Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

יש לנו בבית שתי מדפסות לייזר מדגמים שונים של BROTHER. אמינות, זולות לתחזוקה ואחלה דבר. הבעיה- כשמדפיסים יותר מ10 דפים ברצף (מסמך אחד) יש תמיד PAPER JAM לפעמים מקדימה ולפעמים מאחורה. יש דרך למנוע את זה? האם מעבר להזרקת דיו יפתור את זה? 

 

תודה רבה

פורסם

איזה מדפסות, בנות כמה וכמה קילומטראז׳ (דפים) צברו?

 

היכן נתקע הנייר?

 

האם אתם משתמשים במתכלים (תוף, טונר) מקוריים?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 26.1.2024 בשעה 15:03, sperial כתב:

איזה מדפסות, בנות כמה וכמה קילומטראז׳ (דפים) צברו?

 

היכן נתקע הנייר?

 

האם אתם משתמשים במתכלים (תוף, טונר) מקוריים?

שתי מדפסות מהדגמים 2700 ו7860

 

בנות 5-6, ה2700 עם שימוש מינימאלי. ה7860 עם קצת יותר קילמוטראז' אבל ממש לא גבוה. יש תקיעות גם מקדימה וגם אחורה.

מתכלים לא מקוריים..

פורסם

הייתי מאשים את המתכלים.

יש לי 2700 שאוטוטו תחגוג 9, תקינה לחלוטין. אבל מקפיד על מתכלים מקוריים. ברמת שימוש ביתי הם כנראה חסכוניים מהחלופיים כי חיים יותר זמן. וגם אם לא, הפרש העלויות זניח.

בעבודה משתמש במדפסות בראדר מסדרה 5000/5100 אבל מתכלים תחליפיים, נתקעות בלי סוף. אז נכון שמדפיסות עשרות ואף מאות דפים ביום כך שהתחשיב שונה, אבל יש לי תחושה שצריך להחליף מתכלים לעתים קרובות.

אם התקלות שלך הן דפים שנתקעים בדראם הייתי מנסה להחליף אותו ואת הטונר למקוריים, או, אם זה מתקרב למחיר ממדפסת חדשה, מחליף את כל המדפסת. דראם מקורי מחזיק לפחות 10,000 דפים, בשימוש ביתי זה מספר שנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תתחיל בלאוורר את הדפים לפני הכנסה שלהם למדפסת, זה אמנם נשמע קטן, אבל זה עוזר. 

העובדה ששתיהן נתקעות די מובילה למכנה משותף יחיד.

אם זה לא עוזר, יכול להיות שהמנגנון שמושך את הדפים התלכלך מאבקת טונר או אבק. 

אתה יכול לנסות לנקות אותו עם קיסם אוזניים ואלכוהול, או לרכוש כזה באליאקספרס אם אתה בקטע של diy.

דוגמה לקיט ל 2700.

דוגמה לקיט ל 7860.

אתה יכול גם לרכוש רק את הגומי, שזה דרך כלל מה שלא עובד כמו שצריך, אם כי לפעמים זה יכול לנבוע מקפיץ חלש.

מילות המפתח לחיפוש הן pickup roller עם שם הדגם.

פורסם

לפני הכנסת הדפים למגש, לעשות להן כמו שעושים לחבילת קלפים שהרגע פתחת. לא יודע איך להסביר את זה. 

עוברים עם האצבע והקלפים עושים בררררררר, זה מפריד קצת את הדפים זה מזה. 

דבר שני. 

אני מנחש שהמדפסות שלך צמודות לקיר. 

תן להן טיפה אוורור, תרחיק אותן טיפה.

אצלנו במשרד, המדפסת הקודמת הייתה עושה צרות מכיוון אחר- כשהיא הייתה מתחממת (עבודה גדולה), הצבע היה נמרח. 

הרחקתי אותה 1 ס"מ מהקיר, והמצב השתפר משהו.

כשהבעייה שלך מופיעה לאחר כ-10 דפים רצופים, זה נשמע גם לי כמו בעייה של התחממות של משהו שמה בפנוכו- זה קורה רק כשהמכשיר כבר חם.

זו לפחות דעתי. 

  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
בתאריך 28.1.2024 בשעה 13:47, ברווז כתב:

לפני הכנסת הדפים למגש, לעשות להן כמו שעושים לחבילת קלפים שהרגע פתחת. לא יודע איך להסביר את זה. 

עוברים עם האצבע והקלפים עושים בררררררר, זה מפריד קצת את הדפים זה מזה. 

דבר שני. 

אני מנחש שהמדפסות שלך צמודות לקיר. 

תן להן טיפה אוורור, תרחיק אותן טיפה.

אצלנו במשרד, המדפסת הקודמת הייתה עושה צרות מכיוון אחר- כשהיא הייתה מתחממת (עבודה גדולה), הצבע היה נמרח. 

הרחקתי אותה 1 ס"מ מהקיר, והמצב השתפר משהו.

כשהבעייה שלך מופיעה לאחר כ-10 דפים רצופים, זה נשמע גם לי כמו בעייה של התחממות של משהו שמה בפנוכו- זה קורה רק כשהמכשיר כבר חם.

זו לפחות דעתי. 

 

עשיתי עוד קצת QA. שתי המדפסות אינן צמודות לקיר. התקיעה לא קשורה להדפסה ספציפית אלא באמת קורית רק לאחר X דפים, בדכ 10-15. האם יש לזה קשר לטונר חלופי?

פורסם

אם הן נתקעות בתוך יחידת הדראם/טונר או בכניסה אליה (יכול להיות ברברס של הדפסה דו״צ) הייתי חושד בחלופי.

בעבודה אני מדפיס במדפסות בראדר יותר פשוטות, והרושם שלי הוא שהמתכלים הורגים אותן. וגם שהם נגמרים מהר. אבל אני לא סופר דפים.

אגב, עבדתי תקופה עם מדפסת hp ״מקצועית״ במכשיר ששימש למאות דפים ביום, נעשה בה שימוש במתכלים מקוריים בלבד (ולציין שבניגוד לבראדר יחידת הדראם והטונר אחודה), שם דווקא עקבתי, המכשיר הדפיס למעלה מ- 70,000 דפים, אפס תקיעות (עד שבמכשיר ה״מארח״ הוחלף).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...