Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

 

קניתי לאחרונה את הרכב הנ"ל ואני מעוניין להתקין בו מערכת.

אני נשאר עם עם המסך המקורי ובכלל רוצה לעשות כמה שפחות שינויים שניתן.

 

התקציב לדעתי באיזור 5K פלוס מינוס. אפשר להגדיל תקציב ב2K אם זה מצדיק. גמיש בתקציב.

 

התכנון הוא זוג קומפוננטים קדמיים, זוג קומפוננטים אחוריים (נדרש?), סאב ומגבר 4 ערוצים.

 

משיטוט לאחרונה ראיתי שממליצים על DSP וכאלה. לא מאוד מבין בזה. אשמח להסבר.

כמון כן האם לחבר בהיי אינפוט או לשים מנחת. ובכלל האם אני צריך עוד משהו.

 

אני רוצה סאונד נקי ואיכותי. בס משלים כזה, לא חלש מידי ולא לשבור את האוטו. שומע בעיקר האוס, פופ רוסי (הגדרה של יוטיוב), ים תיכוני, לפעמים רוק.

 

כמו כן זה רכב שאני משתמש בו לעבודה (חשמלאי) והבאגז' די מלא ולכן צריך תיבה קטנה ככל האפשר (ראיתי שיש תיבה ייעודית שנכנסת בנישה מאחורה, אבל לא נעול על זה. אפשר למקם תיבה בגודל סביר בבאגז'). אשמח להמלצות לסטאפ ועוד דברים שאני צריך לדעת.

 

תודה

  • מעניין 1

VW MK5 Golf 2.0TDI

פורסם

לגילוי נאות אני עובד בתחום

ניתן להשתמש במערכת המקורית בשילוב dsp מוגבר כדי לנצל את האות המקורי ולהשיג תוצאה מירבית 

רמקולים אחוריים רק יגרמו לך לבזבז עוד כסף מיותר 

עדיף להשקיע בסט קדמי טוב וסאב E3208030-17B6-4DBC-8C5A-652E0B1C047E.thumb.jpeg.d228d7f81496391ea536f09328d50eed.jpeg

אני גם מייצר תושבות בהדפסת תלת מימד בדיוק לפי מידת הרמקול המקורי 

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב . 
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב סאונד קלאב 

https://www.facebook.com/Soundclubgarage

פורסם

תודה על התגובה.

 

אם DSP אז הכיוון הוא משולב במגבר. מה אני צריך לדעת על זה ואיך מתבצעים הכיוונים של הDSP?

ובכלל רוצה להתחיל להבין מה אני מרכיב בסטאפ

 

VW MK5 Golf 2.0TDI

פורסם (נערך)
לפני 58 דקות, yossi1290 כתב:

תודה על התגובה.

 

אם DSP אז הכיוון הוא משולב במגבר. מה אני צריך לדעת על זה ואיך מתבצעים הכיוונים של הDSP?

ובכלל רוצה להתחיל להבין מה אני מרכיב בסטאפ

 

תשמע יש המון פתרונות כאלה בשוק רוב הפתרונות האלה מתחילים במעל 2000 שח וזה לא כולל רמקולים ועוד מסביב 
השאלה מה אתה רוצה 3 way + sub או 2way וסט אחורי כ מילוי וסאב 
יש הרבה אפשרויות במיוחד כשיש ידע 
לגבי כיוונים הרוב מתבצע עם מכשירי מדידה ותוכנות כי האוזן קשה לה לתאם פאזה על מאית השניה 
וזה מייצר הבדל שאין לך מושג בכלל לאחר מכן נכנס הטאץ האנושי 

 

עריכה : שים לב ברכב הזה בשימוש במערכת המקורית תלוי במוצר שתבחר אם אין לו בכניסת HIGH LEVEL הדמייה של רמקול כדי שהיחידת ראש תרגיש התנגדות יהיה צורך בהוספת נגדים על הקו 

עריכה אחרונה על ידי Daniel car systems

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב . 
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב סאונד קלאב 

https://www.facebook.com/Soundclubgarage

פורסם
בתאריך 19.5.2024 בשעה 21:07, Daniel car systems כתב:

תשמע יש המון פתרונות כאלה בשוק רוב הפתרונות האלה מתחילים במעל 2000 שח וזה לא כולל רמקולים ועוד מסביב 
השאלה מה אתה רוצה 3 way + sub או 2way וסט אחורי כ מילוי וסאב 
יש הרבה אפשרויות במיוחד כשיש ידע 
לגבי כיוונים הרוב מתבצע עם מכשירי מדידה ותוכנות כי האוזן קשה לה לתאם פאזה על מאית השניה 
וזה מייצר הבדל שאין לך מושג בכלל לאחר מכן נכנס הטאץ האנושי 

 

עריכה : שים לב ברכב הזה בשימוש במערכת המקורית תלוי במוצר שתבחר אם אין לו בכניסת HIGH LEVEL הדמייה של רמקול כדי שהיחידת ראש תרגיש התנגדות יהיה צורך בהוספת נגדים על הקו 

אני גמיש עם המחיר אם זה מצדיק. אני לא באמת סגור על תקציב.

אני חושב על קומפוננטים מקדימה, סאב מאחורה ומגבר.

אבל ההתלבטות מה הסטאפ

VW MK5 Golf 2.0TDI

פורסם
לפני 7 שעות, yossi1290 כתב:

אני גמיש עם המחיר אם זה מצדיק. אני לא באמת סגור על תקציב.

אני חושב על קומפוננטים מקדימה, סאב מאחורה ומגבר.

אבל ההתלבטות מה הסטאפ

בלי דיספי את לא תפיק סאונד ממש מדהים 

לגבי סטאפ יש המון אפשרויות ☺️

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב . 
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב סאונד קלאב 

https://www.facebook.com/Soundclubgarage

פורסם
בתאריך 17.5.2024 בשעה 19:35, yossi1290 כתב:

משיטוט לאחרונה ראיתי שממליצים על DSP וכאלה. לא מאוד מבין בזה. אשמח להסבר

אומנם לא שרשור צעיר, אבל תתחיל ממנו ונסה להמשיך באזכורים אחרים של מעבדי קול, בעיקר בשרשורים בהם מעורב @lanosforce.

מאז עוד ועוד חברות מציעות מוצרי DSP למיניהם ולכל אחד יש יתרונות וחסרונות וממשקי חיבור שונים שעשויים להיות רלוונטים לדרישות שלך. 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...