Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר סוללה לטסלה 3


spring

פוסטים מומלצים

לפני 23 שעות, Random כתב:

 

גם כשתכתוב שחור על גבי לבן, אתה עדיין חושש. על זה אין לי מה להגיד.

image.thumb.png.ef9a0d782b670a8c9d73596df8c0d5cb.png

 

מילה guaranteed נוצרת מ- guarantee - אחריות. במדינות מתוקנות ניסוח כזה מספק כדי לתבוע את היצרן במידה והוא לא עומד בהתחייבות. 

 

אז אתה גם מומחה לסוללות ברכבים חשמלים/היברידים וגם משפטן? כול הכבוד. 

 

לי זה פשוט תמוה שיש התייחסות לזאת במה שסימנת ואין התייחסות לזה בכתב האחריות הכללית. 

 

בכול מקרה, זה חוזר על עצמו בעוד אתרי טויוטה חוץ מהאתר של טויוטה אירלנד שהוא לפחות מפרט מה זה אומר:

 

Toyota’s confidence in the quality of the battery is reflected in a guarantee it will retain at least 70% of its capacity up to 10 years, covered by the original EV Manufacturing Warranty until 8 years or 160.000 kilometres, and with the additional Extended Battery Care up to 10 years or 1 million kilometres driven that is activated by an annual EV Health Check (T&C apply)

 

בקיצור, האחריות הכללית היא עד 160 אלף ו-8 שנים, ואפשר לרכוש הרחבת אחריות עד ל-10 שנים ומיליון קילומטר בעלות מסויימת. כמה היא תעלה, וכול כמה זמן צריך לחדש אותה, לא יודע. 

 

זה מצד אחד כן אומר שטויוטה סומכת על טיב הסוללות שלה, מצד שני זה לגמרי יכול להיות טריק שיווקי שאתה מממן ממילא חלק גדול מעלות הסוללה(בדומה למה שיש בטויוטה ההיברידיות) 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הבעיה היא מעבר הזמן והשפעתו הפסיכולוגית על הקונים במעלה השנים. בלי קשר לשאלה כמה זמן וקילומטרים תחזיק הסוללה, העובדה שמחירה אסטרונומי משפיע ללא ספק על שוק היד השניה של רכב חשמלי. לא לחינם עולה הרושם שירידת הערך של רכב חשמלי, ודאי מבוגר יחסית, תהיה גבוהה משמעותית מזו של רכב בעירה פנימית מקביל, עד כמה שמדובר בזן נכחד. לענין זה יש יוטיובר אנגלי אחד שמספר על תלאות הטאייקן שלו, במיוחד בתחום ההטענה הציבורית. עכשיו משהחליט לעבור ל 911 במקום הוא מספר שאין קונים לטאייקן, אפילו טריידאין בסוכנות של פורשה לא מתלהבים לעשות. מייצג או לא, אין לי מושג, אבל מחשבה זה ודאי מעורר.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני זוכר את הסוזוקי בלנו 1999 שלי, שהחזיקה יותר מ-20 שנה עם מנוע והילוכים מקוריים.

כנראה שהיום עם כל האלקטרוניקה המסובכת כבר אין רכבים כאלו, לא חשמלי ולא בעירה פנימית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...