Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש ג'יפון " קטן מבחוץ ומרווח מבפנים "


SunshineGC38

פוסטים מומלצים

היי, בהמשך לשאלה שלי

הרכב מיועד רוב הזמן לנהג יחיד

המושב האחורי של הרכב שיש לי כרגע (מאזדה cx30 ) לא נוח וצפוף כאשר יש בו צורך, כאמור, זה לא קורה הרבה.

התפיסה של הונדה בבניית הרכבים שלה 

לבנות רכב לא מסורבל מבחוץ שיוכל לאכלס נוסעים בנוחות בעת הצורך היא תפיסה טובה אבל הhr-v ,יקר בצורה מוגזמת ונמצא מעל התקציב (175-180 אלף ש''ח).

האם ישנם יצרנים נוספים שדוגלים באותה התפיסה ?

אני מתגורר עובד באזור המרכז הצפוף

Cx30, מאוד נוחה לחניה 

הייתי מעדיף ישיבה יותר גבוהה אבל כשאני מעלה את המושב, מכלול תנוחת הנהיגה נפגע.

מעדיף נוחות על פני ביצועים 

המאזדה נוחה רוב הזמן

לראייה, חברה שסובלת מכאבי גב 

משבת את המושבים.

בנסיעה עירונית, הרכב מעט נוקשה .

אם זה תורם לבטיחות, אני מוכן לחיות עם זה כי בטיחות היא ערך עליון ברכב.

מבחינת המערכות, יש לי כל מה שצריך 

החוגה לניווט המולטימדיה היא המצאה גאונית ונוחה שמשאירה את המסך נקי מטביעות אצבע.

פנים הרכב בcx30 מושקע מאוד ובצדק

נוסעי הרכב נמצאים בפנים בזמן הנהיגה/נסיעה.

בידוד הרעשים סביר, חבל שלא מדובר ברכב היברידי שם בידוד הרעשים ממכר ומנתק (מניסיון נהיגה על קורולה סטיישן).

סליחה על ההודעה הארוכה 

תודה למשיבים 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תזמין נסיעת מבחן על יונדאי קונה היברידי החדש.

בכל מקרה , תצטרך להתפשר על איכות החומרים בתוך הרכב בהשוואה למאזדה שלך.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אעשה זאת בקרוב 

נראה שהמגוון לא כזה גדול.

אולי בתחילת שנה הבאה יגיעו דגמים נוספים.

מסקירות ווידאו שראיתי על הקונה היברידית, לא אהבתי את תא הכפפות בין המושבים מקדימה. תא כפפות אמור להיות סגור, נראה כאילו חסכו על חתיכת פלסטיק ואז התחילו להמציא תירוצים למה זה יפה.

צריך להתרשם מקרוב וכמובן לעשות נסיעת מבחן.

בעיקרון אני מחפש עיצוב יותר מוקפד ושמרני.

חבל שלסקודה אין דגמים נוספים חוץ מקאמיק שיכלו אולי להוות אופציה.

אם הcx30 החדשה היתה מגיעה עם מושבים חשמליים או מאווררים

זה היה דיל ברייקר רציני לטובתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם מתלים נוקשים זו מגמה בסגמנט הג'יפונים (bsuv)  ?

התרגלתי לגובה היחסי לעומת רכב משפחתי אבל הנוחות בנסיעה קצת נפגעה.

בcx30 אפשר לומר שהתאהבתי ממבט ראשון אבל הגב שלי פחות אוהב את הרעיון להמשיך עם הרכב הזה לעוד 3.5 שנים 🙂

 

 

עריכה אחרונה על ידי SunshineGC38
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסיעה משפחתית מהיום,הכריעה.

בוודאות אחליף את הcx30 ברכב אחר

שיאפשר כניסה ויציאה יותר נוחים מאחור.

בימים הקרובים אתחיל סבב חיפושים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוהג בסיאט אטקה 2024 סטייל כבר 9 חודשים והספקתי לנסוע כבר 30k ק"מ.

האטקה קומפקטית מבחוץ ומפתיעה במרחב הפנימי הטוב שלה.

אני נוהג הרבה בפקקים של המרכז וי-ם, אבל רוב הק"מ שנסעתי היו בכבישים בינעירוניים (אני גר בי-ם ועובד בת"א, זה רכב לסינג מהעבודה).

האטקה החליפה אוקטביה 2020 עם מנוע 1.5 וגיר זהים, גם האוקטביה נסעה באתו תוואי במשך 4 שנים ו-132k ק"מ ולא נתקלתי בבעיות בגער בשני הרכבים.

לפני האוקטביה 2020, היתה לי אוקטביה 2017 1.2 שבה הגיר נזקק לעדכון תוכנה לאחר 75k ק"מ, אני מסיק מכך שאמינות הגיר הדו מצמדי של vag  השתפרה גם בתואי נסיעה עירוני.

האטקה נוקשה יחסית ואיכות תא הנוסעים שלה פחותה מזה המשובח של המאזדה, אך היא מוצעת ב-160k שח.

סקודה קארוק המקבילה לאטקה ועם תא נוסעים איכותי יותר מכוילת רך יותר אך מוצעת בכ-175k שח, לדעתי כדאי לך לבדוק את הקארוק...

 

בהצלחה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על התגובה וההמלצה.

אבקר בסקודה.

 

הדבר העיקרי שמנע ממני לרכוש את הקאמיק ובסופו של דבר לבחור בcx30

היה היעדר מלאים לאור מגיפת הקורונה.

השילוב הכי טוב לדעתי עם גיר רובוטי ומנוע טורבו הוא אחד משניים

גיר רטוב או תוספת של מנוע חשמלי (היברידי קל).

מקווה שבסקודה הביאו דגמים שמציעים את אחד השילובים 

חוץ מאוקטביה וקודיאק.

תודה רבה על התגובה וההמלצה.

אבקר בסקודה.

 

הדבר העיקרי שמנע ממני לרכוש את הקאמיק ובסופו של דבר לבחור בcx30

היה היעדר מלאים לאור מגיפת הקורונה.

השילוב הכי טוב לדעתי עם גיר רובוטי ומנוע טורבו הוא אחד משניים

גיר רטוב או תוספת של מנוע חשמלי (היברידי קל).

מקווה שבסקודה הביאו דגמים שמציעים את אחד השילובים 

חוץ מאוקטביה וקודיאק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח שארקנה משתלב בהגדרה "קטן מבחוץ". אם כבר אולי רנו קפצ'ור. לגופו של עניין בשנה שעברה עשיתי נסיעת מבחן על ארקנה. הצורה האליפטית של הרכב לא הייתה נוחה לי לכניסה ויציאה. בנוסף, הדגם ההיברידי או איך שברנו קןראים לזה השמיע שריקה מעצבנת כל פעם שהמנוע החשמלי נכנס לפעולה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לבדוק גם הקיה נירו, יחסית קטנה מבחוץ אבל מושב אחורי מאד מרווח והיא גם היברידית.

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...