Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב צח,
אנחנו שוקלים לבצע זאת במטבח בלבד, כרגע. ניראה איך זה ייצא ובמה זה כרוך ואז נחשוב על שאר הדירה.
אני מבקש מידע מניסיון של מי שביצע - האם מכשיר הפוליש מגיע גם למישקים בין הרצפה לקיר או לארון המטבח?
האם יש צורך בהכנה מסויימת? ואם כן האם החברה מבצעת זאת או שאני הלקוח צריך?
סדרי גודל של מחיר ל- 10 עד 15 מ"ר?
תודה לכל מידע או טיפ.

פורסם

עוקב. 

אני חושב ברצינות על לעשות פוליש לטרצו כדי שיהיה יותר נאה לפני מכירת הדירה. 

אין לי מושג ירוק בתחום. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ממה שאני מכיר פוליש עושים לרצפות, לא לפנלים. אולי יש אפשרות לעשות גם שם, ממה שאני ראיתי עושים רק ברצפה. לא יודע לגבי ארונות.

מה שחשוב לעשות זה להשלים את המילוי בחריצים בין הרצפות ובמקומות בהם יש שברים ואז מקבלים משטח אחיד ויפה. 

 

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בדירה האחרונה ששכרתי ביצעו עשו פוליש כזה, בשלב הראשון מלאו את הפוגות בדבק שיש ואז ליטשו את כל הרצפה (לא יודע עלויות, מה גם שזה היה לפני 6 שנים). שזה יהיה חדש - זה היה נראה נהדר, בטח ביחס לטרצו משנות ה-60.

אבל - צריך לקחת בחשבון שהגימור לא עמיד כמו מרצפות חדשות דורש תחזוקה שוטפת עם סבון מיוחד/מותאם ובכל מקרה רואים שריטות כתמים וכו' מאוד בקלות (היה לי במטבח כתם ענק בגלל מיץ לימון שנשפך).

בנוסף בגלל התזוזה של המרצפות - הדבק שיש בפוגות השתחרר ונוצרו רווחים בין המרצפות.

 

לא הייתי ממליץ לעשות את זה במטבח - יש פוטנציאל לא זניח להכתמה גם בשימוש סביר.

  • אהבתי 1
פורסם

בהפרש לא גדול כבר עושים  פרקט על הריצוף הקיים. יוצא הרבה יותר יפה כי שום דבר לא יעזור לריצוף המכוער הזה וסליחה אם מישהו נפגע, וקל לתקן במקרה שיש בעיה. מבחינת VFM אין ספק שזו אלטרנטיבה עדיפה בהרבה מלשלם עבור פוליש

  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

תלוי איזה ליטוש, ואיזה פרקט, אבל בעקרון, זה נכון.

אם מדובר על ליטוש עמוק, מילוי בדבק שיש ואחרי זה פוליש קריסטלי אמיתי, זה יעלה בערך כמו פרקט spc איכותי עמיד למים ושחיקה כולל התקנה ופנלים.

 

ואם זה במקומות עם דריכה נמוכה ובלי לחות (חדרי שינה למשל), אז מול פרקט למינציה סביר זה כבר משאיר עודף יפה.

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

לימינציה 10 מ"מ כולל הפלציב.

SPC  זה 8 מ"מ כולל הפלציב

זה ככלל אצבע.

וכן, זה אומר לקצר דלתות, כולל את דלת הממ"ד.

מתקיני הפרקט גובים כ-100 ש' נוספים לכל דלת שהם צריכים לקצר.

קיצור דלת ממ"ד בצורה נכונה (כולל החזרת האטם התחתון והגבהת סף האטימה) עולה כאלפייה ומבוצע ע"י בעל מקצוע יעודי. עולה חצי מזה אצל חאפר, תוך ויתור על אטימות הממ"ד

זה לא ממש דיל ברייקר. 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני שעתיים, natco כתב:

לימינציה 10 מ"מ כולל הפלציב.

SPC  זה 8 מ"מ כולל הפלציב

זה ככלל אצבע.

וכן, זה אומר לקצר דלתות, כולל את דלת הממ"ד.

מתקיני הפרקט גובים כ-100 ש' נוספים לכל דלת שהם צריכים לקצר.

קיצור דלת ממ"ד בצורה נכונה (כולל החזרת האטם התחתון והגבהת סף האטימה) עולה כאלפייה ומבוצע ע"י בעל מקצוע יעודי. עולה חצי מזה אצל חאפר, תוך ויתור על אטימות הממ"ד

זה לא ממש דיל ברייקר. 

 

 

 

אתה נראה לי מתמצא בנושא. ומה עם ריצוף אפוקסי מבחינת עלויות? 

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 1 דקה, נירו72 כתב:

אתה נראה לי מתמצא בנושא.

ואתה נראה לי נתת פה אנדרסטייטמנט של הלייף :lol:

ממה שאני מצליח להבין, רצוי מאד שהוא יתמצא בזה, לאור העבודה שלו :rofl:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 1 דקה, ברווז כתב:

ואתה נראה לי נתת פה אנדרסטייטמנט של הלייף :lol:

ממה שאני מצליח להבין, רצוי מאד שהוא יתמצא בזה, לאור העבודה שלו :rofl:

אין לי מושג מה העבודה שלו, לא עשיתי ליסט של כל חברי הפורום במה עובדים. הוא נראה לי מתמצא לכן שאלתי כי זה גם רעיון, אבל זה לא בהכרח מצביע על איש מקצוע, יכול להיות גם מישהו שבדיוק מבצע או ביצע שיפוץ דומה ובדק את כל העלויות.

פורסם

הכל טוב, פשוט הרגשתי צורך להסביר למה הגבתי עם צחוק להודעה שלך :lol:

  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 15 דקות, ברווז כתב:

ממה שאני מצליח להבין, רצוי מאד שהוא יתמצא בזה, לאור העבודה שלו 

ממתי בארץ זה קשור?

אם מחפשים מהנדס עיר למשל הוא צריך תואר בהנדסה או רבנות. לא הייתי סומר יותר מידי על גשר שנבנה בהשגחה עליונה.

  • מצחיק 3

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מה רע ביורה יורה?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...