Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דרך אגב אלון,יש לי תוכניות להרוס לך את החלום!!!!!! :wink:

לי יש תוכניות להרוס לשניכם.. :hihi:

 

 

 

מוטי

 

מכונית WRC עולה הרבה יותר מ-100K [יותר מתקרב לחצי מליון דולר]. אנחנו צנועים פה בארץ, מתחילים מקטן..

ראלי ספרינט, ראלי קרוס, מה שזה לא יהיה, זה הכיוון.

לא מירוצים של מאה ק"מ.

 

 

אלון [שמחפש למי להציק בלילה] :lol:

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לי יש תוכניות להרוס לשניכם.. :hihi:

 

 

 

מוטי

 

מכונית WRC עולה הרבה יותר מ-100K [יותר מתקרב לחצי מליון דולר]. אנחנו צנועים פה בארץ, מתחילים מקטן..

ראלי ספרינט, ראלי קרוס, מה שזה לא יהיה, זה הכיוון.

לא מירוצים של מאה ק"מ.

 

 

אלון [שמחפש למי להציק בלילה] :lol:

קונדסון ידידי,יש לך נדודי שנה או שעון העצר לא עובד :lol:
פורסם

וואלה, קובי, שיחקת אותה, לקח לך בדיוק 5 דקות לכתוב 40 אותיות..

 

תאמין לי, אתה מספר 1.

 

מהסוף...

 

:wink:

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

אלון, ידועים לי המחירים הנקובים לבניית מכוניות מסוג זה ובאופן כללי המחירים של בנייה של מכונית מירוץ, הרי אני בדיוק נמצא בתהליך בניה בעצמי (מיאטה למסלול אבל בקטגוריה משופרת בכבדות זה דבר יקר להחריד)...

 

מדי פעם מכוניות של ה-WRC צצות למכירה ב- www.closeratio.com, רובן עם מחירים בסדר גודל של 125K~ אירו לדגמים של השנים האחרונות.

 

מוטי.

פורסם
וואלה, קובי, שיחקת אותה, לקח לך בדיוק 5 דקות לכתוב 40 אותיות..

 

תאמין לי, אתה מספר 1.

 

מהסוף...

 

:wink:

אתה חחחחחחמוד אתה,השעון שלך מזייף,אני מקווה שאתה לא מזייף במרוצים!!!!!:fist:

 

לילה טוב(בוקר טוב)

פורסם

מוטי

 

תודה על האתר, אולי הבן או הבת שלי יוכלו להשתמש באתר הזה בכדי לקנות רכב כזה. עד שיהיה פה ספורט מוטורי מפותח ייקח לפחות 10 שנים [אם לא יותר] ועד אז אני כבר אהיה קירח [לא שהיום יש לי הרבה שיער על הראש], ארוץ אחרי קבלנים בשביל שיסגרו לי איזה פינה בבית, המנהל בנק ירוץ אחרי המשכנתא שאני חייב לו, ואני ישתה לי גולדסטאר ויראה את הבן של אלון חליווה מתנגח ראש בראש על המסלול עם הנכדים של מישל גדז' בקארטינג השכונתי.

 

או בקצרה, אמשיך להציק לקובי, ולפנטז על קסארה WRC.

 

 

קובי, אתה צריך לקחת שיעורי ערב [ראה סנוקר].. :lol:

 

אלון [לילה טוב]

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

אני לא מבין לאן השרשור הזה התדרדר, לדעתי כל הרעיון היה פשוט שכל אחד ירשום משהו פשוט כמו כל הכבוד תמשיכו ככה להלחם בשמנו ולמעננו ותודה רבה.

 

לילה טוב (רבע לארבע לפנות בוקר),

עמרי.


×
×
  • תוכן חדש...