Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, לגבי רפידות בלמים (ספציפית למיצובישי לנסר 2011) ובכלל :

 

1. יש הבדל בין רפידות אחוריות לקדמיות ? אם כן מה ?

2. מיצובישי לנסר 2011 , האם מתאים רק דגם ספציפי או שיש המון דגמים של רפידות שמתאימות ?

3. מחיר סט אחורי + קדמי פחות או יותר.

4. איפה ניתן לקנות ומה נחשב מוצר סביר ולא יקר מידי.

 

תודה

פורסם

1. יש הבדל בצורה שלהם. רוב הבלימה מבוצעת ע"י הקדמיים ולכן הם נשחקים מהר יותר והם גם קצת גדולים יותר. 

2. יש הרבה חברות ודגמים. לרכב שלך ובנסיעה רגילה הרוב יסתפקו בממוצע. 

3.תוכל למצוא מגוון של מחירים מקצת פחות ממאה שקלים לסט קדמי / אחורי ומעלה. 

4. ניתן לרכוש עצמאית ברוב חנויות חלקי החילוף. סט שנותן ערך טוב לכסף הוא של חברת hi-q. תוכל לפנות לחנויות בטלפון ולספק מספר רישוי, לדוגמא אבי חלקי חילוף מרחובות, משה חלפים מפתח תקווה, סולו מיי קאר באינטרנט וכו'. 

תיקח בחשבון שיכול ותידרש חריטת הצלחות הקיימות או החלפתם. כדי לדעת אם צריך, תצטרך להיעזר באיש מקצוע. 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...