Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור אחזקה/תחזוקה לפיג׳ו 208 HDi דיזל


eden-h

פוסטים מומלצים

לפני 58 דקות, פריג'י כתב:

אם אתה מתכנן שדרוג אז בהחלט נכון לצמצם את מרווח הטיפולים. 

מה שכתבתי מתבסס על זה שבדגם הזה 15 אלף בין טיפולים זו כבר החמרה שמוגדרת לתנאים קשים, והשמן שבו משתמשים הוא בתקן שמתאים להחלפות אחת ל- 25-30 אלף.

יש מקור למה שאתה אומר?

הרי אחד מבין תנאים קשים אפשריים הם נהיגת מסלול ששם טמפ' השמן יכולה לחצות את הרף המקסימלי המומלץ.

עומר :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 3 דקות, ProMeR כתב:

יש מקור למה שאתה אומר?

בספר הטיפולים מוגדר שבארץ התנאים קשים ממה שמומלץ במערב אירופה ולכן הטיפול הוא אחת ל-15. היה לי את המנוע הזה בקקטוס.

תכלס התלבטתי אם לעשות טיפול כל 20 ולא כל 15, עשיתי כל 15 כדי להבטיח השתתפות היבואן בתקלות עתידיות, מה שהתברר כהחלטה נכונה.

 

לפני 3 דקות, ProMeR כתב:

הרי אחד מבין תנאים קשים אפשריים הם נהיגת מסלול ששם טמפ' השמן יכולה לחצות את הרף המקסימלי המומלץ.

רגע.

לנהיגת מסלול בכלל אני לא מתייחס כאן. במצב כזה צריך לעקוב אחרי הטמפרטורות של כל הנוזלים ולהתאים משטר טיפולים (אם לא נעשה כבר, בעצם זכור לי שהיה חבר בקבוצת הקקטוסים עם דיזל ידנית שהיה מביא אותה לימי מסלול ומפרסם תמונות).

במידה ומשנים תוכנה ורוצים יחד עם זה לקצר משטר טיפולים אז זה מאוד הגיוני. במידה והרכב סטוק - אז הוא ממש לא צריך שום קיצור כזה וייסע יפה בלי שום דבר (למעט בלתמים שלא קשורים להחלפת שמן המנוע)

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שצריך להכניס למרצ'נדייז של הפורום כובע קסקט כי רובנו כאן חובקי צרפתיות. קסקט עם סמלון של קארזפורום.

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, פריג'י כתב:

הם מאחורה, מנוע הדיזל כבד מקדימה, והג'אנטים של GTI בפרופורציות שונות.

 

הצעה לפרויקט - החלפת בולמים וקפיצים...

תמיד הייתי בדעה שהמנוע דיזל אכן כבד, אבל משום מה הרכב הזה יותר קל ב90 קילו מגרסת הGTi בנזין.
מעניין אם זה רק כתוצאה מהמנוע או שיש דיאטה בחלקים נוספים.. לא ברור לי.

 

לפני 33 דקות, lanosforce כתב:

אני חושב שצריך להכניס למרצ'נדייז של הפורום כובע קסקט כי רובנו כאן חובקי צרפתיות. קסקט עם סמלון של קארזפורום.

אני הראשון שירכוש.
רק תוסיף איזה באגט ליד הקארספורום, שנרגיש בבית 🤣

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, eden-h כתב:

משום מה הרכב הזה יותר קל ב90 קילו מגרסת הGTi בנזין.

ול- GTI יש כמדומני 3 דלתות, לא? בטח יש שם מכלולים מוגדלים בבולמים, בבלמים, רדיאטור, אולי קולר שמן גיר, חיזוקי שילדה וכדומה.

 

בכל אופן הוא בהכרח יותר כבד מגרסת ה-1.2 טורבו בנזין ידנית שדומה לו ביתר הרכיבים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, פריג'י כתב:

ול- GTI יש כמדומני 3 דלתות, לא? בטח יש שם מכלולים מוגדלים בבולמים, בבלמים, רדיאטור, אולי קולר שמן גיר, חיזוקי שילדה וכדומה.

 

בכל אופן הוא בהכרח יותר כבד מגרסת ה-1.2 טורבו בנזין ידנית שדומה לו ביתר הרכיבים.

 

הייתה לי GTI, יכול להגיד לך שהשלדה זהה סהכ.

כן יש 3 דלתות במקום 5 - יתכן שצריך חיזוקים נוספים כי בעצם קורה B "לא קיימת" וזה תורם למשקל.

כל מה שנוגע לבולמים, רדיאטור וקולרים - הכל זהה לדיזל ברמת המקט..

מה שכן ברקסים אכן מוגדלים (266ממ לעומת 302).

 

1.2 בנזין דווקא הכי שונה מכולם, יש לה בולמים אחרים בקוטר צר יותר ועוד כמה דברים שאני לא זוכר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון נוסף - פנים הרכב עדיין הרגיש לי קצת ׳׳ריק׳׳.
הוחלט על הזמנת קיט תאורת אווירה לכל הדשבורד ודלתות, מדובר בקיט יותר איכותי מאשר הזולים שדוחפים בין הפלסטיקים ונראה מזעזע באור יום.
ההתקנה בוצעה על ידי, למען האמת הקונספט פשוט אבל הצריך המון זמן של התעסקות (כולל פתיחת הפאנל של כל דלת)
מאוד מרוצה מהתוצאה, ניתן לשליטה מלאה מהטלפון וישנם כל מיני אופציות לצורות ואנימציות שונות.
ו..לתמונות :) 

 

IMG_6668.thumb.JPG.de0c3f8bffeffb75b88b0ea302c39e01.JPG

כאן ללא תאורת רגליים דולקת

 

 

 

IMG_7326.thumb.JPG.135f6bebcfe5c603e5f96e4dac8b5777.JPG

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת יצא יפה, לא יודע למה אבל התאורות האלה מפריעות לי בנהיגה. יש יכולת לשלוט בבהירות?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, פאר האורה כתב:

יצא לך יפה מאוד. אתה שולט על זה מהטלפון? 

אכן.

 

לפני כשעה, lanosforce כתב:

באמת יצא יפה, לא יודע למה אבל התאורות האלה מפריעות לי בנהיגה. יש יכולת לשלוט בבהירות?

ברור! אפשר להוריד את הבהירות כמעט לבלתי נראה, בתמונה זה בבהירות מלאה להדמייה.
בפועל בערב אני נוסע עם 20 אחוז בהירות בערך.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...