Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורת check engine -> החלפת מנוע


פוסטים מומלצים

פורסם

שלום 

נדלקה לנו נורת check engine ברכב יונדאי i30

במוסך הרגיל בו מטפלים טוענים שזה בעיה מוכרת במנועים של יונדאי. וכנראה נצטרך להחליף מנוע.

חשבתי לפנות למוסך מורשה יונדאי לחוות דעת נוספת, הם דורשים 750 ש"ח רק לבדיקה והצעת מחיר.

דעתכם ?

פורסם
לפני 1 דקה, om2 כתב:

מה קוד התקלה?

האמת שאין לי מושג. מוסך אחר שהייתי בו על הדרך טען שזה ממיר קטליטי

לכן אני רוצה מוסך מורשה בהנחה שהוא יותר מקצועי )?( משני המוסכים הקודמים

פורסם

מוסך שאומר ש"צריך כנראה להחליף מנוע" כשהוא עדיין לא יודע מה התקלה הוא לא מוסך רציני, בעיני. 
גם זה ש"טען" שזה ממיר קטליטי

 

חפש מוסך אמין באזורך- התייעץ עם חברים או בני משפחה. המוסך יחבר סורק ויראה מה קוד התקלה שמופיע, ומשם ימשיך. 
אני לא יודע מה מחירי הבדיקה הסבירים  (אני משתמש בסורק בעצמי). מניח שכל מוסך יחייב בכמה מאות ש"ח רק על חיבור סורק ובדיקה. 
מאיפה אתה בארץ? הייתי בכיף בודק לך בעצמי מה הקוד 😁
בהצלחה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, שביט כתב:

מוסך שאומר ש"צריך כנראה להחליף מנוע" כשהוא עדיין לא יודע מה התקלה הוא לא מוסך רציני, בעיני. 
גם זה ש"טען" שזה ממיר קטליטי

 

חפש מוסך אמין באזורך- התייעץ עם חברים או בני משפחה. המוסך יחבר סורק ויראה מה קוד התקלה שמופיע, ומשם ימשיך. 
אני לא יודע מה מחירי הבדיקה הסבירים  (אני משתמש בסורק בעצמי). מניח שכל מוסך יחייב בכמה מאות ש"ח רק על חיבור סורק ובדיקה. 
מאיפה אתה בארץ? הייתי בכיף בודק לך בעצמי מה הקוד 😁
בהצלחה

הסיבה שאני לא אומר את הקוד תקלה הוא שאני לא יודע, לא שהמוסך לא יודע.. ככל שאני יודע הוא יודע מה התקלה ולך המליץ מה שהמליץ... להבנתי. פשוט לא הייתי מודע אז לא שאלתי.

אני מאזור יקנעם 

עריכה אחרונה על ידי HBauer
פורסם

תעלה פוסט חדש ותבקש המלצה למוסך באזור שלך. אני אישית לא מכיר. 

מדובר ברכב פשוט יחסית לאבחון וטיפול ולכן אין צורך במוסך מתמחה. 

אין טעם לגשת למוסך מורשה יבואן, לא רק בגלל עלות הבדיקה, אלא בעיקר בגלל שאם יש צורך בתיקון משמעותי ולא מדובר ברכב באחריות, הצעת המחיר כנראה תהיה גבוהה מאוד וכנראה לא תתקן שם. 

 

פורסם (נערך)

כמה ק"מ המכונית, ומתי אם בכלל הוחלף הממיר הקטליטי?

 

אולי זה סימפטום למצב המנוע, שמוציא דברים שגומרים את הממיר מהר.

עריכה אחרונה על ידי elera
פורסם

מנורת מנוע יכולה להופיע מהרבה סיבות.

אך קבעו שהלך מנוע?

הרכב מעשן?מתחמם?,יש ערבוב של מים בשמן והפוך?

לא מבין!!

תתחיל בלפרק את המינוס במצבר.ולאחר 5 דקות תחזיר.

אם חוזר התקלה,תעשה חיבור מחשב לקבל קוד תקלה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...