Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התעייצות לפני קניית סיטרואן C4 ספייסטורר


אבינעם ב

פוסטים מומלצים

שלום.
אנחנו לקראת החלפה של ה C4 פיקאסו שלנו (2016).
שוקלים לקנות את הספייסטורר משנתנוים 2021-2022, רכב מהליסינג של לובינסקי.
אהבנו את הרכב הישן, שהפגין אמינות מצויינת עד גיל 7, ואח"כ הזדקן מהר מאד בשנה האחרונה.
מדובר ברכב דומה מאד 'חיצונית', אבל הבנו שבתוך הבטן יש הרבה מאד שינויים.
נשמח לשמוע עד כמה הרכב רגיש.
מתכוונים לטפל במורשה יבואן, ולא לחסוך, אבל רוצים לדעת שלא צפוי לנו בור.
נשמח לתגובות. מבעלי ידע, ובמיוחד ממחזיקי הרכב.
תודה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, אבינעם ב כתב:

שלום.
אנחנו לקראת החלפה של ה C4 פיקאסו שלנו (2016).

בנזין או דיזל ?

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם ספייסטורר 1.2 פיורטק, ליסינג, קיבלתי אותו באוגוסט 2022, כרגע עם 86,000 ק"מ. למיטב הבנתי זו היתה האצווה האחרונה שיובאה לישראל.  לא זכורות לי שום תקלות. רכב נהדר. מטופל במוסכי ליסינג הרץ. בגיל שנתיים הוחלפו צמיגים ומצבר.

  • אהבתי 1

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 43 דקות, ST12345 כתב:

אני עם ספייסטורר 1.2 פיורטק, ליסינג, קיבלתי אותו באוגוסט 2022, כרגע עם 86,000 ק"מ. למיטב הבנתי זו היתה האצווה האחרונה שיובאה לישראל.  לא זכורות לי שום תקלות. רכב נהדר. מטופל במוסכי ליסינג הרץ. בגיל שנתיים הוחלפו צמיגים ומצבר.

 

הפיורטק 1.2T זה מנוע שזורח בנסיעות בין-עירוניות ומפגין אמינות סבירה (אסתכן ואומר אפילו "טובה") בתנאי נסועה מהסוג הזה, כל זאת כמובן ביחס למנועים שנוסעים ק"מ ממוצע או נמוך (לא, 40K ק"מ בשנה זה לא ממוצע  ;-) ).
החלפות שמן תכופות יחסית ונסיעות ארוכות הן אלו שמונעות את עיקר הדילול של השמן עם הבנזין, מה שמאריך את חיי הרצועה באופן משמעותי וכפועל יוצא את חיי המנוע. לא אהיה מופתע אם תגיע גם ל 150K ק"מ ללא שום תקלה באותם תנאי נסיעה כמו היום.

איציק

  • אהבתי 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, yd b-4 כתב:

אמינות סבירה ואפילו טובה. לא מתחרזת עם הנתונים שנתת.

 

עם טיפול כל כך מוקפד ונתוני הנסיעה האלו מנוע אמין חוצה את ה300 בקלות

הכל יחסי. למנוע הזה 150K ק"מ זה מצויין. למנוע אחר 300 ויותר.

 

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התכנסנו לשתי הצעות דומות אבל שונות:
C4 2021, מנוע בנזין (1.2) בעלות של כ 80K
C4 2022, מנוע דיזל (1.5) בעלות של כ 100K.

שני הרכבים הוצעו על ידי חברת ליסינג.
שני הרכבים עם נסועה של כ 60K, הסטוריית תקלות ודוח בדיקה מעולים (שהוצגו על ידי חברת הליסינג)

אנחנו מתכוונים ליסוע 10-15K בשנה, ולהחזיק ברכב 3-4 שנים.
שתי ההצעות נראות די שקולות.
נשמח לשמוע את עצת חברי הפורום, וגם אם יש דגשים מיוחדים, יישור קו הכרחי וכו' לכל אחד מהדגמים!
תודה רבה!
 

עריכה אחרונה על ידי אבינעם ב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מנוע 1.2 כדאי לוותר (בטח שהוא תוחזק ע"י צי רכב). 

מנוע ה-1.5 דיזל גם הוא כולל פצצה מתקתקת בדמות שרשרת תזמון בין שני גלי הזיזים אשר עלולה להיקרע. היצרן הציג שרשרת מעודכנת (עבה יותר וחזקה יותר). אם השרשרת תיקרע, הלך מנוע. כמו כן, יש את כל נושא מיכל האוריאה אשר עניין של זמן עד שהמשאבה תיכשל. 

 

המלצה שלי, עבור לרכב אחר. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לך לשקול לעבור לפיג׳ו 3008/5008 עם מנוע 1.6 בנזין עם 180 כ״ס, יחסית אתה נוסע מעט אז הדיזל לא יחסוך לך הרבה ולא יהיו לך בעיות אוריאה/שרשרת קמשפטים בדיזל או רצועת תזמון כושלת בבנזין.

  • אהבתי 1

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.2-פשוט לא 

1.5-בלי קיט תיקון של השרשרת בין הקאמשפטים המנוע עלול לשבוק חיים ...

 

התיקון לא זול. אבל תנסה לבדוק אם ברכב הספציפי באמת עדיין יש את השרשרת הבעייתית.

 

בלי קשר ניחוש שלי ש5008 תשמור יותר על הערך. למרות שהשימושיות של הפיקאסו בעיניי מושלמת (יש לי פיקאסו)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משתף את חברי הפורום.
ההצעה של הדיזל ירדה מהפרק משיקולי זמינות.
ההעצה של ה 1.2: מדובר ברכב מסוכנות מכובדת, כך שלזכותם ייאמר שאיפשרו לנו לראות הסטוריה מלאה ובדיקת קניה שהם בצעו.
בהסטוריה הופיע שהוחלף מצבר ב 13000 ק"מ (רכב בן חצי שנה). כאשר הרכב היה בן שלוש (לפני כ 8 חודשים, 58000 ק"מ),  הרכב נגרר למוסך עקב אי התנעה ונדרשה החלפת מצבר . לא ברור מדוח הטיפולים  אם אכן בוצעה החלפת המצבר, או שהחליטו לטעון אותו ולראות אם יעזור.  בבדיקתת קנייה  שבוצעה לאחר שלושה חודשים, ב 62000 ק"מ, מופיע שהמצבר לא תקין, ודולקת נורה שמתריעה על כך. 
לא הצלחנו לקבל תשובה ברורה מהסוכנות כיצד קורה שבעיית מצבר חזרה שלושה חודשים לאחר תיקון. התשובה נסובה סביב "זה רכב מצויין, בואו תשלמו על הובלת הרכב, נעשה בדיקה במכון על חשבונכם, ואח"כ, אם תרצו להתקדם נכנס למורשה יבואן ונתקן מה שיהיה צריך". הסוכנות התנגדה באופן מוחלט לבקשתנו לברור מצב החשמל ברכב לפני שאנחנו סופגים הוצאות. מיותר להגיד שזה לא נסך בנו תחושת אמינות, ותחושה שאם אכן תצוץ בעיה לאחר עוד כמה חודשים נקבל גיבוי.

לא ראינו בפורום הזה תלונות חוזרות על בעיות חשמל ב C4 ספייסטורר, אבל כן שמענו אזהרות חוזרות על דגמי ה 1.2 בהקשרים אחרים. כך שלמרות החיבה הגדולה שלנו לדגם הספציפי הזה, שאחיו המבוגר יותר, שימש אותנו בנאמנות 4 שנים ( + עוד שנה בנאמונת מפוקפקת), נראה שנאלץ ללכת עם העדר לכיוון המועדף פחות של ג'יפון אווטלנדר (2020-2021, לפי הלוחות, כנראה נצטרך להתפשר על ק"מ של 120+).

ראיתי פה המלצות על 5008, ואשמח לשמוע התייחסות בעיקר לשני הסעיפים שמטרידים אותנו באווטלנדר - המקום בשורות 2/3 בהרכב מלא, ושדה הראיה לנהג.  לגבי הפיג'ו 5008 - האם זה לא C4 רק בשמלה אחרת? אני רואה מנועים דומים בהיצע? איך האמינות שלו, מה צריך לבדוק.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק, זה רכב 7 מקומות שנראה אחרת, יש לך את 5008 במנוע נוסף שהוא 1.6 טורבו בנזין עם 180 כ״ס והוא אמין יותר מה1.5 דיזל/1.2 בנזין והשיווק שלו התחיל החל מ2019 עד איזור 2023.

מבחינת מקום בשורה השנייה יש המון מקום וכל כל מושב זז בנפרד כמו בספייסטורר, לגבי השורה שלישית היא מרווחת יותר מהאאוטלנדר אבל להסיע שם מבוגרים לטווח רחוק זה לא יהיה נעים.

 

מבחינת הבדלי אבזור אתה יכול להכנס לאתר icar ולראות את ההבדלים בין הפרימיום לאקטיב, שים לב שהחל מ2021 הרכב עבר מתיחת פנים והגרסאות השתנו לאקטיב פק ופרימיום.

במתיחת הפנים השינוי המשמעותי מעבר לנראות הרכב זה שהוא הגיע בכל רמות האבזור עם כל בקרות הבטיחות האקטיביות(מה שלא היה באקטיב בגרסא לפני מתיחת הפנים)

עריכה אחרונה על ידי Jeka88

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...