Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מניח שיש. אחרת זה היה נסתם מאבנית מהר מאוד.

 

בתקופה לפני התמי 4 הייתי מרתיח בקומקום.

לפחות פעם בחודש היה צריך לנקות אותו.

 

וכאן 4-5 שנים+ כבר בלי ניקוי אבנית?

ולא הפילטר לא מסנן 

 

 

עריכה:

באתר שלהם כתוב שיש חומר בשם פוליפוספס

כנראה בנדוד של סילפוס

 

https://www.tami4.co.il/blog/innovation/scale-in-the-water?srsltid=AfmBOoofqMUx2tzeSRBc24u0gbPDIH07-XbTrmZmiRSyljnazJdcAGBh

עריכה אחרונה על ידי om2
  • מבאס 1

.

פורסם
לפני 17 דקות, om2 כתב:

 

באתר שלהם כתוב שיש חומר בשם פוליפוספס

כנראה בנדוד של סילפוס

 

סיקרנת.

 

גם אני עוקב אחרי התוכן של עמיר סבן בפייסבוק, אבל לפעמים יש לו הגזמות לא מוצדקות על סמך מקרה או מקרים בודדים (כמו למשל עם הפסי ניקוז במקלחון שהוא אומר לא להתקין אותם). לדעתי הוא טועה ויוצר הפחדה מיותרת במקום להראות איך כן להתקין אותם ומה כדאי לרכוש.

כנ"ל קרה לו גם עם הלוחץ SP המקורי - וכאשר הוא עשה השוואה מול אחד "חליפי" (של "עץ האורן" בצפת) הוא ראה שזה מתפקד כמו המקורי....יש קצת תוכן ממומן סמוי\גלוי אז לקחת דברים בערבון מוגבל.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 20 דקות, om2 כתב:

מניח שיש. אחרת זה היה נסתם מאבנית מהר מאוד.

 

בתקופה לפני התמי 4 הייתי מרתיח בקומקום.

לפחות פעם בחודש היה צריך לנקות אותו.

 

וכאן 4-5 שנים+ כבר בלי ניקוי אבנית?

ולא הפילטר לא מסנן 

 

 

עריכה:

באתר שלהם כתוב שיש חומר בשם פוליפוספס

כנראה בנדוד של סילפוס

 

https://www.tami4.co.il/blog/innovation/scale-in-the-water?srsltid=AfmBOoofqMUx2tzeSRBc24u0gbPDIH07-XbTrmZmiRSyljnazJdcAGBh

אוופ אין לי כי לסחוב שישיות 😭

Just now, איציק נ. כתב:

סיקרנת.

 

גם אני עוקב אחרי התוכן של עמיר סבן בפייסבוק, אבל לפעמים יש לו הגזמות לא מוצדקות על סמך מקרה או מקרים בודדים (כמו למשל עם הפסי ניקוז במקלחון שהוא אומר לא להתקין אותם). לדעתי הוא טועה ויוצר הפחדה מיותרת במקום להראות איך כן להתקין אותם ומה כדאי לרכוש.

כנ"ל קרה לו גם עם הלוחץ SP המקורי - וכאשר הוא עשה השוואה מול אחד "חליפי" (של "עץ האורן" בצפת) הוא ראה שזה מתפקד כמו המקורי....יש קצת תוכן ממומן סמוי\גלוי אז לקחת דברים בערבון מוגבל.

 

איציק

שמעתי מעוד מקורות על החומר הזה, אברר מחר מהמחשב יותר 

פורסם

כשבדקתי את הנושא לפני שהרכבתי מסנן, לא מצאתי אף מחקר שתומך בטענות האלו.

המקומות היחידים שבו היו אזכורים לדבר כזה היו באתרים של חברות מסננים מתחרות שהסתמכו בעיקר על מחקר אחד מסלובניה שדיבר על סיליפוס שנמצא אצלהם במים באופן טבעי בכמויות גדולות.

 

החומר הזה נמצא בשימוש כבר יותר מ-30 שנה במערכות סינון ועבר תקינה בכל העולם ולא רק ב-FDA.

 

  • מעניין 1
פורסם

לתמי 4 יש תקן 1505 שדורש עמידה ב 5452 (מוצרים הבאים במגע עם מי שתיה). אתה יכול להיות סופר רגוע כי התקן הישראלי מאוד מחמיר.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני מאוד אוהב את הסרטונים שלו, אבל כמו שאני עוקב אחרי סרטונים של מפתחי גוף ומאמנים ללמוד על שיטות אימון ומדלג כשהם מתחילים לדבר שטויות על כל מיני תהליכים כימיים, ככה גם אצלו.

כמו שרשם נהגוס, התקנים במדינת ישראל מחמירים מאוד, ואם יש אישור אז כנראה זה לא כל כך רעיל כמו שמנסים להגיד. ולהגיד "יש לזה אותיות ומספרים" כדי להפחיד זה כמו שתגיד את השם הכימי של מים. מפחיד לאדם הממוצע, לא מרגש את מי שמכיר קצת יותר לעומק.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

יש גם יש. 

בכל המסננים של הברים יש סיליפוס. 

 

התחלתי לראות את הסרטון. 

כמה שטויות בנאדם יכול לפלוט בביטחון עצמי כל כך גבוה. 

התייאשתי בנקודה שבה הוא טוען שגם אוסמוזה לא יכולה לסנן את הסיליפוס מהמים. 

עדיף היה שלא היה אומר את זה. 

 

נושא הסיליפוס הוא נושא מאד טעון, ואין שום אפשרות מעשית לשכנע את המשוכנעים לכיוון זה או אחר. 

מניסיוני האישי! מי שבטוח שזה חומר רעיל, לא מקשיב להיגיון ולא ניתן לשכנע אותו אחרת. ויש לי קצת ניסיון.

כנ"ל בכיוון ההפוך, מי שבטוח שזה 100% בטוח, לא מוכן להקשיב אפילו לטענות מהכיוון השני. 

התייאשתי, והפסקתי לנסות להסביר ולתת מידע בתחום. 

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לא מעניין אותי מה יש בפנים. 1505 דורש גם 5452 ו 5452 (מוצרים הבאים במגע עם מי שתיה) הוא אחד התקנים המחמירים בתחום מי השתיה. אם עברו אותו אני רגוע.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

שששש... אל תעיר אותם :LOL:

אין לי כח לעוד דיון עקר :rofl:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני מבין את עניין התקנים, באמת, פשוט לא יודע.. למה לי לקחת סיכון בדבר שאני מכניס לגוף כל יום? לדוגמא לקוקה קולה יש אישור למכירה מן הסתם ויש שם אספרטיים ואיתו גם יש בעיות/מחקרים וכו, לא?

 

מצד שני בקבוקי פלסטיק של נביעות לא יותר טובים, מיקרופלסטיק אנערף? בן אדם רק רוצה מים בחייאת 😭

פורסם
לפני 2 דקות, MZN כתב:

מן הסתם ויש שם אספרטיים ואיתו גם יש בעיות/מחקרים וכו, לא?

זאת דוגמא נהדרת, אספרטיים בעייתי רק בכמויות מאוד גדולות, סביבות 5-6 ליטר זירו ביום, אף אדם נורמלי לא מתקרב לזה.

https://kilogram.co.il/5315/ממתיקים-מלאכותיים-הפחד-הגדול-מכולם/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR0K9FBZp2_TXsYKMzVjCUqA0PoH0WCZdJwPee4twenaqT8aF0NirVSZBgA_aem_dpiglNIKeFhvQvLXLL3fEg

פורסם
לפני 15 דקות, MZN כתב:

אני מבין את עניין התקנים, באמת, פשוט לא יודע.. למה לי לקחת סיכון בדבר שאני מכניס לגוף כל יום? לדוגמא לקוקה קולה יש אישור למכירה מן הסתם ויש שם אספרטיים ואיתו גם יש בעיות/מחקרים וכו, לא?

 

מצד שני בקבוקי פלסטיק של נביעות לא יותר טובים, מיקרופלסטיק אנערף? בן אדם רק רוצה מים בחייאת 😭

5452 דן במה שהמוצר מוסיף למים (פרט לעופרת ששם הוא דן גם באחוז המקסימלי המותר בסגסוגות מהן החלקים הבאים במגע עם המים עשויים) ומכסה שורה של חומרים רעילים. מעבר לזה הוא מגדיר גם שינויי טעם, ריח וצבע. זו גם לא בדיקה של נפתח את הברז ונראה מה יוצא אלא הרטבה לפרק זמן שנמדד בחודשים.

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 16 דקות, Night Driver כתב:

5452 דן במה שהמוצר מוסיף למים 

ו...הנה התחלנו.

לפני 37 דקות, MZN כתב:

אני מבין את עניין התקנים, באמת, פשוט לא יודע.. למה לי לקחת סיכון בדבר שאני מכניס לגוף כל יום? לדוגמא לקוקה קולה יש אישור למכירה מן הסתם ויש שם אספרטיים ואיתו גם יש בעיות/מחקרים וכו, לא?

אתה אוכל פירות\ירקות? אתה יודע מה אתה מכניס לגוף שם (חומרי הדברה ושות)?

אתה אוכל בשר\עוף? יש לך מושג כמה אנטיביוטיקה יש בפנים שאתה מכניס לגוף ומי יודע מה עוד? 

אתה גר בישראל? יש לך מושג כמה טילים יכולים לעוף עליך\לידך בכל רגע נתון?...

 

נו, בחייך. מי שמחפש סיבות, בדרך כלל גם מוצא אותם. 

לידע כללי- אתה תמות מהרעלת מים, הרבה הרבה לפני שהסיליפוס יתחיל להשפיע על הבריאות שלך. אין לך מושג כמה ליטרים אתה צריך לשתות ביום כדי שתהיה לזה השפעה.

 

אתה רוצה בר בלי סיליפוס? אפשר לסדר כזה בקלות- בר של תמי עם מעקף או בר גנרי, שמקבלים את המים שלהם ממערכת אוסמוזה. אין סיליפוס, אין אבנית, אין כמעט כלום (למעט מה שיש במינרליזטור). רק מה, יקר זה. אתה רוצה בלי אוסמוזה ובלי סיליפוס? אין בעייה, מערכת סינון במקום האוסמוזה (בלי שתוסיף לסינון שלה מחסנית סיליפוס), רק שתצטרך להילחם באבנית בבר. 

 

בהצלחה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...