Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בעבר קניתי ניסאן טידה 2009 

בהמלצת המוסכניק שטען ש''ניסאן זה טויוטה בלי המותג''

אכן נהניתי ממנה שנים

וכעת אני רוצה להחליף ל-7 מקומות

 

האם גם בשנתונים הללו ניסאן דומה לטויוטה? ובדגש על הדגמים הללו

כי האקסטרייל זולה יותר מהוורסו ביד 2

אולי עדיף בכלל פריוס פלוס או אאוטלנדר?

 

אני מודה מאד למי שיתן מידע 

עריכה אחרונה על ידי משה גל
פורסם

מה התקציב לרכישה?
החיסרון של האקסטרייל אל מול הטויוטה הוא הגיר, במידה ותהיה תקלה(מוזמן לחפש פה בפורום) כל התעסקות עם גיר רציף של ניסאן תהיה חוויה לא זולה, ואין הרבה מקומות שיודעים להתעסק איתה.
בטויוטה הגירים הרציפים מחזיקים מעמד גם אחרי התעללות קיצונית ברכבים(ראה ערך ניידות משטרה).

  • רעיון טוב! 1
פורסם

מה כמות וסוג הנסיעות?

פריוס פלוס משמעותית יותר חסכונית מאשר ורסו, אבל גם יקרה יותר. ההפרש יתקזז בעזרת חסכון בדלק, השאלה תוך כמה זמן .

בניסאן לא הייתי נוגע. אם כבר ג'יפון 7 מקומות מקומות - מיצובישי אאוטלנדר. 

  • רעיון טוב! 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ממליץ מאוד על הפריוס+, אני כבר עם השנייה. דווקא בעיר החיסכון יבוא יותר לידי ביטוי ויחזיר את ההשקעה, גם שמירת הערך שלו גבוהה מהממוצע.

מוזמן לשאול עליו אם תרצה.

בהצלחה.

פורסם (נערך)

 

באותו ענין

 

יש לי הצעה של

- ורסו 15', 170K ק"מ

- פריוס + 14', 280K ק"מ (הרוב בינעירוני. יש ספר טיפולים בטויוטה מהיום הראשון)

על הוורסו רוצים 50K ש"ח

ועל הפריוס 55K ש"ח

מה עדיף?

 

(אני נוסע כ-1K ק"מ בחודש

אני מעוניין להשתמש ברכב עוד שנים רבות, כך שהמחירון לשנים הקרובות פחות רלוונטי)

 

תודה!

 

@alex321 @שלמה 30@vladclar @פיני חד

עריכה אחרונה על ידי משה גל
פורסם (נערך)

על סמך הנתונים היבשים, במקרה שלך עדיף וורסו.

בפועל, רק אם הוא במצב שמור.

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

גם לדעתי במקרה הזה הוורסו עדיפה, בוודאי אם אתה נוסע מעט והיתרון הגדול של הפריוס (צ' דלק) הרבה פחות משמעותי. וכאמור - בכפוף למצב הרכב הספציפי.

בהצלחה

  • אהבתי 1
פורסם

מתחבר למגיבים מעלי, 
במידה ואתה לא עושה הרבה נסיעות והאקזמפלר הספציפי שהציעו לך בעל רקורד טיפולים מתועד.
חד משמעית היייתי מעדיף אותו על פני אופציות אחרות

 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...