Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הברגת מוביל קאליפר גמורה - רכב מושבת


lolshimi11

פוסטים מומלצים

לפני 5 דקות, lolshimi11 כתב:

לפי מה שקראתי, הם מתייחסים לשם המוצר, כלומר, אם יהיה רשום break איפושהו, הסיכוי לעיכוב גדל משמעותית

הם מתייחסים למספר פריט המכס (h.s code) שכתוב על החבילה.

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Rockauto ואמזון ארה"ב אני מזמין עם UPS.

אמזון גרמניה עם DHL, ובכלל דברים מגרמניה. יש להבחין בין DHL express שזה בלדרות לDHL רגיל שזה דואר רגיל, לא מתאים למכוניות מושבתות.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי לעדכן שמהמובילים אמורים להגיע ביום ראשון, לפני ההחלפה, התארגנתי על ידית מומנט 1/2, 13NM-204NM כדי להבטיח סגירה נכונה של המובילים, ועל הדרך לוודא שכל מני ברגים שסגרתי במהלך הטיפולים האחרונים סגורים בצורה נאותה.

לא הצלחתי למצוא מקור מידע שמפרט מומנט סגירה פר בורג לרכב שלי( sx4 2012, hatchback, 1.6, 120HP, אוטומט).

למישהו יש מושג/כיוון למקור מידע כזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 37 דקות, lolshimi11 כתב:

רציתי לעדכן שמהמובילים אמורים להגיע ביום ראשון, לפני ההחלפה, התארגנתי על ידית מומנט 1/2, 13NM-204NM כדי להבטיח סגירה נכונה של המובילים, ועל הדרך לוודא שכל מני ברגים שסגרתי במהלך הטיפולים האחרונים סגורים בצורה נאותה.

לא הצלחתי למצוא מקור מידע שמפרט מומנט סגירה פר בורג לרכב שלי( sx4 2012, hatchback, 1.6, 120HP, אוטומט).

למישהו יש מושג/כיוון למקור מידע כזה?

 

חוכמה שבדיעבד זה היה צריך להתבצע לפני תחילת העבודה...

במידה ואין נתונים ,יש טבלאות ברשת לטווח עוצמות סגירה מקובלות בהתאם לסוג וקוטר הבורג אפשר לקחת משהו באמצע זה יכול לספק

הייתי מצטייד גם בידית קטנה יותר (7-עד 100-110) לצורך חיזוקים של מעל 25 כי הידיות האלה מדויקות יותר וגם יותר נח לעבוד איתה עקב אורך הידית

 

לDIYER האידיאל זה להחזיק 3 ידיות 3,5-25  לעבודות קטנות  7,10-100,110 ואחת גדולה עד 200+ לחיזוק בורג דיסקיות לנאבה 

זה הרבה יותר שווה מאשר להשאר עם בורג גזור ומכלול יקר שמשבית את הרכב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, lolshimi11 כתב:

למישהו יש מושג/כיוון למקור מידע כזה?

אני לא בטוח ב-100% שזה תואם לרכבך (בעמ' 3 יש התייחסות לקודי שלדה) - https://www.manualslib.com/manual/1128304/Suzuki-Sx4.html?page=584#manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.9.2024 בשעה 11:11, nit_zan כתב:

יש טבלאות ברשת לטווח עוצמות סגירה מקובלות בהתאם לסוג וקוטר הבורג

 

רק לשים לב שההברגה במכלולי בלם ככל הנראה הברגה עדינה (metric  fine)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...