Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר ברכב שנת 2020, הרכב איתנו כ 4 חודשים, הדבר המרכזי שמפריע זה שהוא מאוד נמוך.

 

יש אופציה להגביה אותו? ע"י התקנת רכיבי אפטר מרקט במע' המתלים? זה לא שאני מחפש שייהפך לג'יפ, עוד 5 ס"מ יעשו הבדל עצום.

פורסם

הוספת 50 מ״מ ברכב M1 (פרטי נוסעים), הנה הגבהה אשר תשנה את מרכז הכובד שלו ויכולה לגרום לשיוט.

הגבהה תקנית נעשית ע״י החלפת קפיצי הרכב, אשר בדר״כ הנם מחוזקים וקשיחים יותר (כדי למנוע את סגירת מהלך המתלה).

קורולה, אשר לא מצטיינת במיוחד בנוחות נסיעה, החלפה כזו תגרום להחמרה והרכב יהיה קופצני.

 

  • אהבתי 2

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

יש חברה שמוכרת ספייסרים מגומי להגביה את הרכב לכל מיני אנשם שלא יודעים לחנות, מעניין אם זה עדיין קיים.

ספייסרים נכנס בלחץ בין הרכב לבין המתלה ופותח אותו קצת. לרוב זה פוגע בנוחות הרכב אבל הבנתי שזה לא משהו שמצריך התערבות רשיון

פורסם
בתאריך 31.1.2024 בשעה 04:25, kompy כתב:

הוספת 50 מ״מ ברכב M1 (פרטי נוסעים), הנה הגבהה אשר תשנה את מרכז הכובד שלו ויכולה לגרום לשיוט.

הגבהה תקנית נעשית ע״י החלפת קפיצי הרכב, אשר בדר״כ הנם מחוזקים וקשיחים יותר (כדי למנוע את סגירת מהלך המתלה).

קורולה, אשר לא מצטיינת במיוחד בנוחות נסיעה, החלפה כזו תגרום להחמרה והרכב יהיה קופצני.

 

באסה.
נישאר עם הרכב כמו שהוא..

תודה.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...