצה להתפרק על המסלול ינתן אישור עליה? זה יהיה אפשרי או שזה בכלל לא כלול בחוק?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תומר אתה אפילו לא שווה התייחסות

מוטי אתה צודק!

הבאנו, ובנינו, ושילמנו, ונעצרנו ע"י המשטרה נלחמנו ונלחמים נגד כל העולם ואשתו ע"מ שיהיו מירוצי

מכוניות ואופנועים בארץ.

עמותות האופנועים התחרותיים קפצו על העגלה הנוסעת בדקה ה90 ומסייעים לנו.

השאר? הרוב הדומם מפרגן, תומך, גם נרתם לעזור לפחות בתמיכה,

השאר? נו מה אתה רוצה שאומר? אתה אמרת.

לא ראיתי אף אחד מהם בא לעודד שנעצרנו ע"י המשטרה בקריית גת וכמעט ישבנו בכלא.

10000$ עלה לנו הסיוע המשפטי ועד היום המשפט תלוי ועומד.

ולבסוף עוד אומרים שהחוק לא טוב לכולם ,לחמנו על ימי מסלול יש טענות, לוחמים להוריד רשיון דואלי מאופנועים גם טענות, שנתיים עובדים על ביטוח למירוצים ,יללות

מומחים פתאום יש בשפע, איפה הייתם 5 שנים?

איך אמר גלילאו? "ואף על פי נוע תנוע"

מירוצי מכוניות

פורסם

דני, אני מעריך את פועלך אבל הייתי מעוניין שדווקא כן תתייחס לחלקים היותר רלבנטיים בדברים של תומר.

יש פה סוגיות בעייתיות שאכן ראויות להתייחסות, ובתור אחד שמוביל את המהלך הייתי שמח לשמוע מה יש לך לומר בנושא היות ואני בהחלט מבין את התסכול מצידו של תומר (ועוד הרבה מאוד אנשים אחרים).

 

אני מצרף בקשה קטנה לכל המשתתפים בדיון - נא לא להפוך את השרשור למלחמות היהודים על הר הבית, מדובר בדעות של אנשים שאכן זכאים להם, גם אם אתם חושבים אחרת.

יש לזכור שמדובר על כמה נקודות מבט שונות בתכלית!

 

מוטי.

פורסם

זה אומר שאם יש לך סנפירים אתה צריך להתקלח כולל חפיפה לעיתים יותר קרובות, ואם אין לך סנפירים אז זה לא משנה... :lol:

 

החלק הזה נראה לי רלבנטי -

יש סיכוי שלמכוניות שנוסעות ביום יום על הכבישים בארץ ובסוף שבוע הבעלים שלה ירצה להתפרק על המסלול ינתן אישור עליה? זה יהיה אפשרי או שזה בכלל לא כלול בחוק?

מוטי.
פורסם

מסכים, שלח לי שמפו מתאים

כתבתי כבר ועניתי מספר פעמים, אנו דורשים להכניס סעיף בחוק המאפשר ימי מסלול

ז"א כל אחד ברכבו הפרטי במסלול מאושר ע"י הרשות.

עונה?

לא מסכים שרכב מירוץ עם roll bar יסע במירוץ ויסע לטייל עם חברתו (למעט אופנוע.)

עונה?

עוד שאלות? אני פה

דני

מירוצי מכוניות

פורסם
אלון אני לא אגיד את הסיבות שלי לחשיבה שלי, אבל הדג מסריח מהראש.

 

יש סיכוי שלמכוניות שנוסעות ביום יום על הכבישים בארץ ובסוף שבוע הבעלים שלה ירצה להתפרק על המסלול ינתן אישור עליה? זה יהיה אפשרי או שזה בכלל לא כלול בחוק?

החוק יאפשר הקמת מסלולים. במסלולים אלו אני מעריך שיתפתחו ימי מסלול. שם כסף רב עבור בעל המסלול/יזם - הוא לא יוותר על זה. יש ביקוש - יהיה היצע - חוק בסיסי בכלכלה חופשית.

אלון

 

חוץ מזה תו"כ שאני עונה - דני לוי כבר השיב בעניין.

אם יש צורך בעוד מידע - אני מוכן לנדב - עד כמה שאני יודע.

אלון

פורסם

הסירחון בראש הוא בממשלה שתאשר כל סעיף לפי הרווח שלה ממנו.

 

וזה שכמעט ואף אחד לא עוזר לקידום החוק זה כי לא לכולם יש את המשאבים לזה. אני בטוח שאם כל חבר פרום היה יכול להשקיע כסף הוא היה משקיע. הבעיה היא שחצי מהפורום זה ילדים שלוקחים את האוטו של ההורים ואפילו כסף לדלק אין להם. לקום ישר ולהגיד שאף אחד לא עוזר זה לא חכמה, זה שלך יש את הכסף והמשאבים זה סבבה אבל לא לכולם פה יש.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תומר אל תקח את זה אישית - יש פה המון אמוציות כבר המון שנים. קשה לעמוד כל הזמן בקו האש הראשון וכידוע משיבים על אש באש - לפעמים גם על דמוי אש משיבים באש.

נו הארם דאן - נו הארד פילינגז.

יש שאלות - אני פה.

אלון

פורסם

הסירחון בראש הוא בממשלה שתאשר כל סעיף לפי הרווח שלה ממנו.

 

וזה שכמעט ואף אחד לא עוזר לקידום החוק זה כי לא לכולם יש את המשאבים לזה. אני בטוח שאם כל חבר פרום היה יכול להשקיע כסף הוא היה משקיע. הבעיה היא שחצי מהפורום זה ילדים שלוקחים את האוטו של ההורים ואפילו כסף לדלק אין להם. לקום ישר ולהגיד שאף אחד לא עוזר זה לא חכמה, זה שלך יש את הכסף והמשאבים זה סבבה אבל לא לכולם פה יש.


הנושא הזה הופך להיות כמו ההפגנה בעד הספורט המוטורי....השרופים בעד ואלה "שפחות" שרופים מנסים להוריד את הציפיות....

חוץ מזה מה יש לך נגד ילדים שלוקחים את האוטו של ההורים?? מאיפה אתה יודע כמה כסף יש להורים שלהם?? למרות שהסיכוי הוא אחד לכמה מיליונים טובים אולי איזה "ילד" בן 17-18 יגיד לאבא העסקן שלו שיש רווחים מימי מסלולים פתוחים לציבור ביום שבת ואז אולי מישהו ישקיע....אתה לא מכיר את הנפשות הפועלות בפורום

 

נ.ב

לא אבא שלי לא ישקיע במסלול חדש:wink:

פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

פורסם
**עריכה - אין צורך לצטט את כל ההודעה שמעליך**

 

יפה שנדב הסכים לחשוף את עצמו ובכך הוכיח את טענתי.

ועוד דבר - כל מי שרוצה להצטרף לספורט, יזכה לעזרה רבה ממני כולל בידע וכולל בהשגת הרכב הראשון, בבניה וכדומה - ואתם יכולים לבדוק אותי בנושא.

למה זה? לא בגלל שאני כזה אדם טוב (אני חרא של בנאדם :wink: )... פשוט יש לי חלום להיות אלוף ישראל ב 2X4 ואני לא יכול להיות אלוף ישראל אם יש רק 10 משתתפים שמתחרים בינהם כל הזמן - זה לא כיף. אם יהיו 50 או 100 זה כבר מתחיל להראות כמו אתגר אמיתי...

אלון

הכתבות בערוץ 10 ביום שישי ובערוץ 2 היום רק מחזקות את הטענה שלי שלא צריכים

לעשות דברים במחתרת,אלה לחשוף את כל כמויות חובבי הספורט המוטורי

 

בכתבה מיקי המארגן הגזים בעלויות של בנית הרכבים הוא דיבר על 500 אלף

לרכבים היקרים ולזולים 150 אלף , אז ב- 40-50 אלף אפשר להכין 2x4

תיקנית,וב-100 אלף אפשר להכין אימפרזה כולל הקניה של הרכבים

 

דרך הגב אלון,יש לי תוכניות להרוס לך את החלום!!!!!! :wink:

 

קובי כהן

פורסם

קובי, אני לא יודע על איזה תקן בדיוק אתה מדבר, אבל בניה של אימפרזה או איבו שלמה הכל כולל הכל כמו אילו שמשתתפות במירוצים מיקצועיים (דוגמת ה-WRC) מגיעה ליותר מ-100K, ואני אפילו לא מדבר על 100K שקלים, אני מדבר על 100K בדולרים :shock:!

 

מוטי.

פורסם
קובי, אני לא יודע על איזה תקן בדיוק אתה מדבר, אבל בניה של אימפרזה או איבו שלמה הכל כולל הכל כמו אילו שמשתתפות במירוצים מיקצועיים (דוגמת ה-WRC) מגיעה ליותר מ-100K, ואני אפילו לא מדבר על 100K שקלים, אני מדבר על 100K בדולרים :shock:!

 

מוטי.

אני מדבר על רכב גרופ N כימעט סטנדרתי רק עם אביזרי בטיחות,

לא לאימפרזה של פטר סולברג!!!!!!


×
×
  • תוכן חדש...