Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך יודעים שהרפידה שלך אגרסיבית מידי לצלחת?


פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, ik3 כתב:

סיכוי סביר שהRBF 600 שיש לי כבר לא מספיק לדרישה, אני רואה ש660 אין בשום מקום בארץ וגם אין צפי.

זה נוזל בלימה מעולה. אין סיכוי שבכביש הוא הבעיה. 0 סיכוי! -> א ב ל -> הוא דורש החלפה פעם בשנה.

 

לפני שעתיים, ik3 כתב:

putoline urbf אמנם מדובר על נוזל שמשווק לאופנועים, בנתונים הוא זהה ל660 פרט לזה שהוא 5.1 ולא 4.

אני לא ראיתי נוזל אחד שמתקרב ל660 או אפילו ל600 שהוא dot 4 - אבל אני אעיף מבט.

 

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Or05230 כתב:

איך ה rbf  לא מספיק לדרישה?

אני עם מוטול 5.1 שהוא יותר "חלש" מ rbf, צמיגי סמי סליק (יעני) ורפידות חזקות מאוד והנוזל עובד מעל ומעבר, אתה לא מגרד את חצי מהיכולת של ה rbf

 

ואין הבדל בין 4 ל 5.1 ו 3 פרט לטמפ הרתיחה של אחד מהם

ה5.1 כאילו חדש יותר ולכאורה אמור להחזיק יותר זמן, בפועל אתה צודק אין באמת הבדל משמעותי גם הRBF למיניהם וגם הputoline שניהם מעל הדרישות של דוט 4 ו5.1 ההבדל שאחד מצויין כ4 והשני כ5.1 זה הכל.

 

למה אני אומר שלא מספיק- אם הרפידות הן אפקטיביות ועובדות לאיזור ה700 מעלות והמערכת בלימה לאיזור ה300 ביבש יש פער גדול, נכון שהשיפור ל660 הוא לא ענק בטמפ יבשה, אבל זה מעט משפר את המצב של הפערי טמפ הצפויים להתקבל.

הרפידות הקודמות הן היו לאיזור ה650 מעלות למיטב זכרוני, כלומר אני מעלה את האפקטיביות והטמפ של הרפידות בעוד 50 מעלות, כדאי גם את הנוזל להרים טיפה ברמה.

לפני כשעה, Supertigre כתב:

כל עוד הצלחת מיצרן איכותי זו לא הבעיה שלך, הבעיה שלך כנראה היא צלחות דקות/קטנות מדי לדרישות שלך ממערכת הבלימה. דרך אגב, זה גם יכול להיות משהו מהצמיגים, הם חדשים יחסית או כבר ישנים? 

הצלחות מקוריות של ברמבו, שני חלקים חלקה של FK8.

הצמגים במצב סביר לא ישן לא חדש, הקדימה PS4S האחורה קונטי 7, האחורה בני פחות משנה, הקדימה אמנם יותר אבל הם רק עלו על הרכב, רוב הזמן ישבו בצד כי מבחינתי הם צמיג "זמני" אני לא מת עליו אבל הוא סביר מספיק, מה גם שיש לו מלא בשר והוא לא מתקרב אפילו לא קצת ללהתייבש

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Castrol React SRF Racing טוב יותר מה-660 אבל המחיר בהתאם. 

לפני 13 דקות, ik3 כתב:

הצמגים במצב סביר לא ישן לא חדש, הקדימה PS4S האחורה קונטי 7, האחורה בני פחות משנה

 

הזכרתי את נושא הצמיגים כי לפני שהחלפתי לסט הנוכחי אני הרגשתי ירידה משמעותית בעוצמת הבלימה (כולל כניסה מוקדמת מדי של ה- ABS) בסוף אלו היו הצמיגים שהיו בני שנתיים וחצי-שלוש, במצב מעולה ונראו חדשים (חנייה מקורה ללא שמש ישירה ורכב שבקושי נוסע 5,000 ק"מ בשנה). מכיוון שבטייפ R למיטב זכורני יש אותה מידה קדימה אחורה ומאחור יש לך צמיגים טריים, קפוץ לפנצ'ריה, בצעה העברה של האחוריים לפנים וצא לסיבוב, במקסימום זה לא זה אבל שווה את הבדיקה הזולה הזו לפני דברים אחרים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברה , בא נהייה ריאלים פה -> כל דבר מעל RBF600 או אפילו ATE gold הוא אוברקיל לחלוטין לכביש.

 

אם זה הנוזל שיש ברכב אז:

1. או שהוא ישן / ספח לחות כבר.

2. או שהוא לא הבעיה

  • רעיון טוב! 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, ik3 כתב:

כיון שחבר מתחום האופנועים המליץ שעובד לו מצויין(על S60 פולסטר) זה הputoline urbf אמנם מדובר על נוזל שמשווק לאופנועים, בנתונים הוא זהה ל660 פרט לזה שהוא 5.1 ולא 4.

אוקיי אז חזרתי לזה כדי לבדוק - אלו הנתונים שלו:

https://www.putoline.com/en/ultimate-racing-brake-fluid-12-x-500-ml-bottle-794/

הוא משתווה לRBF600  בנתונים שלו , לא ל660 -> אבל הייתי נזהר כי הערכי PH שלו והצמיגיות שלו בטמפ׳ שונות עלולים להיות שונים.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, Liviur כתב:

אוקיי אז חזרתי לזה כדי לבדוק - אלו הנתונים שלו:

https://www.putoline.com/en/ultimate-racing-brake-fluid-12-x-500-ml-bottle-794/

הוא משתווה לRBF600  בנתונים שלו , לא ל660 -> אבל הייתי נזהר כי הערכי PH שלו והצמיגיות שלו בטמפ׳ שונות עלולים להיות שונים.


הפוטולין, יבש 328 רטוב 204

RBF600 יבש 312 רטוב 205

RBF 660 יבש 328 רטוב 204

 

 

לפני 15 שעות, Supertigre כתב:

Castrol React SRF Racing טוב יותר מה-660 אבל המחיר בהתאם. 

אבדוק לגביו

 

לפני 15 שעות, Supertigre כתב:

הזכרתי את נושא הצמיגים כי לפני שהחלפתי לסט הנוכחי אני הרגשתי ירידה משמעותית בעוצמת הבלימה (כולל כניסה מוקדמת מדי של ה- ABS) בסוף אלו היו הצמיגים שהיו בני שנתיים וחצי-שלוש, במצב מעולה ונראו חדשים (חנייה מקורה ללא שמש ישירה ורכב שבקושי נוסע 5,000 ק"מ בשנה). מכיוון שבטייפ R למיטב זכורני יש אותה מידה קדימה אחורה ומאחור יש לך צמיגים טריים, קפוץ לפנצ'ריה, בצעה העברה של האחוריים לפנים וצא לסיבוב, במקסימום זה לא זה אבל שווה את הבדיקה הזולה הזו לפני דברים אחרים. 

הצמיגים האחוריים עייפים יותר מהקדמיים לכן זה רעיון לא טוב, פלוס זה צמיג עם שחיקה מהירה מאוד ככה שבאופן כללי הדגם הזה לא מומלץ לקדימה ברכב שלי אלא רק לאחורה(מבחינת VFM).

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, Supertigre כתב:

כתבת שזה קונטי 7 בני פחות משנה. 

נכון, הקדמיים ישבו בצד בתור צמיג חליפי למתי שצריך יהיה.

הקדמיים הקודמים חוסלו, האחוריים עוד לא חוסלו סופית אבל בדרך לשם, לעומת הקדמיים שמצב כמעט חדש.

להחליף יש בעיה של מלאים לצמיגים רלוונטים זה למה אני עם קדמיים "תחליפים" מצד שני הם כרגע לשימוש של טיולים לא מסלולים, במסלול הבא אני אנסה להתארגן על קדמיים שאני יותר אוהב.

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, ik3 כתב:

הפוטולין, יבש 328 רטוב 204

RBF600 יבש 312 רטוב 205

RBF 660 יבש 328 רטוב 204

צודק - יש טעות בלמטה של האתר של מוטול :)

https://shopmotul.com/product/rbf-600-factory-line?srsltid=AfmBOopQmAcVOpP2o2Ms6brCxX_uvTs-Q7ZgCIYxtYWeh4uCFcKYMhog

 

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 14.3.2025 בשעה 21:47, Supertigre כתב:

Castrol React SRF Racing טוב יותר מה-660 אבל המחיר בהתאם. 

 

ה-SRF והאנדלס RF650 הנוזלים הכי טובים שיש.

 

די קשה למצוא SRF עם משלוח לארץ כרגע...

את ה-RF אפשר להזמין דרך אמזון יפן, והמחיר גם נמוך מהותית.

 

ה-RBF700 פחות מוצלח ויקר ללא הצדקה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...