Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין בעיה עם זה בכלל

אני מחתים פעם בחודש. אם לא תגיע להחתמה איבדת את החודש

תלוי בן כמה אתה, אם אתה מחתים כל שבוע, תדאג לזה שתיהיה באותו היום שאתה צריך להחתים,פה. אם לא תחתים הלך שבוע

תהנה באבטלה

-אל תיתן לאנשים צרי עין להוריד לך על זה שאתה יושב בבית רואה נטפליקס ואוכל גלדיה והכסף של ביטוח לאומי שהם משלמים, מגיע אליך.

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

באתר של שירות התעסוקה יש פורום ומנהלת התוכן בו לא משאירה אף אחד בלי תשובה. זה מה שהיא ענתה בעבר לשאלה דומה:

image.thumb.png.41281863c4fd7b8e9c1fc0c08334de9a.png

אני מבין שאתה עדיין לא מתייצב, כדאי שתשאל אותה לגבי מקרה ספציפי שלך.

פורסם

הפקידים בשירות התעסוקה מכוונים לעזור ולהתגמש מתוך מדיניות, תתחיל להתייצב ותעלה את כל השאלות/תהיות סידורים מול הפקיד המטפל.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 8 שעות, eladns כתב:

אל תיתן לאנשים צרי עין להוריד לך על זה שאתה יושב בבית רואה נטפליקס ואוכל גלדיה והכסף של ביטוח לאומי שהם משלמים, מגיע אליך.

 

מת על צורת החשיבה שלך. מצוץ כפי יכולתך מהמדינה.

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם

@מרק10

סבבה אדון מרק

תמצא לי עבודה עם קביעות וקיבלת בן אדם שיעבוד עד הפנסיה ולא יחתים יום אחד אבטלה

 

כיף?

חלאק!

 

הנה יש פה ים של עדים

 

  • רעיון טוב! 1

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
לפני 18 דקות, מרק10 כתב:

 

מת על צורת החשיבה שלך. מצוץ כפי יכולתך מהמדינה.

הוא סתם טרול. חבל להגיב.

ממליץ להשתיק ולהתעלם.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 28 דקות, eladns כתב:

@מרק10

סבבה אדון מרק

תמצא לי עבודה עם קביעות וקיבלת בן אדם שיעבוד עד הפנסיה ולא יחתים יום אחד אבטלה

 

כיף?

חלאק!

 

הנה יש פה ים של עדים

 

אין שום בעיה להחתים אבטלה בזמן שאתה מחפש עבודה, בשביל זה זה מיועד. רוצה שבוע מנוחה ? חודש מנוחה לשבת לראות נפליקס - קיבלת.

אבל צורת הכתיבה שלך מתריסה ומרמזת שזה בסדר לשבת ולהתבטל בבית ולקבל ביטוח לאומי במקום לעבוד (כלומר, שאתה יכול לעבוד ומקבל החלטה להשאר בבית לשם קבלת האבטלה).

פורסם
לפני 14 שעות, eladns כתב:

@מרק10

סבבה אדון מרק

תמצא לי עבודה עם קביעות וקיבלת בן אדם שיעבוד עד הפנסיה ולא יחתים יום אחד אבטלה

 

חפש עבודה במוסד ממשלתי. למעשה גם במוסדות ממשלתיים לא מקבלים ישר קביעות אלא לאחר שנה או שנתיים.

איזה כייף לי :)

פורסם

ואל תצפה להיות מוגן באמת. חוץ מכמה וועדים בעלי שרירים של פופאי שבלע תרד הקביעות אולי תקשה מעט על הפיטורים, ברוב המקומות לא תמנע אותם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 29.2.2024 בשעה 20:20, eladns כתב:

@מרק10

סבבה אדון מרק

תמצא לי עבודה עם קביעות וקיבלת בן אדם שיעבוד עד הפנסיה ולא יחתים יום אחד אבטלה

 

 

 

אונליפנס.

קביעות מובטחת. פרנסה תלוי אם תמצא את הנישה שלך.

×
×
  • תוכן חדש...